Gå til innhold

Kristine Ullebø

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Trøst
detvardet skrev (2 minutter siden):

Ah okei! Til å være influencer er hun jammen ikke lett å finne.

Hvem har sagt at hun er influencer? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har ikke sett henne på lenge, men hadde ikke sjans til å se at det var henne da jeg gikk inn på insta. Hun ser jo helt syk ut, stakkar.

Syk som i å være syk, ikke se rar/dum/etc ut

Endret av Diamant20
  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Trøst said:

Hvem har sagt at hun er influencer? 

Hun kaller vel seg bare modell i disse dager, men hun har jo vært kjent som blogger/influencer i nesten 10 år.

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trøst
detvardet skrev (1 minutt siden):

Hun kaller vel seg bare modell i disse dager, men hun har jo vært kjent som blogger/influencer i nesten 10 år.

Med i disse dager regner jeg med du mener de siste 5 årene iallfall. Lenge siden jeg anså henne som en influencer og blogger, og blogging ble jo lagt på hylla for lenge siden også. Kristine lever heller ikke av annonser og reklame. 

Endret av Trøst
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 hours ago, Gull vaffel said:

Savner podcasten hun hadd jeg, synes var den var bra 

Jaa, karrierepodden var bra! 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Trøst skrev (På 2021-8-8 den 10.12):

Med i disse dager regner jeg med du mener de siste 5 årene iallfall. Lenge siden jeg anså henne som en influencer og blogger, og blogging ble jo lagt på hylla for lenge siden også. Kristine lever heller ikke av annonser og reklame. 

5 år er vel en overdrivelse. Jeg vil si at hun jobbet som influencer i alle fall t.o.m. 2019, og hun blogger jo fortsatt og hadde et annonseinnlegg senest i desember 2020. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nejve skrev (1 time siden):

5 år er vel en overdrivelse. Jeg vil si at hun jobbet som influencer i alle fall t.o.m. 2019, og hun blogger jo fortsatt og hadde et annonseinnlegg senest i desember 2020. 

Muligens, men en influencer man ikke hører noe fra eller om, er i mine øyne ikke en influencer. Lite innhold på bloggen er det også. Tror ikke det er dette hun lever av, for å si det sånn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm. Hun ble liksom bare borte. Savner henne. Liker henne godt og syntes podkasten var interessant å høre på. Håper hun har det bra og driver med andre ting hun liker. 

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Villfisker

Både fine og stygge jakker. Kunne sikkert hatt en, men skjønner ikke når jeg skulle fått brukt den. Så kaldt er det aldri uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

parmanoia skrev (6 minutter siden):

Hmmm. Hun ble liksom bare borte. Savner henne. Liker henne godt og syntes podkasten var interessant å høre på. Håper hun har det bra og driver med andre ting hun liker. 

Håper det samme som deg 😊

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 måneder senere...

Annonse

Synes hun ser veldig tynn ut, selvom hun har en slank kroppsbygning. Håper det går bra med henne❤️

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er jo mye tynnere enn hun har vært før. Hun ser veldig innhula ut i ansiktet på det ene bildet..

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det at hun får være modell er ganske sykt egt. I 2021 burde vi faktisk ha kommet lengre, hun ser oppriktig syk ut. 

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...
Bølle skrev (5 timer siden):

Hvis hun er syk bør hun ikke jobbe. Bedre å sykmelde og oppsøke hjelp. 

Hvor jobber hun?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...