AnonymBruker Skrevet 7. mai 2018 #21 Skrevet 7. mai 2018 Nei, du blir ikke gravid gjennom tightsen. Det er som regel veldig lite til null sperm i precum uansett. Selv om du ikke hadde hatt hormonspiral så hadde du ikke blitt gravid av dette. Det hadde vært et mirakel på linje med Maria og den hellige ånd, som noen sier over her. Anonymkode: 472ad...429 3
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2018 #22 Skrevet 7. mai 2018 11 minutter siden, Ichiko skrev: Marinejegere, altså... Hvis du, TS, til tross for hormonspiral frykter graviditet p.g.a. beføling utenpå klær og litt fingring, så lurer jeg virkelig på om dere i det hele tatt har sex? Edit: Jeg lurer også på hva slags vinkling du snakker om. Fortell, fortell. Jepp, sånne som man ser i amerikanske action filmer. Med supervåpen for hånden, eller blir det halen? Anonymkode: ca6ef...49d 1
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2018 #24 Skrevet 7. mai 2018 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei, du blir ikke gravid gjennom tightsen. Det er som regel veldig lite til null sperm i precum uansett. Selv om du ikke hadde hatt hormonspiral så hadde du ikke blitt gravid av dette. Det hadde vært et mirakel på linje med Maria og den hellige ånd, som noen sier over her. Anonymkode: 472ad...429 Men hvis det skjedde med Maria kan det da skje med meg? 1% sjanse for at jeg er gravid? Anonymkode: 9ab81...c34
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2018 #25 Skrevet 7. mai 2018 3 minutter siden, AnonymBruker said: Men hvis det skjedde med Maria kan det da skje med meg? 1% sjanse for at jeg er gravid? Anonymkode: 9ab81...c34 Så daten din var den hellige ånd? Anonymkode: 472ad...429 9
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2018 #26 Skrevet 7. mai 2018 Maria hadde vel ikke spiral. Og spermen til Gud er nok mer rustet til noe slikt. Anonymkode: 469cd...89f 10
kflu Skrevet 7. mai 2018 #27 Skrevet 7. mai 2018 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Maria hadde vel ikke spiral. Og spermen til Gud er nok mer rustet til noe slikt. Anonymkode: 469cd...89f 😂😂😂😂 dør
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2018 #28 Skrevet 7. mai 2018 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Avsporing til trådens tema, men... selv om det er høyst usannsynlig å bli gravid på denne måten, selv uten prevensjon, er det mulig å smittes av kjønnssykdommer. Jeg håper for din del at både du og daten har testet dere. Anonymkode: a611f...e15 TS er vel jomfru så hun trenger vel ikke teste seg. Hun tror det er 1% sannsynlighet for å bli gravid UTENPÅ tightsen med hormonspiral når man med hormonspiral har sånn 0,2% sannsynlighet for å bli gravid ved samleie om mannen ejakulerer inne i vagina. Synes TS skal få litt seksualundervisning av fastlegen. Det er sjokkerende at noen over 15 år vet så lite. Anonymkode: 1760f...7dd 7
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2018 #29 Skrevet 7. mai 2018 Kjære ts; Hvorfor satt du inn hormonspiral egentlig? Fordi jeg får ikke inntrykk av at du satt den inn for å hindre graviditet i alle fall. For å si det slik: - du har hormonspiral, som allerede har en omtrentlig 99,8% sikkerhet (når mannen kommer inni vagina) - du fikk litt precum på hånda, ikke en full lading. - du penetrerte ikke deg selv med hånda (som hadde precum) men tok på deg selv gjennom tightsen. - heller ingen garanti for god spermkvalitet. Så nei ts, du kan nok konkludere ganske hardt med at du ikke blir gravid av dette. Om du så greier det så snakker vi om en 0,0001% sjanse. Anonymkode: 4775b...bb5 2
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2018 #30 Skrevet 7. mai 2018 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: TS er vel jomfru så hun trenger vel ikke teste seg. Hun tror det er 1% sannsynlighet for å bli gravid UTENPÅ tightsen med hormonspiral når man med hormonspiral har sånn 0,2% sannsynlighet for å bli gravid ved samleie om mannen ejakulerer inne i vagina. Synes TS skal få litt seksualundervisning av fastlegen. Det er sjokkerende at noen over 15 år vet så lite. Anonymkode: 1760f...7dd Hallo, jeg sa tråden hadde en vinkling. At jeg spør dere betyr ikke at jeg tror det. Jeg er 25 år og ikke jomfru. Men jeg trenger definitive svar, hundre prosent nei, eller muligens? Selv dere kommer jo med små eventualiteter. Er det helt sikkert at jeg ikke er gravid? Synes du skal slutte å le av folk. Men jeg tar lattersmileyen som at det er totalt utelukket å bli gravid av dette, eller? Anonymkode: 9ab81...c34
