AnonymBruker Skrevet 7. mai 2018 #1 Skrevet 7. mai 2018 Jeg og daten sitter i bilen hans etter en date. Vi kliner og tar på hverandre. Han blir hard, jeg blir våt. Alle klærne er på. Han lekker litt precum, jeg tar samme hånda som jeg har tatt på ham på meg selv, utenfor trusa og tightsen, kjenner at det er vått, trusa glir litt til siden og jeg har hånda ved inngangen, men fremdeles utenfor tightsen. Kan jeg være gravid da? Kanskje? I tillegg bruker jeg hormonspiral. Dette er ikke spøk. Men tråden har en vinkling, jeg må bare høre svarene på den konkrete problemstillingen først. Og jeg er 25 år. Anonymkode: 9ab81...c34
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2018 #3 Skrevet 7. mai 2018 9 minutter siden, kflu skrev: ! Hva tror du? Hva sier magefølelsen din her? Ikke sant. Jeg sa tråden har en vinkling. Men jeg må høre hva 5-6 stykker sier først. Så kflu hvorfor fniser du? Anonymkode: 9ab81...c34
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2018 #4 Skrevet 7. mai 2018 Eh, nei, du kan ikke være gravid, da må sædcelle møte eggcelle. Hva mener du med at tråden har en vinkling? 🤔 Anonymkode: fe9dc...e3a 8
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2018 #5 Skrevet 7. mai 2018 Nei, så lenge han ikke var den hellige ånd så er du ikke gravid. Anonymkode: 71a27...752 8
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2018 #6 Skrevet 7. mai 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Eh, nei, du kan ikke være gravid, da må sædcelle møte eggcelle. Hva mener du med at tråden har en vinkling? 🤔 Anonymkode: fe9dc...e3a Kan ikke den det da? Hvis jeg fikk den på hånda og så tok meg selv i skrittet og så kom den inn i meg og møtte en eggcelle? Anonymkode: 9ab81...c34
kflu Skrevet 7. mai 2018 #7 Skrevet 7. mai 2018 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kan ikke den det da? Hvis jeg fikk den på hånda og så tok meg selv i skrittet og så kom den inn i meg og møtte en eggcelle? Anonymkode: 9ab81...c34 Nei. Dønn umulig. DERFOR fniser jeg. Denne tråden kan ha så mange vinkling som mulig, jeg vil fremdeles fnise av spm i HI. Spermen dør når den traff hånden din. 13
Gjest Anonymus Notarius Skrevet 7. mai 2018 #8 Skrevet 7. mai 2018 Når du bruker hormonspiral er jo sjansen for å bli gravid mindre enn 1 av 10 000 - ved vanlig sex. Det vet du vel?
Rosatoast Skrevet 7. mai 2018 #9 Skrevet 7. mai 2018 Nei du kan ikke bli gravid du har hormonspiral, hvis vinklingen er at du ble gravid, så er du nok 1 av 10.000 dette har skjedd med. Forsåvidt KAN man bli gravid, bare ved å få sædceller i nærheten av vagina, disse kan svømme opptil 24 timer, og hvis de treffer vagina, kan de fint finne veien, men dette er høyst usannsynlig. 8
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2018 #10 Skrevet 7. mai 2018 Sædcellene dør ganske fort når de kommer ut i lufta, det er for kaldt for dem og for tørt. I tillegg skulle de klare å komme igjennom klær, inn i skjede og opp i egglederen. Det er tøffe små soldater det. Nei, dette blir du ikke gravid av. Anonymkode: ca6ef...49d 11
kflu Skrevet 7. mai 2018 #11 Skrevet 7. mai 2018 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sædcellene dør ganske fort når de kommer ut i lufta, det er for kaldt for dem og for tørt. I tillegg skulle de klare å komme igjennom klær, inn i skjede og opp i egglederen. Det er tøffe små soldater det. Nei, dette blir du ikke gravid av. Anonymkode: ca6ef...49d Tøffe små soldater 8
kflu Skrevet 7. mai 2018 #13 Skrevet 7. mai 2018 No har 5-6 stk svart, er meget spent på vinklingen her :-) 3
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2018 #14 Skrevet 7. mai 2018 2 minutter siden, kflu skrev: Tøffe små soldater Hvis de skal sloss seg igjennom så mye, så må de minst være topptrente soldater. Anonymkode: ca6ef...49d 4
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2018 #15 Skrevet 7. mai 2018 Hvor gamle er dere?Anonymkode: d5953...ecb 2
kflu Skrevet 7. mai 2018 #16 Skrevet 7. mai 2018 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvis de skal sloss seg igjennom så mye, så må de minst være topptrente soldater. Anonymkode: ca6ef...49d Absolutt! Ser for meg 1000-vis av rumpetroll med rambobånd og gaffateip 11
Ichiko Skrevet 7. mai 2018 #17 Skrevet 7. mai 2018 (endret) 4 minutter siden, AnonymBruker said: Hvis de skal sloss seg igjennom så mye, så må de minst være topptrente soldater. Anonymkode: ca6ef...49d Marinejegere, altså... Hvis du, TS, til tross for hormonspiral frykter graviditet p.g.a. beføling utenpå klær og litt fingring, så lurer jeg virkelig på om dere i det hele tatt har sex? Edit: Jeg lurer også på hva slags vinkling du snakker om. Fortell, fortell. Endret 7. mai 2018 av Ichiko 5
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2018 #18 Skrevet 7. mai 2018 Jeg lurer veldig på hvordan det blir når du har samleie og mannen kommer inni deg, da kommer du jo til å være livredd for å bli gravid selv om du går på prevensjon. Kommer til å lage en tråd for hvert samleie og spørre oss om du kan være gravid Anonymkode: 1760f...7dd 8
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2018 #19 Skrevet 7. mai 2018 Avsporing til trådens tema, men... selv om det er høyst usannsynlig å bli gravid på denne måten, selv uten prevensjon, er det mulig å smittes av kjønnssykdommer. Jeg håper for din del at både du og daten har testet dere. Anonymkode: a611f...e15 5
Elektra's Complex Skrevet 7. mai 2018 #20 Skrevet 7. mai 2018 5 minutter siden, kflu skrev: Absolutt! Ser for meg 1000-vis av rumpetroll med rambobånd og gaffateip Hahahaha nå lo jeg høyt!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå