Gå til innhold

Blir så irritert, rasende og forbanna


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Finne erstatninger til besteforeldre?

Anonymkode: 3b062...959

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ok. Det var ikke så lett å forstå ut i fra det du skrev. Har det noe med snakke- eller væremåten deres å gjøre? Er det en gammel konflikt som enda ligger å ulmer? Du må nesten bare prøve å få et totalbilde av alt og se om det er noe dere selv kan gjøre. Viss ikke så bør du nok sette deg ned med de å prate om saken. Å bli forbanna hjelper nok ikke.

Anonymkode: a63d9...a54

... jo. Det var faktisk veldig tydelig. 

TS: Jeg skjønner godt at du blir lei deg. Det er noe med det å føle at man blir nedprioritert og ikke regnes med som gjør vondt, og sikkert dobbelt opp når det går ut over barna også. 

Anonymkode: 8697d...0b8

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Datter. Vi bor like nærme, omtrent på meteren.

Anonymkode: 98dfb...542

Vet du...ikke hør på folk her inne. Det er vondt å være mor til de barna som alltid blir nedprioritert. Vi har selv en svigermor som er sånn. Fryktelig sårt. 

Anonymkode: a0572...c71

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men inviterer dre noen gang da? Hvis ditt søsken stadig ber foreldrene bli med, vær barnevakt, hjelpe til med noe så går de vel der de blir invitert. Hva bidrart DU med for å få et fellesskap?

Anonymkode: ca9fb...a97

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men inviterer dre noen gang da? Hvis ditt søsken stadig ber foreldrene bli med, vær barnevakt, hjelpe til med noe så går de vel der de blir invitert. Hva bidrart DU med for å få et fellesskap?

Anonymkode: ca9fb...a97

Når det er oss er det fellesskap. Alle skal med. Når vi inviterer spør man om ikke vi passer på at alle kan komme. 

 

Men det er ikke så farlig når vi ikke hører noe og aldri blir invitert. Hører ikke om det meste før det er over engang. Eller det er feil, det meste hører vi ikke om engang...

 

Alltid vår feil selvfølgelig. Vår feil at vi ikke blir invitert, vår feil at vi ikke inviterer alle så de som ikke inviterer oss kan være sammen hos oss. Vår feil at vi ikke skaper et inkluderende fellesskap, selvfølgelig...

 

Anonymkode: 98dfb...542

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner deg godt TS, vi har det på mange måter slik vi og. Det blir da mine svigerforeldre som ikke er noe særlig til besteforeldre for vårt barn. 

De bor langt unna og alle barna dems og barnebarn bor i samme by 70 mil unna. Så de er heldig sånn sett, men evner ikke å bruke like mye tid med alle barnebarna sine. Har lenge skjønt at de har favoritt-barnebarn. Og jeg er lei meg på vegne av vårt barn. Etter hvert blir han gammel nok til å merke dette 😕 

Han har heldigvis bestefar på min side som er helt fantastisk. Han bor også langt unna, men tida han bruker med guttungen er virkelig kvalitetstid! Og han gjør ikke forskjell på barnebarna! 

Dette handler ikke om barnepass for vår del iallfall, men at det er leit for de guttungen som må oppleve forskjellsbehandling av sine besteforeldre. Det er jo skikkelig kjipt! :( 

Anonymkode: 7d0d9...600

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Skjønner deg godt TS, vi har det på mange måter slik vi og. Det blir da mine svigerforeldre som ikke er noe særlig til besteforeldre for vårt barn. 

De bor langt unna og alle barna dems og barnebarn bor i samme by 70 mil unna. Så de er heldig sånn sett, men evner ikke å bruke like mye tid med alle barnebarna sine. Har lenge skjønt at de har favoritt-barnebarn. Og jeg er lei meg på vegne av vårt barn. Etter hvert blir han gammel nok til å merke dette 😕 

Han har heldigvis bestefar på min side som er helt fantastisk. Han bor også langt unna, men tida han bruker med guttungen er virkelig kvalitetstid! Og han gjør ikke forskjell på barnebarna! 

Dette handler ikke om barnepass for vår del iallfall, men at det er leit for de guttungen som må oppleve forskjellsbehandling av sine besteforeldre. Det er jo skikkelig kjipt! :( 

Anonymkode: 7d0d9...600

Mente at de var heldig som har alle barnebarna i samme by, på tross av at de bor 70 mil unna :P 

Anonymkode: 7d0d9...600

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...