Gå til innhold

Oslo BDSM/ Nonna


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Alterego666
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg forsøkte å lage konto på dette stedeet, men så fikk jeg beskjed om å legge inn tlf nummer -- da blir jeg skeptisk til både dyre SMSer og personvern -- noe erfaring?

Anonymkode: eb3c5...47f

Kan ikke huske at jeg har lagt inn telefonnummer. I tilfelle jeg har gjort det, er jeg aldri blitt kontaktet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg forsøkte å lage konto på dette stedeet, men så fikk jeg beskjed om å legge inn tlf nummer -- da blir jeg skeptisk til både dyre SMSer og personvern -- noe erfaring?

Anonymkode: eb3c5...47f

Neida, ingen kontakter deg. Det er kun for å forhindre falske profiler 😊

Anonymkode: a246a...d6e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ‎09‎.‎05‎.‎2018 den 3.52, AnonymBruker skrev:

Jeg har så lyst å prøve ut bondage. Tror jeg. Har fantasert mye om å bli bundet og dominert av en fremmed. Men jeg har kjæreste, og fordi kjæresten min ikke liker det like godt som meg, føler jeg ikke at jeg kan leve ut fantasiene mine helt der. Har tent på bondage helt siden jeg var liten og ikke visste hva det innebar. Går fra å skyve der litt unna, for det er fortsatt en del skam som sitter i, til at det kommer tilbake og jeg ser på bilder og filmer. Føler meg muligens litt brydd da også, og sitter med en bismak, men blir alltid kåt av det. Blir ikke det av noe annet. Fantaserer om å være kun i rollespill, uten å slippe alle de maskene og anspentheten forbundet med fasade og overfladiskhet i hverdagen. Jeg har nok litt sosial angst, og tenker mye på hvordan jeg fremstår. Ønsker å gi slipp på de tankene, det er som om jeg får litt mer kontakt med meg selv når jeg tenker på bondage. Bli bundet og slippe all kontroll er det jeg tenner på - til vanlig er jeg opptatt av kontroll - men å ikke kunne kontrollere hva slags kroppsstilling jeg har, å ikke ta meg bra ut, men bare være, uten kontroll, det virker til å være fri for meg. I første omgang bare det å bli bundet, ikke sex og andre ting. Må være en slags enighet før man setter i gang, for at grenser ikke overskrides... Tror nok dette innerst inne alltid bare vil være i fantasien min. 

Så søkte jeg litt på Oslo BDSM. Men står ikke så mye om sånt på siden der. Det jeg lurer på, er hvem er der? Er det en gjeng med weirdoes, for å si det litt på kanten? Er det mest menn i 50 års alderen? Flest homofile? Jenter/gutter? 

 

 

Anonymkode: ba46b...555

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ‎09‎.‎05‎.‎2018 den 3.52, AnonymBruker skrev:

Jeg har så lyst å prøve ut bondage. Tror jeg. Har fantasert mye om å bli bundet og dominert av en fremmed. Men jeg har kjæreste, og fordi kjæresten min ikke liker det like godt som meg, føler jeg ikke at jeg kan leve ut fantasiene mine helt der. Har tent på bondage helt siden jeg var liten og ikke visste hva det innebar. Går fra å skyve der litt unna, for det er fortsatt en del skam som sitter i, til at det kommer tilbake og jeg ser på bilder og filmer. Føler meg muligens litt brydd da også, og sitter med en bismak, men blir alltid kåt av det. Blir ikke det av noe annet. Fantaserer om å være kun i rollespill, uten å slippe alle de maskene og anspentheten forbundet med fasade og overfladiskhet i hverdagen. Jeg har nok litt sosial angst, og tenker mye på hvordan jeg fremstår. Ønsker å gi slipp på de tankene, det er som om jeg får litt mer kontakt med meg selv når jeg tenker på bondage. Bli bundet og slippe all kontroll er det jeg tenner på - til vanlig er jeg opptatt av kontroll - men å ikke kunne kontrollere hva slags kroppsstilling jeg har, å ikke ta meg bra ut, men bare være, uten kontroll, det virker til å være fri for meg. I første omgang bare det å bli bundet, ikke sex og andre ting. Må være en slags enighet før man setter i gang, for at grenser ikke overskrides... Tror nok dette innerst inne alltid bare vil være i fantasien min. 

