Gå til innhold

Liten penis

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

jo, det er faktisk kommt penisoperasjoner som gjør den både tykkere og lengre uten å ødlegge noe. Men er nok ikke mange menn som gidder dette

Anonymkode: 8c401...b65

Nei det får jeg da inderlig ikke håpe! Dette er i så fall noe mannfolka må gjøre for å ha noe å skryte av for hverandre i dusjen for hjemme med dama så kommer man lettest i mål med tunge og fingre uansett.

Anonymkode: 96607...6d7

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, bossman skrev:

nei det er det faktisk ikke. Menn må ha visuell stimulering for å bli kåt, er du flatbrystet så må du isåfall ha sinnsykt bra sprettrumpe, har du ingen av delene , så god luck, da er det game over.....heldigvis kan du trene rumpen eller ta puppe operasjon:)

Eventuelt bare finne seg en ekte mann i stedet for en umoden gutt som deg 😉 Eller hva hadde du sagt om dama di forlangte at du opererte penisen din lengre for at hun skulle klare å tenne på deg? Eller dumpa deg når du ble 40 og rumpa di begynte å henge en smule?

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, hocane skrev:

100 % enig og jeg er mann. Fatter det faen ikke, menn blir mer og mer som kvinner føler jeg, emosjonelle vrak.

Så, så.  Det er ikke din feil.  :troest:  

Ingen kvinne ville noensinne sittet en fredagskveld og postet et innlegg på et manne-forum om sine private deler.

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Eventuelt bare finne seg en ekte mann i stedet for en umoden gutt som deg 😉 Eller hva hadde du sagt om dama di forlangte at du opererte penisen din lengre for at hun skulle klare å tenne på deg? Eller dumpa deg når du ble 40 og rumpa di begynte å henge en smule?

hahahah

det er så cringe hver gang en kvinne skal fortelle andre menn hva en " ekte mann "  er hahahahaha

du kan ikke sammenligne en penisoperasjon med å trene rumpen 1 gang i uken, selvfølgelig er operasjonen langt værre. Har man liten penis så kan du bare bruke en penissleeve. værre er det ikke

jeg er 42 og i den beste formen i hele mitt liv, konkurerte i mens physique ifjor :) denne rumpenm kommer ikke til å henge før 60 +

bare til å trene rumpen om du ikke har pupper, Jeg tror de fleste menn også foretrekker bra rumpe på damen istedenfor pupper, virker vertfall slik

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, Perle skrev:

Ingen kvinne ville noensinne sittet en fredagskveld og postet et innlegg på et manne-forum om sine private deler.

det har jeg sett. Kvinne som skrev i mannegruppa ottar om kjønnsleppene sine, så der tar du feil!"

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Screenshot_20180302-044522.jpg

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

det har jeg sett. Kvinne som skrev i mannegruppa ottar om kjønnsleppene sine, så der tar du feil!"

Hahaha. Så bra. Da kan du jo sove godt i natt. :baby:

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Perle skrev:

Fordi for menn så er fitte stort sett fitte. Det er deilig uansett, å ha vagina rundt penis. Samme kan ikke sies omvendt. For at penis skal være godt å ha i vagina, må den ha en viss tykkelse, og der kommer jeg til for kort. 

Anonymkode: fd17a...e6b

AnonymBruker
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker said:

det er bare du som sutrer og furter over noe som faktisk ikke betyr noenting for en kvinne.

Er det så vanskelig å forstå at menn ikke kan forstå hva som funker for kvinner seksuelt? Mennesker er forskjellige, og er man en uerfaren mann med dårlig selvbilde og selvtillit så er det faktisk ikke så lett å vite eller tro eller forstå akkurat det der. Jeg kan bare snakke for meg selv, naturligvis, men når hverken meg eller mitt utstyr har vært bra nok for kvinner så er det ikke alltid like lett å klare å tro på seg selv og det man har, uansett hva du sier, og uansett hvor lett du mener det bør være å forstå det. 

Så har vi slike som deg så sier at det ikke har noe å si, og det er naturligvis vel og bra, men samtidig så er det også en god del av de som sier at det faktisk er viktig. Da får slike som meg gjerne til svar at man ikke må tro på alt man leser på nettet, og da må man begynne å tenke over hva man skal tro på og ikke. Du sier at du har rett, og de som mener det motsatte sier at de har rett. Hvem skal man tro på når man selv ikke vet? 

Anonymkode: 747fb...dc2

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
40 minutter siden, Sphere skrev:

Verktøyet ditt er mer enn bra nok det. Du får bare finslipe teknikken din, den er mye viktigere enn selve verktøyet, og kaste deg ut i det. Du går glipp av så mange deilige opplevelser. 

Jeg er overbevist om at verktøyet mitt er underlegent, samme hvordan teknikken er. Med samme teknikk, og tykkere så vil det fortsatt være bedre for jenta. 

