Gå til innhold

Ja'dore eller Light Blue?


Gjest gjest1

Anbefalte innlegg

Nå skal jeg gi de stakkars luktehårene mine en liten pause, og be om ekstern hjelp.

Hvilken liker dere best?

(Og ja, jeg er klar over at disse luktene er _veldig_ vanlige, men det er så kjedelig å finne parfymer. Liker de begge)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Light Blue lukter friskt og sitrus, så jeg ville gått for den. Jeg liker ikke J'Adore, synes den lukter altfor mye blomster.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg liker kanskje Jadore bittelitt bedre, men kjæresten likte antagelig Light Blue best.

Kanskje jeg skal ta en Ole Brumm-løsning :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke luktet så nøye på J'adore, men vil likevel anbefale deg å gå for den fremfor Light Blue. Jeg har en venninne som bruker Light Blue til hverdags, og jeg brekker meg nesten når jeg kjenner lukten - Den lukter rett og slett så mektig at jeg nesten får pusteproblemer. Det egentlige problemet er at hun bruker alt_for_mye av den.

Hvis du likevel velger Light Blue, lov meg at du ikke overdriver :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Man kan vel nesten brekke seg av hvilke som helst parfymer hvis det brukes for mye...

Men hva er prisen på disse to på taxfree fremfor parfymeri? Jeg vurderer også en av disse to, men klarer ikke bestemme meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke sett på tax-free, men tror de er billigere på strawberrynet.

Den minste Jadore (30 ml) koster 236,- på strawberrynet, mens den minste Light Blue (25 ml) koster under 200-lappen.

Jeg bestiller Jadore NUH, har tenkt for mye på dette nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, jeg ville heller anbefalt L'eau par Kenzo eller Armani White, hvis du vil ha noe relativt lett, som ikke alle går rundt med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Haha' date=' jeg ville heller anbefalt L'eau par Kenzo eller Armani White, hvis du vil ha noe relativt lett, som ikke alle går rundt med.[/quote']

Bryr meg ikke om at "alle" bruker det. Parfyme lukter forskjellig på folk, og jeg har ingen behov for å lukte så veldig distinkt. Så lenge jeg liker den, så må gjerne hele verden lukte det samme :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...