Gå til innhold

Liten penis

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

og føler nesten for å gråte. Fy faen jeg hater kuken min. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre lenger. 

Anonymkode: fd17a...e6b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er du veldig ung? Isåfall er det ikke unormalt å hate en enkelt ting ved sin egen kropp og ilegge den enormt stor viktighet. Penisstørrelse er ikke så forbanna viktig i det store og hele. Mange damer foretrekker stor penis ja,  men Liten pikk er sjeldent en dealbreaker (såvidt jeg vet) 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Vil ikke si at jeg er så ung lenger. I 20-åra. Størrelsen har vært en fortvilelse i godt over ti år nå. Vet ikke om jeg orker mer. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
12 minutter siden, Occulta skrev:

Liten pikk er sjeldent en dealbreaker (såvidt jeg vet) 

Avtalebryter? Hva mener du?

Anonymkode: 311d4...5ca

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

og føler nesten for å gråte. Fy faen jeg hater kuken min. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre lenger. 

Størrelse?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hvor mange av disse pikktrådene trenger vi egentlig? Det må være hundrevis av dem nå!

Anonymkode: 7dac6...47c

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
30 minutter siden, AnonymBruker said:

Du er heldig for du trenger ikke gjøre noe som helst. Ikke noe du får gjort med penisstørrelsen din. 

Anonymkode: cddf3...ccc

• Liker 1
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor mange av disse pikktrådene trenger vi egentlig? Det må være hundrevis av dem nå!

Anonymkode: 7dac6...47c

Enig! Det hele er absurd. Et kvinneforum oversvømt av menn som jamrer og syter over egt kjønnsorgan. 

Herregud. 

• Liker 12
Skrevet

Jeg kjenner en fyr som har en diger en. Den er 19cm i slapp tilstand. Han er kongen i dusjen, på stranda å på byen osv., men han mangler fremdeles dame. Ingen vil ha ham nettopp fordi pikken hans er så gedigen at de har ingen glede av den. Den gjør bare vondt. 

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Størrelse?

Vet ikke om det er noe hensikt å dele det her, men det er ikke lengden det står på. Jeg er på randen her nå. Jeg har ingen motivasjon til å gjøre noen endringer med livet mitt, som kanskje vil gjøre meg mer attraktiv ellers men jeg vil fortsatt sitte igjen med en mindre brukelig kuk. 

AnonymBruker
Skrevet
19 minutter siden, Hr. Aktiv skrev:

Jeg kjenner en fyr som har en diger en. Den er 19cm i slapp tilstand. Han er kongen i dusjen, på stranda å på byen osv., men han mangler fremdeles dame. Ingen vil ha ham nettopp fordi pikken hans er så gedigen at de har ingen glede av den. Den gjør bare vondt. 

Nåja. 

Anonymkode: 4e7fa...06e

• Liker 4
Skrevet

De fleste kvinner bryr seg uansett ikke om penisstørrelse, så hvorfor legge så mye i det? Det er faktisk opp til deg selv hvor mye du legger i det. Jeg slet veldig med det samme da jeg var yngre. Etterhvert bestemte jeg meg for å ikke la selvtilliten min ligge i penis, og da ble livet helt annerledes. I tillegg hadde jeg mange gode opplevelser, og jeg fant ut at det ikke gjorde noe å ha en liten penis i det hele tatt. Noen er opptatt av det, men de er uansett ikke for meg. Det er mange kvinner der ute som vet å nyte en liten penis.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker said:

Vet ikke om det er noe hensikt å dele det her, men det er ikke lengden det står på. Jeg er på randen her nå. Jeg har ingen motivasjon til å gjøre noen endringer med livet mitt, som kanskje vil gjøre meg mer attraktiv ellers men jeg vil fortsatt sitte igjen med en mindre brukelig kuk. 

Om du ikke har motivasjonen til å få dame så har det vel ingenting å si om penisen din er liten uansett?

Anonymkode: 5a791...49d

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, Sphere skrev:

De fleste kvinner bryr seg uansett ikke om penisstørrelse, så hvorfor legge så mye i det? Det er faktisk opp til deg selv hvor mye du legger i det. Jeg slet veldig med det samme da jeg var yngre. Etterhvert bestemte jeg meg for å ikke la selvtilliten min ligge i penis, og da ble livet helt annerledes. I tillegg hadde jeg mange gode opplevelser, og jeg fant ut at det ikke gjorde noe å ha en liten penis i det hele tatt. Noen er opptatt av det, men de er uansett ikke for meg. Det er mange kvinner der ute som vet å nyte en liten penis.

Jeg vet ikke hvordan du klarer det. Det er mentale sperrer hele veien for meg. Jeg klarer bare ikke se for meg at jeg kan gå inn for sex med ei jente med noe selvtillit. Kuken min er ubrukelig og patetisk. Frister mer å bare sette seg i bilen og gasse på inn i en semi akkurat nå. 

Skrevet
29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vet ikke hvordan du klarer det. Det er mentale sperrer hele veien for meg. Jeg klarer bare ikke se for meg at jeg kan gå inn for sex med ei jente med noe selvtillit. Kuken min er ubrukelig og patetisk. Frister mer å bare sette seg i bilen og gasse på inn i en semi akkurat nå. 

Det kan du ikke gjøre. Tenk på all den gode sexen å da spesielt oralsexen du vil gå glipp av da?!! 

En liten penis kommer like godt å spruter vel så mye som en stor en. Snakker av erfaring. 

• Liker 1
Skrevet
35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du bør ta det opp med fastlegen. Det virker som du sliter psykisk først og fremst. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Om pikken er det viktigste du har å tilby, så syns jeg synd i deg. 

Anonymkode: c6f82...7a8

• Liker 4
Skrevet

Jeg har også liten penis. Den sitter rett over urinrøret. På størrelse med en ert :(

AnonymBruker
Skrevet
39 minutter siden, AnonymBruker said:

Det er veldig dårlig gjort å gjøre det mor en uskyldig sjåfør. 

Anonymkode: 46857...73f

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Mitt første lange forhold var med en mann med penis som  ar godt over gjennomsnittet. Sexen var grei nok den, men ingen høydare. En kjappis var umulig da det bare gjorde vondt og lange forspill var heller ikke alltid nok. Dessuten var han så fornøyd med utstyret sitt at han ikke `så` meg... 

Jeg var dermed veldig glad da jeg traff min neste partner (vi er gift nå) med penisstørrelse under gjennomsnittet. Det var rom for kjappiser og ikke gjorde det vondt. Dessuten er han god på så mye annet i senga også! Jeg er veldig fornøyd.

Apropos, ikke knyttet opp mot penisstørrelse, men jeg tror det skjer noe med selvfølelsen når man kommer i 30-årene. Jeg er langt mer frigjort og tilfreds med meg selv nå sammenlignet med da jeg var i 20-årene.

Du har mange gode opplevelser i vente.

Anonymkode: 323f2...488

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...