• Liker 1
Skrevet

Jeg er overbevist om at verktøyet mitt er underlegent, samme hvordan teknikken er. Med samme teknikk, og tykkere så vil det fortsatt være bedre for jenta. 

Kommer helt an på dama også om man absolutt skal snakke friksjon. Det er stor forskjell på kvinner der nede også, tro meg. Noen passer man perfekt med, andre ikke. Men det merkelige er at kvinner til en viss grad ser ut til å tilpasse seg partner over tid. Og dersom hun tar knipeøvelser vil hun kunne bedre friksjonen slik også. Men her snakker vi kun friksjon. Det som teller mye mer er evnen til å tenne dama maks, seksuell kjemi, hvordan man samarbeider i senga, lek og moro, fingre og tunge. Så hold heller fokus på det du faktisk kan gjøre noe med. 

AnonymBruker
Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor startet du egentlig denne tråden?

Uansett hva vi sier her inne så tror du ikke på oss. Du fortsetter i det samme sporet. Det er som å snakke til veggen. 

Anonymkode: c6d68...324

Skrevet

Uansett hva vi sier her inne så tror du ikke på oss. Du fortsetter i det samme sporet. Det er som å snakke til veggen. 

For å få bekreftelse, fra de som er enig med ham. Enkelt og greit. Å gidde å høre på de som er uenig, gjør de aldri. 

AnonymBruker
Skrevet

Fordi jeg måtte lufte ut, og var redd jeg skulle finne på noe dumt som å finne fram en nettverkskabel og surre rundt halsen. Fort gjort. 

AnonymBruker
Skrevet

Har vært der før og hadde løkka ferdig men var for pingle til å gjennomføre. Nå har jeg en sekser innabords så har roet meg ned litt. 

Skrevet

TS skal ha kred fordi han klarer å formidle hvordan problemet føles for en mann. Vel, noen menn med svært liten pikk legger ned damer som bare rakkern, lager barn i hopetall og har elskerinner på hvert nes. Men for mange sitter det så innmari dypt at livet kjennes håpløst. Det er det TS hele tiden sier, og det er det vi må forholde oss til.

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, Voksenmann40+ skrev:

TS skal ha kred fordi han klarer å formidle hvordan problemet føles for en mann. Vel, noen menn med svært liten pikk legger ned damer som bare rakkern, lager barn i hopetall og har elskerinner på hvert nes. Men for mange sitter det så innmari dypt at livet kjennes håpløst. Det er det TS hele tiden sier, og det er det vi må forholde oss til.

Jeg er ikke så sikker på om jeg klarer å formidle det 

Skrevet
8 minutter siden, Voksenmann40+ skrev:

TS har en penis innenfor normale, som vil passe de aller fleste kvinner helt perfekt. Men dette vil ikke TS høre på 

AnonymBruker
Skrevet

hahah dere som prøver å få opp selvtilliten til ts ødelegger bare for han. Penisstørrelse betyr faktisk en god del for mange personer. Det kan man ikke komme bort ifra. Har man en kort og tynn penis så kjenner ikke dama noe. Jeg vet om mange som har dumpet ons på sekundet onset har tatt av seg buksa fordi penisen er på størrelse med en lillefinger. I forhold blir det enda verre. Sexen kan være grei i starten når det er mye kjærlighet, men ts vil nok aldri få en dame til å komme vaginalt om han har så liten penis som han beskriver. Det vil bli kjedelig for dama etterhvert å nesten ikke kjenne penisen under samleie. Det er avtennende og fingrer og tunge kan ikke være en erstatter på fulltid. Jeg vil bare beklage på vegne av alle som ga deg falske forhåpninger nå. Du vil nok få deg sex, men du vil nok neppe få noen som vil komme tilbake for å ha sex med deg fordi det var så deilig. 

Du må enten leve med det og runke og leve på mindre pene ons ellers får du ta en operasjon. Dere som sier størrelse ikke betyr noe kan jo prøve å bli sammen med ts og få en penis på en størrelse med lillefinger som eneste nytelse de neste årene. 

Anonymkode: 69d04...5e5

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hva regner du som liten da? Noen syntes 14 cm er lite noen syntes 8 cm er lite. Så vanskelig å si men du kan jo ta penis forstørrelse operasjon eller bruke penis pumpe før sex hvis du ikke er fornøyd led størrelsen. Størrelsen er viktig for meg og har kun møtt en jente som ikke syns det er så viktig, og det er sånt vi snakker om på vors eller på byen når vi snakker om gutter eller noen man holder på med eller vil ligge med "lurer på om pikken hans er stor :)" "Var det bra sex?" "Nei han var liten :(" men altså hva som er lite er jo individuelt så det kan godt hende du har helt ok pikk selvom du syntes den er liten bare fordi den ikke er 20cm liksom. 

Anonymkode: 7ef97...5ee

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...