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2018 #31 Skrevet 7. mai 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Kjære ts; Hvorfor satt du inn hormonspiral egentlig? Fordi jeg får ikke inntrykk av at du satt den inn for å hindre graviditet i alle fall. For å si det slik: - du har hormonspiral, som allerede har en omtrentlig 99,8% sikkerhet (når mannen kommer inni vagina) - du fikk litt precum på hånda, ikke en full lading. - du penetrerte ikke deg selv med hånda (som hadde precum) men tok på deg selv gjennom tightsen. - heller ingen garanti for god spermkvalitet. Så nei ts, du kan nok konkludere ganske hardt med at du ikke blir gravid av dette. Om du så greier det så snakker vi om en 0,0001% sjanse. Anonymkode: 4775b...bb5 Så du mener det er en miniatyrprosentil sjanse for at jeg har blitt gravid av dette? Anonymkode: 9ab81...c34
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2018 #32 Skrevet 7. mai 2018 Jeg skal prøve å ikke le, for det er ikke pent men komme med konstruktivt svar: NEI, du kan IKKE bli gravid nå. Det er bare komplett fysiologisk umulig, hvis det du innledningsvis skriver er riktig. Altså du hadde ikke blitt det selv om du smurte skjedeåpningen med hans precum heller. Les anatomi så forstår du det, men her skal mye klaffe, men det viktigste er ikke i nærheten engang: - At du er på riktig ''sted'' i syklusen og det faktisk ER et klart egg der inne - At spermen har kommet såpass langt oppi systemet for å i det hele tatt kunne nå et egg. Senk skulderene, klin umulig at du er gravid! Anonymkode: 93743...295 5
Gjest Catalina Culès Skrevet 7. mai 2018 #33 Skrevet 7. mai 2018 Ja, du er kjempe gravid, med trillinger
kflu Skrevet 7. mai 2018 #34 Skrevet 7. mai 2018 KOMPLETT UMULIG, du er 1000% ikke gravid! :-) hva er vinklingen? 4
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2018 #35 Skrevet 7. mai 2018 Nei du er ikke gravid. Helt 100% sikker at du ikke er gravid ut i fra det du skisserte i HI. Jeg er også spent på hva vinklingen er. Anonymkode: 88a5d...837 2
Kreator Skrevet 7. mai 2018 #36 Skrevet 7. mai 2018 Du er ikke gravid med han her, men han forrige du hadde sex med. 6
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2018 #37 Skrevet 7. mai 2018 Du er gravid og håper den mannen du rotet med er faren? Nei det er han ikke. Anonymkode: 93913...69b 4
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2018 #39 Skrevet 7. mai 2018 35 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg skal prøve å ikke le, for det er ikke pent men komme med konstruktivt svar: NEI, du kan IKKE bli gravid nå. Det er bare komplett fysiologisk umulig, hvis det du innledningsvis skriver er riktig. Altså du hadde ikke blitt det selv om du smurte skjedeåpningen med hans precum heller. Les anatomi så forstår du det, men her skal mye klaffe, men det viktigste er ikke i nærheten engang: - At du er på riktig ''sted'' i syklusen og det faktisk ER et klart egg der inne - At spermen har kommet såpass langt oppi systemet for å i det hele tatt kunne nå et egg. Senk skulderene, klin umulig at du er gravid! Anonymkode: 93743...295 Tusen takk. Dette var er veldig konstruktivt svar. Jeg er enig. Det er klin umulig å bli gravid av å sitte å kline og tafse utenpå klærne i en bil, selv om fyren skulle kommet (altså sædutløsning) og jeg satt oppå ham med (påkledd) underliv mot ham. Er dere enig i min vurdering? Anonymkode: 9ab81...c34
Linaa Skrevet 7. mai 2018 #40 Skrevet 7. mai 2018 (endret) Du er nå herved gravid. Grattis................................ Endret 7. mai 2018 av Linaa
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå