Gå til innhold

Liten penis

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
24 minutter siden, Hr. Aktiv skrev:

Det kan du ikke gjøre. Tenk på all den gode sexen å da spesielt oralsexen du vil gå glipp av da?!! 

En liten penis kommer like godt å spruter vel så mye som en stor en. Snakker av erfaring. 

Det er mer det at jeg vil at min partner skal kunne få nytelse av kuken min, men når du oppnår mer nytelse om jeg tar på meg sleeve da sier det seg selv at kuken min er dårligere til det. 

Jeg må nok drikke litt mer om skal tørre å gjøre noe drastisk. 

Anonymkode: fd17a...e6b

Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 time siden, Perle skrev:

Enig! Det hele er absurd. Et kvinneforum oversvømt av menn som jamrer og syter over egt kjønnsorgan. 

Herregud. 

100 % enig og jeg er mann. Fatter det faen ikke, menn blir mer og mer som kvinner føler jeg, emosjonelle vrak.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, hocane skrev:

100 % enig og jeg er mann. Fatter det faen ikke, menn blir mer og mer som kvinner føler jeg, emosjonelle vrak.

Søtnos.

Anonymkode: d97b9...a25

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Apropos, ikke knyttet opp mot penisstørrelse, men jeg tror det skjer noe med selvfølelsen når man kommer i 30-årene. Jeg er langt mer frigjort og tilfreds med meg selv nå sammenlignet med da jeg var i 20-årene.

Du har mange gode opplevelser i vente.

Anonymkode: 323f2...488

Akkurat det tror jeg er meget individuelt.  For meg er det totalt motsatt..

Anonymkode: 461b9...bee

AnonymBruker
Skrevet
32 minutter siden, Isambard skrev:

Du bør ta det opp med fastlegen. Det virker som du sliter psykisk først og fremst. 

Ja, jeg vet ikke. Tror jeg aldri kommer til å ha et normalt liv hvor sex er en naturlig del. Legen vil ikke kunne hjelpe meg så sant det ikke er snakk om kirurgisk forstørring. Ellers vil jeg sitte igjen med en penis som en potensiell partner vil få mindre nytelse av enn om jeg hadde vært tykkere. Jeg skulle ønske min penis var bra nok som en var, men sannheten er jo at om jeg går til sengs med ei så vil hun gjøre seg opp en mening/bedømme den som mindre givende enn en større/tykke. 

AnonymBruker
Skrevet
26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mitt første lange forhold var med en mann med penis som  ar godt over gjennomsnittet. Sexen var grei nok den, men ingen høydare. En kjappis var umulig da det bare gjorde vondt og lange forspill var heller ikke alltid nok. Dessuten var han så fornøyd med utstyret sitt at han ikke `så` meg... 

Jeg var dermed veldig glad da jeg traff min neste partner (vi er gift nå) med penisstørrelse under gjennomsnittet. Det var rom for kjappiser og ikke gjorde det vondt. Dessuten er han god på så mye annet i senga også! Jeg er veldig fornøyd.

Apropos, ikke knyttet opp mot penisstørrelse, men jeg tror det skjer noe med selvfølelsen når man kommer i 30-årene. Jeg er langt mer frigjort og tilfreds med meg selv nå sammenlignet med da jeg var i 20-årene.

Du har mange gode opplevelser i vente.

Anonymkode: 323f2...488

Over gjennomsnittet lang ja. Men din nåværende mann er garantert tilstrekkelig tykk så det er ikke noe problem. Tykkelse > lengde 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg føler jeg bare må belage meg på å leve et liv alene, og det føles veldig meningsløst. Jeg prøver å finne motivasjon til å dyrke interesser og hobbyer, men det gir virkelig ikke mening uten noen nære relasjoner. 

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Avtalebryter? Hva mener du?

Anonymkode: 311d4...5ca

Det kam ikke oversettes på den måten. 

Anonymkode: a6910...ba5

AnonymBruker
Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg føler jeg bare må belage meg på å leve et liv alene, og det føles veldig meningsløst. Jeg prøver å finne motivasjon til å dyrke interesser og hobbyer, men det gir virkelig ikke mening uten noen nære relasjoner. 

Kom deg ut av offerposisjonen.. Det er den som gjør deg usexy, ikke penisen din.

• Liker 7
Skrevet
23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, jeg vet ikke. Tror jeg aldri kommer til å ha et normalt liv hvor sex er en naturlig del. Legen vil ikke kunne hjelpe meg så sant det ikke er snakk om kirurgisk forstørring. Ellers vil jeg sitte igjen med en penis som en potensiell partner vil få mindre nytelse av enn om jeg hadde vært tykkere. Jeg skulle ønske min penis var bra nok som en var, men sannheten er jo at om jeg går til sengs med ei så vil hun gjøre seg opp en mening/bedømme den som mindre givende enn en større/tykke. 

Jeg tenkte legen kunne gjort en vurdering og evt henvist deg til psykolog. Det virker som om disse tankene ødelegger livskvaliteten din.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kom deg ut av offerposisjonen.. Det er den som gjør deg usexy, ikke penisen din.

Jeg er fullt klar over at jeg må jobbe mer med meg selv for jeg er virkelig på bunn og ikke bare med tanke på størrelsen. Men hvorfor legge inn en innsats for å vise seg verdig nok for sex når man har en ubrukelig kuk? I hvert fall mindre brukelig enn de større. Jeg vil aldri klare å ha et normalt forhold til sex utelukkende fordi jeg har en kuk som kvinner som regel ser på som turn-off. 

2 minutter siden, Isambard skrev:

Jeg tenkte legen kunne gjort en vurdering og evt henvist deg til psykolog. Det virker som om disse tankene ødelegger livskvaliteten din.

#smalldickproblems

AnonymBruker
Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det kam ikke oversettes på den måten. 

Anonymkode: a6910...ba5

Så bruk norsk ord da!

Anonymkode: 311d4...5ca

Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er fullt klar over at jeg må jobbe mer med meg selv for jeg er virkelig på bunn og ikke bare med tanke på størrelsen. Men hvorfor legge inn en innsats for å vise seg verdig nok for sex når man har en ubrukelig kuk? I hvert fall mindre brukelig enn de større. Jeg vil aldri klare å ha et normalt forhold til sex utelukkende fordi jeg har en kuk som kvinner som regel ser på som turn-off. 

#smalldickproblems

Ok. Når du starter denne tråden er det et forsøk på å få bekreftet at dette er et kjempeproblem, er det ikke? 

Du vil henge deg opp i hvert eneste innlegg som sier det er er problem, og avfeie de andre. Kanskje tråler du nettet, og finner masse bevis på at størrelsen betyr noe. Sånn kan du fortsette å grave deg ned, og gjøre dette til den viktigste saken i verden. 

Jeg tror altså at du bør ta tak i de psykiske problemene dine. Vi løser ikke dette ved å diskutere hva kvinner mener om størrelse.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

det så mange mekanismer som spiller inn i forhold til valg av partner, dette kan være utseende, personlighet, kropp, biceps, hender, rumpe, penis, osv...

hva er viktigst?

Til og med på en "one night stand" betyr utseende kanskje mest, deretter personlighet og penis betyr ingen ting, det er spenningen som helhet utløst av de første to som betyr noe.

På lengre forhold så må man ta høyde for flere av de nevnte egenskapene over, men det man da erfarer er at personlighet blir enda viktigere og penis lengde betyr null og niks når alt kommer til alt.

Dette er bare et hysteri skapt av mannen selv, samt kvinner som er sveket av mannfolk med kort penis, altså en hevnhandling.

Anonymkode: 87a5e...57b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Fra en kvinne med en veldig vid vagina;

Jeg skjønner godt hvordan du har det, men når alt kommer til alt har du bare to valg.

Ikke akseptere det å føle på ekstra lidelse hele livet.

Akseptere det og prøve å finne takknemlighet over det du har.

Møter du en kvinne som virkelig faller for deg driter hun i om penisen din er i minste laget.

Anonymkode: 461b9...bee

AnonymBruker
Skrevet

Her tror jeg problemet sitter mer i hodet ditt enn i penisen, altså! Du sier jo selv du aldri har hatt sex med ei dame, hvordan kan du da vite at ingen kan nyte penisen din slik den er? Kan du ikke i alle fall la disse damene evt. dumpe deg pga. penisstørrelsen før du fortviler ? For jeg tviler nemlig sterkt på at det kommer til å skje, problemet er vel heller at du har bestemt deg for at penisen din kommer til å være et problem, og derfor ikke forsøker å få en nær relasjon til ei dame. 

Det er selvfølelsen din som hindrer deg i å skaffe deg dame, ikke penisen din! 

Anonymkode: 386a9...500

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Damer som velger partner basert på penisstørrelse tenker jeg ikke er særlig smartere enn et penishode i seg selv.
Så stol på personligheten din gutt!

Anonymkode: 87a5e...57b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
14 minutter siden, Isambard skrev:

Ok. Når du starter denne tråden er det et forsøk på å få bekreftet at dette er et kjempeproblem, er det ikke? 

Du vil henge deg opp i hvert eneste innlegg som sier det er er problem, og avfeie de andre. Kanskje tråler du nettet, og finner masse bevis på at størrelsen betyr noe. Sånn kan du fortsette å grave deg ned, og gjøre dette til den viktigste saken i verden. 

Jeg tror altså at du bør ta tak i de psykiske problemene dine. Vi løser ikke dette ved å diskutere hva kvinner mener om størrelse.

Jeg gikk forsåvidt til legen for en stund tilbake og spurte om jeg kunne få antidepressiva (har gått på det før) men ble sendt på dør. Var vel kanskje fordi jeg spurte så direkte, men å prate om min fortvilelse over størrelsen på penis med noen face-to-face frister ikke. 

AnonymBruker
Skrevet
30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

#smalldickproblems

For du skal bli en slikke-gud i stedet. Har bare møtt én slikkegud i mitt liv, og det var himmelsk. Så du kan bli Slikke- og fingreguden! Ikke gi opp!

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Her tror jeg problemet sitter mer i hodet ditt enn i penisen, altså! Du sier jo selv du aldri har hatt sex med ei dame, hvordan kan du da vite at ingen kan nyte penisen din slik den er? Kan du ikke i alle fall la disse damene evt. dumpe deg pga. penisstørrelsen før du fortviler ? For jeg tviler nemlig sterkt på at det kommer til å skje, problemet er vel heller at du har bestemt deg for at penisen din kommer til å være et problem, og derfor ikke forsøker å få en nær relasjon til ei dame. 

Det er selvfølelsen din som hindrer deg i å skaffe deg dame, ikke penisen din! 

Anonymkode: 386a9...500

Jeg har hatt sex, men det var ikke gratis. Jeg tenkte da at det ikke ville bety noe hva hun tenkte, men jeg sleit fortsatt med prestasjonsangst og halvslapp penis. Det er først og fremst tykkelsen som er min store fortvilelse. Lengden tror jeg kan være respektabel, men tykkelsen er ikke det. Hvis jeg mister noe kilo og fettet over penis så er jeg vel 16 cm lang, det er jeg forsåvidt nå også bone-pressed. Tykkelsen er bare trist, hvor den på det tykkeste er 12 cm i omkrets. Det ser bare dumt ut med den lengden. Og 12 er på det tykkeste, kanskje hvis jeg blodpumper skikkelig at den blir littegranne tykkere. Damer liker jo å bli fylt opp og at det strekker ut. Da må den være noe tykkere enn det. Jeg vet ikke, jeg klarer bare ikke å akseptere at min størrelse er respektabel.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...