Gå til innhold

Kan man bli gravid av dette?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tusen takk. Dette var er veldig konstruktivt svar. 

Jeg er enig. Det er klin umulig å bli gravid av å sitte å kline og tafse utenpå klærne i en bil, selv om fyren skulle kommet (altså sædutløsning) og jeg satt oppå ham med (påkledd) underliv mot ham. Er dere enig i min vurdering? 

Anonymkode: 9ab81...c34

Enig :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvordan har precummet hans komt seg gjennom bokser og buksa? Eller bruker han også tights? 

Om det i det hele tatt er sædceller i precummen spørs jo om han har vært på do og tisset etter forrige ejakulasjon. Hvis det er sånn at du hadde fått precum med sædceller i kontakt med dine væsker, så er det jo teoretisk sett MULIG ut fra hva man vet om anatomien vår i dag, med mikroskopiske sjanser. Tviler på at det har skjedd før, og jeg tviler på at det noen gang kommer til å skje. 

Anonymkode: 1942e...15a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tusen takk. Dette var er veldig konstruktivt svar. 

Jeg er enig. Det er klin umulig å bli gravid av å sitte å kline og tafse utenpå klærne i en bil, selv om fyren skulle kommet (altså sædutløsning) og jeg satt oppå ham med (påkledd) underliv mot ham. Er dere enig i min vurdering? 

Anonymkode: 9ab81...c34

Er det ikke det alle har sagt så langt da? At det er umulig. 

Anonymkode: ca6ef...49d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Så daten din var den hellige ånd?

Hvis hun ble gravid av litt fingring utenpå klærne så var vel daten den hellige hånd?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men TS då!!

Skal du holde oss for narr? 

Hva er vinklingen? Koman igjen før mobilen min går tom for strøm..

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, kflu skrev:

Men TS då!!

Skal du holde oss for narr? 

Hva er vinklingen? Koman igjen før mobilen min går tom for strøm..

Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal si det. Hele greia gjør meg litt kvalm. Men jeg skal skrive når jeg kommer hjem og får ladet telefonen. Verden ass. 

Anonymkode: 9ab81...c34

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

51 minutter siden, AnonymBruker said:

Tusen takk. Dette var er veldig konstruktivt svar. 

Jeg er enig. Det er klin umulig å bli gravid av å sitte å kline og tafse utenpå klærne i en bil, selv om fyren skulle kommet (altså sædutløsning) og jeg satt oppå ham med (påkledd) underliv mot ham. Er dere enig i min vurdering? 

Anonymkode: 9ab81...c34

Dette er jo ikke samme scenario.

Om du satt oppå ham og han fikk utløsning = mye mer sædceller enn i precum. Mye kortere avstand fra penis til vagina = færre sædceller dør på veien. Var han naken? Og ditt påkledde underliv, vat det tykke jeans eller lekkert blondeundertøy med store hull?

Har du fremdeles hormonspiral eller er der scenarioet også endret?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Veggdyret skrev:

Dette er jo ikke samme scenario.

Om du satt oppå ham og han fikk utløsning = mye mer sædceller enn i precum. Mye kortere avstand fra penis til vagina = færre sædceller dør på veien. Var han naken? Og ditt påkledde underliv, vat det tykke jeans eller lekkert blondeundertøy med store hull?

Har du fremdeles hormonspiral eller er der scenarioet også endret?

Scenarioet var som i HI. Det jeg mener er at jeg fremdeles ikke ville bekymret meg for og fortsatt tenkt at det var klin umulig å bli gravid av å sitte oppå en mann og han får utløsning i buksa (jeansen) si og jeg har på truse og tights. Hormonspiral har jeg fremdeles. Med hormonspiral har jo folk sex uten annen prevansjon i årevis. Det skal jo være det tryggeste. 

Anonymkode: 9ab81...c34

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vinkling: 

Det var ikke jeg (jenta) som var bekymret for dette. Jeg møtte en flott mann på en fin og spennende date på lørdag (date nr. 2) og den endte som skissert i HI. Vi lot det være med det og gikk hver til vårt og kysset ha det mange ganger, alt var fint. Synes i alle fall jeg. 

I går får jeg melding om at han har fått angst og har det vanskelig, vi hadde løst avtalt å møtes på søndagen også, han sier han må skuffe meg. Og så spør han om han kan spørre om noe som han har tenkt mye på. Jeg antar skuffelsen gikk på at vi ikke kunne møtes, for først i dag følger han opp og spør om dette han hadde grublet på: om jeg kan bli gravid av det vi gjorde. Han spør utførlig og det er helt tydelig ikke en spøk. Han sier at han ikke klarer å huske helt hva vi gjorde. 

Nå er jeg egentlig bare sånn: wtf!?! 

Jeg kunne jo tenkt at dette var en måte å avvise meg på. Men han virker helt seriøs. Jeg tenker at er man over 20 år så lurer man ikke på dette, og gjør man det så høres det mer ut som en tvangstanke? Er det bare jeg som tenker sånn? Det er i alle fall rart å tenke at mens jeg gikk hjem og la meg med en skikkelig godfølelsen så har han grublet seg selv syk over noe som er klin umulig! Og hva gjør man liksom nå...

TS

Anonymkode: 9ab81...c34

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville aldri møtt en så kunnskapsløs mann igjen.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hallo, jeg sa tråden hadde en vinkling. At jeg spør dere betyr ikke at jeg tror det. Jeg er 25 år og ikke jomfru.  

Men jeg trenger definitive svar, hundre prosent nei, eller muligens? Selv dere kommer jo med små eventualiteter. Er det helt sikkert at jeg ikke er gravid? 

Synes du skal slutte å le av folk. Men jeg tar lattersmileyen som at det er totalt utelukket å bli gravid av dette, eller?

Anonymkode: 9ab81...c34

Hva slags vinkling mener du det er?

Med mindre du er Jomfru Maria blir du ikke gravid. 

Anonymkode: 1760f...7dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hallo, jeg sa tråden hadde en vinkling. At jeg spør dere betyr ikke at jeg tror det. Jeg er 25 år og ikke jomfru.  

Men jeg trenger definitive svar, hundre prosent nei, eller muligens? Selv dere kommer jo med små eventualiteter. Er det helt sikkert at jeg ikke er gravid? 

Synes du skal slutte å le av folk. Men jeg tar lattersmileyen som at det er totalt utelukket å bli gravid av dette, eller?

Anonymkode: 9ab81...c34

Totalt utelukket. TOTALT!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva vil du vi skal svare, Ts??

Du har klina med en seksuell analfabet av en liten gutt også tror du vi kan fortelle deg hva du skal si for å berolige ham slik at du kan treffe ham igjen?

Rådet er jo LøP...

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Amawhatsnot skrev:

Jeg ville aldri møtt en så kunnskapsløs mann igjen.

Ja, en ting er hvis det er kunnskapen. Jeg tror nemlig ikke det er kunnskapen det står på, det virket sykt på en måte. Han virket veldig stresset og engstelig av dette. Men nå vet jeg ikke hva jeg skal gjøre. Man går fra så fine følelser til totalt hva faen på null komma niks liksom.  

TS

Anonymkode: 9ab81...c34

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Rotemor skrev:

Hva vil du vi skal svare, Ts??

Du har klina med en seksuell analfabet av en liten gutt også tror du vi kan fortelle deg hva du skal si for å berolige ham slik at du kan treffe ham igjen?

Rådet er jo LøP...

Haha! For et uttrykk. Seksuell analfabet! :fnise:

Han er 27 år. Og ikke en liten gutt. 

Men hvordan kan man være så oppegående i løpet av to dater og så plutselig sende et sånt spørsmål. 

TS

Anonymkode: 9ab81...c34

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

56 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Haha! For et uttrykk. Seksuell analfabet! :fnise:

Han er 27 år. Og ikke en liten gutt. 

Men hvordan kan man være så oppegående i løpet av to dater og så plutselig sende et sånt spørsmål. 

TS

Anonymkode: 9ab81...c34

Han er jo ikke intelligent.... Det er opplagt. Men om du trives med han så passer det kanskje likevel da? Men jeg kan ikke hjelpe deg med ordene. 

At han er 27 er ikke akkurat formildende.....

Endret av Rotemor
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Rotemor skrev:

Han er jo ikke intelligent.... Det er opplagt. Men om du trives med han så passer det kanskje likevel da? Men jeg kan ikke hjelpe deg med ordene. 

Altså utifra de to datene virket han absolutt oppegående og normalt intelligent. Ingenting tilsier at han skulle spørre om noe sånt. Når han da sier han har angst og måten han spurte om dette minnet det meg mer om noe sykt, som en tvangstanke, heller enn at han virkelig ikke innehar denne kunnskapen. 

Jeg husker jeg har lest noe om tvangsmessig tvil, der man begynner å tvile selv på ting man egentlig vet. Bare eksempler fra denne tråden der mange har en motvilje mot å utelukke muligheten totalt med å f.eks si at det er mulig hvis han er den hellige ånd eller at det er 0,00001% sjanse, fordi man har vansker for å si noe absolutt, sånn sett kan man jo fortstå den sykelige hangen til å henge seg opp i denne mikroskopiske muligheten. Men uavhengig vet jeg ikke om det er noe å satse på. Det er skummelt med mennesker som bryter normene så totalt selv om det kommer fra sykdom. 

Anonymkode: 9ab81...c34

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Altså utifra de to datene virket han absolutt oppegående og normalt intelligent. Ingenting tilsier at han skulle spørre om noe sånt. Når han da sier han har angst og måten han spurte om dette minnet det meg mer om noe sykt, som en tvangstanke, heller enn at han virkelig ikke innehar denne kunnskapen. 

Jeg husker jeg har lest noe om tvangsmessig tvil, der man begynner å tvile selv på ting man egentlig vet. Bare eksempler fra denne tråden der mange har en motvilje mot å utelukke muligheten totalt med å f.eks si at det er mulig hvis han er den hellige ånd eller at det er 0,00001% sjanse, fordi man har vansker for å si noe absolutt, sånn sett kan man jo fortstå den sykelige hangen til å henge seg opp i denne mikroskopiske muligheten. Men uavhengig vet jeg ikke om det er noe å satse på. Det er skummelt med mennesker som bryter normene så totalt selv om det kommer fra sykdom. 

Anonymkode: 9ab81...c34

Så argumentene dine i hans favør er at han et psykisk syk med lav/ingen tillit til vitenskap?

Endret av Rotemor
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Rotemor skrev:

Så argumentene dine i hans favør er at han et psykisk syk med lav/ingen tillit til vitenskap?

Altså argumentene i hans favør er mange. Vi hadde to flotte dater med kjemi og moro og jeg likte ham.

Akkurat i forbindelse med denne situasjonen har jeg vel ikke noen argumenter i hans favør. Jeg skjønner ikke hva i alle dager. Synes det er helt fjernt. Og ALLE svarene her viste jo at det å tvile på om man kan være gravid av dette er helt fjernt. Derfor tenker jeg at det umulig kan handle om kunnskapsløshet. Ikke at det nødvendigvis gjør det noe bedre. Eller er i hans favør. 

Anonymkode: 9ab81...c34

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...