Så søkte jeg litt på Oslo BDSM. Men står ikke så mye om sånt på siden der. Det jeg lurer på, er hvem er der? Er det en gjeng med weirdoes, for å si det litt på kanten? Er det mest menn i 50 års alderen? Flest homofile? Jenter/gutter? 

 

 

Anonymkode: ba46b...555

Det finnes en del underdanige kvinner der ute. Jeg har ikke noe imot det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var slik som deg drømte om bondage og ikke minst gammeldagse oppdragelse (spanking) helst som en sub. gift på 15 året og sexkivet dabbet bra av. Snakket med ektefellen om mine drømmer. Det viste seg at han hadde sine drømmer om å dominere meg så nå erter jeg han litt og tar straffen min med stor fornøyelse. Av og til er det kun spanking og bondage og andre ganger så ender det i helt utrolig deilig sex. Den røde og blå rompa nytes i flere dager. Litt mindre av det i sommertiden da jeg ikke er helt komfortabel ennå med å vise min straff offentlig i en bikini 

Anonymkode: e22fc...655

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg var slik som deg drømte om bondage og ikke minst gammeldagse oppdragelse (spanking) helst som en sub. gift på 15 året og sexkivet dabbet bra av. Snakket med ektefellen om mine drømmer. Det viste seg at han hadde sine drømmer om å dominere meg så nå erter jeg han litt og tar straffen min med stor fornøyelse. Av og til er det kun spanking og bondage og andre ganger så ender det i helt utrolig deilig sex. Den røde og blå rompa nytes i flere dager. Litt mindre av det i sommertiden da jeg ikke er helt komfortabel ennå med å vise min straff offentlig i en bikini 

Anonymkode: e22fc...655

Åh, så herlig!! Og er det ikke deilig å få åpnet en slik arena med sin kjære? Så mange fine ting når man (endelig) tør dele sine fantasier. Og man kommer nærmere hverandre.
Det er rollespill. Det er fantasier. Det at han er dominant betyr ikke at du er tilsidesatt som person eller at dere ikke lenger er likeverdige når dere skal ta avgjørelser i husstanden (formodentlig).

Selv etter 15 år og med sexlivet "dabbet av", så er man *smack* in the game (pun intended).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Raringer eller ikke -- mitt problem er at jeg er 50 år i år .. med en stubb av en mage -- ikke særlig tiltrekkende synes jeg, lenger. Jeg ønsker jeg var 49 igjen...

Kan jeg fortsatt høre til nonna oslo bdsm klubb?

Endret av LittleStalina
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 9 måneder senere...

Jeg har også hatt lyst til å utforske dette mer. Vet ikke helt hvor jeg skal begynne.. nå er jo uansett alt ulovlig p.g.a korona, så lurte på om jeg bare skulle binde meg selv i mens og lære meg noen knuter 😏

 

Anonymkode: 2dc7c...f64

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Familytree
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har også hatt lyst til å utforske dette mer. Vet ikke helt hvor jeg skal begynne.. nå er jo uansett alt ulovlig p.g.a korona, så lurte på om jeg bare skulle binde meg selv i mens og lære meg noen knuter 😏

 

Anonymkode: 2dc7c...f64

Scouts for life

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666
På 28.6.2019 den 3.10, LittleStalina skrev:

Kan jeg fortsatt høre til nonna oslo bdsm klubb?

Selvsagt kan du det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har også hatt lyst til å utforske dette mer. Vet ikke helt hvor jeg skal begynne.. nå er jo uansett alt ulovlig p.g.a korona, så lurte på om jeg bare skulle binde meg selv i mens og lære meg noen knuter 😏

 

Anonymkode: 2dc7c...f64

Det er mange gode youtube-videoer for selvbinding!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 24.6.2019 den 0.56, Alterego666 skrev:

Kan ikke huske at jeg har lagt inn telefonnummer. I tilfelle jeg har gjort det, er jeg aldri blitt kontaktet.

Har vært medlem i flere år og aldri fått en SMS eller noe annen reklame

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...