Gå til innhold

Kristine Ullebø

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg tenker hun, som alle andre, må jobbe selv om man har kjærlighetssorg. Hun lever tross alt av bloggen, og en del av annonsene er nok planlagt på forhånd. Synes heller ikke det har vært store mengder reklame når man sammenligner med andre bloggere. 

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, missmcbeal skrev:

Kom selvfølgelig på at hun driver å reklamerer for Louds. Men det synest jeg blir noe helt annet ettersom hun er med på å starte og drive nettbutikken og det er eget prosjekt. Men prosjektet med Louds og reklameringen for det begynte jo lenge før bruddet.

Ja, skulle til å nevne at jeg tenkte mer på Louds-reklamen, Scholl har jeg ikke fått med meg engang. Ser det heller ikke på listen når jeg ser på blogglisten. Jeg leser ikke bloggen hennes, men får jo med meg litt av hvert. Og syntes bare det var noe spesielt over at hun har brukt så lang tid på fortelle om hvor fantastisk forelsket hun er i person X og hvordan hun ALDRI kommer til å komme over Person X. Og innimellom hvor bruddet blir nevn og hvordan hun har det er det en strøm av reklame for Louds. At det heller dysfunksjonelle forholdet har engasjert mange har vært ganske tydelig, men det blir jo selvsagt litt Pilotfrue-vibber som da hun hadde tatt diverse graviditetstester og skulle først komme med reklameinnhold før selve annonseringene av resultatene.

Misforstå meg rett, om Kristine sitter med eierandeler og inntekt fra Louds syntes jeg dette er en god ting.  For mange bloggere bruker mye tid på å selge kun seg selv, sine barn og våset de lirer fra seg. Da syntes jeg det er positivt at hun investerer i noe mer konkret og langt mindre flyktig enn en blogg. Men nøyaktig hva slags "forhold" hun har til Louds vet jeg ikke noe om egentlig.

Det er som sagt kynikeren i meg som tenker mitt når jeg ser reklame blandet med den "oh store kjærlighetssorgen" over Person X som hun "aldri ville komme over". Jeg sitter vel egentlig og venter på at de blir sammen igjen om to måneder når tallene går ned igjen pga sommerferie. Jeg håper det ikke stemmer selvsagt, men kynikeren i meg tenker sånn.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anna Nas

Jeg vet omtrent ingenting om KU, men av nysgjerrighet så jeg episoden der bruddet skjedde. Måten han oppførte seg på sier sitt om hva slags fyr hun har vært utsatt for, og hvis hun i det hele tatt tjener noen ekstra kroner på det hun har opplevd med ham er det henne vel unt.

Hun tjener penger på reklame, men jeg tror ikke det er for å tjene penger hun skriver om følelsene etter bruddet. Jeg tror nok heller at det er godt å uttrykke følelsene sine og oppleve at hun får støtte og heiarop fra så mange. Det gjør det antakeligvis lettere for henne å takle bruddet og forhåpentligvis ikke gå tilbake til drittsekken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Anna Nas skrev:

Jeg vet omtrent ingenting om KU, men av nysgjerrighet så jeg episoden der bruddet skjedde. Måten han oppførte seg på sier sitt om hva slags fyr hun har vært utsatt for, og hvis hun i det hele tatt tjener noen ekstra kroner på det hun har opplevd med ham er det henne vel unt.

Hun tjener penger på reklame, men jeg tror ikke det er for å tjene penger hun skriver om følelsene etter bruddet. Jeg tror nok heller at det er godt å uttrykke følelsene sine og oppleve at hun får støtte og heiarop fra så mange. Det gjør det antakeligvis lettere for henne å takle bruddet og forhåpentligvis ikke gå tilbake til drittsekken.

Huh? Ble det vist på Bloggerne da de gjorde det slutt?

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anna Nas
Akkurat nå, Emmelise skrev:

Det er fra fjorårets sesong. De slår ikke opp der.

Ah, jeg trodde det var det som var bruddet. Jeg følger ikke med på Bloggerne og leser ikke bloggen hennes heller. Okke som synes jeg han fremstår som en ufyselig fyr og tenker at det var bra hun kom seg unna. Håper supporten fra leserne hennes gjør at hun ikke går tilbake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Kristine Ullebø ble ikke trodd av Oslo tingrett i straffesaken mot naboen hennes som kom inn til henne med ei øks.

«Retten har mest tiltro til forklaringen fra tiltalte, som virket troverdig og ærlig. Under enhver omstendighet, og iallfall etter vanlige bevisbyrdeprinsipper, kan det ikke legges til grunn at tiltalte truet aktivt med øksa».

https://www.nrk.no/kultur/mann-frifunnet-for-trusler-med-oks-mot-kjendis-blogger-1.14058376

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er vel et resultat av sensasjonsjagende selvopptatte bloggere, som lever i sine egne egobobler. Da blir fort en fjær til ti høns.

Finnes jo ikke en blogger som ikke har en haug dramatiske episoder i livet, skulle tro alle bodde i en actionfilm.

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er i seg selv ganske spesielt at en person som tidligere er dømt for narkotikakriminalitet og tyveri blir sett på som mer troverdig enn en selvhøytidelig blogger og en vemmelig... Hva enn fabian er 😊

Endret av elisaday
  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 9.5.2018 den 1.02, *Stjerne*støv* skrev:

Stusset litt på at hun kjøpte den første og «beste» men uansett gratulerer med ny leilighet! :)  

wow for en pris :sjokkert: jeg Som trodde prisene i Stavanger var høye.. 

Var vel ikke første og beste, hun skrev jo noe med at hun hadde sett på leilgiheter en stund men ikke funnet "the one" enda :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 9.5.2018 den 1.02, *Stjerne*støv* skrev:

Stusset litt på at hun kjøpte den første og «beste» men uansett gratulerer med ny leilighet! :)  

wow for en pris :sjokkert: jeg Som trodde prisene i Stavanger var høye.. 

Syke priser ja. Her jeg bor kan man få et helt nytt stort hus til samme pris liksom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin leilighet syntes jeg, med unntak av badet. Det hadde jeg totalrenovert. Syntes flisene i dusjen så møkkete ut :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 29.5.2018 den 10.11, Anonym90059005 skrev:

Dette er vel et resultat av sensasjonsjagende selvopptatte bloggere, som lever i sine egne egobobler. Da blir fort en fjær til ti høns.

Finnes jo ikke en blogger som ikke har en haug dramatiske episoder i livet, skulle tro alle bodde i en actionfilm.

Ja, jeg :nori:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes virkelig det sprudler av K om dagen. Det er så fantastisk at hun kom seg ut av forholdet med F. Nå ser vi mer og mer av den skjønne jenta vi er blitt så glad i! 

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Får skikkelig vondt av henne på den siste videoen hun la ut. Virker som at hun prøver veldig hardt å framstå som glad, lykkelig og styrket etter bruddet, til og med mens hun gråter i videoen sier hun at hun er glad. Det er tydelig at hun egentlig sliter veldig, noe som er veldig normalt etter et brudd. Jeg håper at hun har noen venner eller familie som hun kan dele sine ekte følelser for og slippe fasaden. Det er lov å ha det vanskelig.

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slitsomt at hun skal være så manisk,fuckings lykkelig hele forbanna tiden.

ALT er så utrolig bra,HELE TIDEN.

For å styrke påstanden må VI SKRIVE DET PÅ DENNE MÅTEN da.

.....forferdelig irriterende,ingen ser så positivt på alt.

• Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...