Gå til innhold

Kristine Ullebø

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hmm, synes de virker passe spesiell på bloggen til tider, men må innrømme at det ikke var like ille på bloggerne altså. Virket ikke så ille der, så ut som de hadde det hyggelig sammen hvertfall! 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Turn off når han sier til henne at han malte med eksen og hun var god. Man nevner ikke eksen på date da. Han som er 25 burde visst bedre.

Endret av smalls
  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, smalls skrev:

Turn off når han sier til henne at han malte med eksen og hun var god. Man nevner ikke eksen på date da. Han som er 25 burde visst bedre.

Haha ja det der virket skikkelig hyggelig 😊 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Har du aldri vært på kunstgalleri? Hahaha"

"Alle har en kunstner i seg." 

Skjønner ikke hvordan noen som er så forskjellige finner hverandre OG finner ut at de skal innlede et forhold. Jaja

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, anonn skrev:

"Har du aldri vært på kunstgalleri? Hahaha"

"Alle har en kunstner i seg." 

Skjønner ikke hvordan noen som er så forskjellige finner hverandre OG finner ut at de skal innlede et forhold. Jaja

Han trenger henne til "bli kjendis" prosjektet sitt. 

• Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, smalls skrev:

Tipper han har lest sin del "sjekkebøker". Virker som noe en sier for at jenten skal bli usikker. 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest ricecrispies

Han bare bruker henne for å bli kjent. Uff. At hun ikke ser det selv. Han er det moren min kaller en spradebass🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk å være sammen med en fyr du tror skal miste interessen for deg før jul, og det "går greit"... :O (ref. Bloggerne)

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ClickB4it
23 minutter siden, ricecrispies skrev:

Han bare bruker henne for å bli kjent. Uff. At hun ikke ser det selv. Han er det moren min kaller en spradebass🙈

"Spradebass" er herved mitt nye favorittord!

Endret av ClickB4it
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, mm456 skrev:

Tenk å være sammen med en fyr du tror skal miste interessen for deg før jul, og det "går greit"... :O (ref. Bloggerne)

Hun er 19 år da.. Jeg tenkte også litt sånn som henne på den tiden. Det er også lett å si sånt høyt for å ikke "miste ansikt" selv om man kanskje føler noe annet innerst inne.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns venninnen hennes var så bra jeg, skikkelig reflektert. Godt at hun har en nær seg som er ærlig med henne når det kommer til forhold og gutter 👍🏻 

• Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Femilie skrev:

Tipper han har lest sin del "sjekkebøker". Virker som noe en sier for at jenten skal bli usikker. 

Jeg hadde tenkt å skrive det samme.

Nå kjenner jeg ikke denne figuren, men folk som er gode på manipulasjon introduserer ofte en tredjeperson i forholdet slik, som en variant av triangulering. Denne tredjepersonen er ofte en ex eller en potensielt ny partner, og ofte vet de ikke selv at de blir brukt til å spille ball med på denne måten selv engang.

Den mest kjente varianten av dette grepet er at f.eks. mannen i forholdet begynner å kjede seg litt eller ikke er fornøyd med oppmerksomheten han får og derfor begynner å snakke om at en annen dame har begynt å tekste ham, e.l.. 

Dette er som tatt ut fra tekstboka, men som andre har vært inne på så er det nesten som en overgangsrite denne romansen; man skal liksom få hjertet knust på den måten av en fyr som dette når man flytter for seg selv inn til storbyen.

Jeg håper og tror hun vil lære av denne erfaringen, og kanskje tilogmed humre litt av at hun tillot hjertet sitt å bli knust slik når hun ser tilbake på opplevelsen om noen år, kanskje sittende som noenogførti år på et forum. 

Endret av Ovnsbakt Paprika
  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, SoftKitty skrev:

Hun er 19 år da.. Jeg tenkte også litt sånn som henne på den tiden. Det er også lett å si sånt høyt for å ikke "miste ansikt" selv om man kanskje føler noe annet innerst inne.

Ja, hun ser det nok selv om en liten stund.. Jeg er bare 2 år eldre enn henne da, så føler ikke jeg er riktig person til å si "sånn er det i den alderen" :fnise:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest nejve

Stod ved siden av de to i Oslo her om dagen og ca. en times tid etterpå matchet jeg med ham på happn (tenkte ikke over at det var ham først). Er jo en del som fremdeles har tinder og happn på telefonen når de nylig har gått inn i et forhold, men det er jo litt spesielt at han er såpass aktiv. 

Endret av nejve
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rose11
8 timer siden, nejve skrev:

Stod ved siden av de to i Oslo her om dagen og ca. en times tid etterpå matchet jeg med ham på happn (tenkte ikke over at det var ham først). Er jo en del som fremdeles har tinder og happn på telefonen når de nylig har gått inn i et forhold, men det er jo litt spesielt at han er såpass aktiv. 

Hvis jeg går inn i et forhold, så forventer jeg at han sletter seg fra nettdatingsider. Dette er ikke bra. Lurer på om Kristine er klar over det? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nevnte jo dette i bloggere tråden, men så uffattelig kleint. 

Og det at de snakker engelsk med hverandre, er de for faen ikke norske da? Jeg  snakke engelsk for å faktisk føre en kommunikasjon, men de to der er faen meg ikke gode. 

Jeg har fått veldig nok kjenner jeg. 

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Rose11
38 minutter siden, dillyduzit skrev:

Og det at de snakker engelsk med hverandre, er de for faen ikke norske da? Jeg  snakke engelsk for å faktisk føre en kommunikasjon, men de to der er faen meg ikke gode. 

Tror hun påvirkes av han, for hun var ikke sånn før hun traff han. Hun er bare en litt forvirret jente i storbyen som prøver å finne seg selv. Jeg liker henne, men ikke han

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Rose11 skrev:

Tror hun påvirkes av han, for hun var ikke sånn før hun traff han. Hun er bare en litt forvirret jente i storbyen som prøver å finne seg selv. Jeg liker henne, men ikke han

Det er helt klart. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ClickB4it
1 time siden, dillyduzit skrev:

Åh, dette er mer enn pute-TV...det er dyne-TV! Kleint, kleint, kleint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, ClickB4it skrev:

Åh, dette er mer enn pute-TV...det er dyne-TV! Kleint, kleint, kleint.

Eller hoppe ut av vinduet i 5etg-tv, man trodde man hadde sett mye kleint på tv eller snapchat, men det der er noe av det mest ekstreme jeg har sett. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...