Gå til innhold

Kan man bli gravid av dette?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Altså argumentene i hans favør er mange. Vi hadde to flotte dater med kjemi og moro og jeg likte ham.

Akkurat i forbindelse med denne situasjonen har jeg vel ikke noen argumenter i hans favør. Jeg skjønner ikke hva i alle dager. Synes det er helt fjernt. Og ALLE svarene her viste jo at det å tvile på om man kan være gravid av dette er helt fjernt. Derfor tenker jeg at det umulig kan handle om kunnskapsløshet. Ikke at det nødvendigvis gjør det noe bedre. Eller er i hans favør. 

Anonymkode: 9ab81...c34

Jeg ville løpt.... Psykisk syk! Han skjulte det godt to kvelder; det holder jo ikke!!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vil jo tro at sexlivet kan bli litt vanskelig om han får angst bare av noe som det ikke er mulig å bli gravid av. Måtte nok a avklart om dette kan bli et problem. Hoder det med kondom, eller har han virkelig tvangstanker rundt det å gjøre noen gravid.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for spekulasjoner, personangrep og brukerdebatt

Perelandra, mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 7.5.2018 den 12.23, AnonymBruker skrev:

Jeg og daten sitter i bilen hans etter en date. Vi kliner og tar på hverandre. Han blir hard, jeg blir våt. Alle klærne er på. Han lekker litt precum, jeg tar samme hånda som jeg har tatt på ham på meg selv, utenfor trusa og tightsen, kjenner at det er vått, trusa glir litt til siden og jeg har hånda ved inngangen, men fremdeles utenfor tightsen.

Kan jeg være gravid da? Kanskje?

I tillegg bruker jeg hormonspiral. 

Dette er ikke spøk. Men tråden har en vinkling, jeg må bare høre svarene på den konkrete problemstillingen først. Og jeg er 25 år. 

Anonymkode: 9ab81...c34

 

Vel det går ei teori om at Jomfru Maria gav fødsel til en kar med skikkelig rockestjernestatus ved navn Jesus, så det er jo en sannsynlighet det :fnise:

Anonymkode: a1816...c27

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...