Gå til innhold

Kristine Ullebø

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Dette med fabian er jo noe hun må finne ut av selv. Er man forelsket så er man det, det nytter lite med hva andre rundt sier, desverre... 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, Helhvete skrev:

Dette med fabian er jo noe hun må finne ut av selv. Er man forelsket så er man det, det nytter lite med hva andre rundt sier, desverre... 

Hun finner nok ut av det, man lærer dessverre dårlig av andres feil. Tror nok uansett det er en viktig erfaring for henne, mtp fremtidige forhold.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest justcurious

Det som irriterer meg er at jeg er sikker på at det kommer til å være Fabian som gjør det slutt. Det er så tydelig at hun ikke betyr like mye for ham når man ser hvordan han behandler henne. Har en følelse av at han kommer til å ditche henne så snart han har oppnådd det han vil (hva det nå enn er)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest justcurious
6 timer siden, Ferny skrev:

Har sansen for Kristine jeg. Og det med Fabian... har ikke de fleste vært der? Den kjekke kvinnebedåreren liksom, som lover og lyger alle veier. Hun finner ut av det selv, uansett hva det blir til.

Jo, jeg kjenner meg igjen. Min første kjæreste og store forelskelse, han var utro og jeg var helt knust. Hadde kjærlighetssorg et helt år og trodde aldri jeg skulle komme over ham. Håper det ikke ender på samme måte for Kristine. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, justcurious skrev:

Det som irriterer meg er at jeg er sikker på at det kommer til å være Fabian som gjør det slutt. Det er så tydelig at hun ikke betyr like mye for ham når man ser hvordan han behandler henne. Har en følelse av at han kommer til å ditche henne så snart han har oppnådd det han vil (hva det nå enn er)

Hvis han dumper henne, så håper jeg inderlig ikke hun tar han tilbake hvis han skulle komme krypende tilbake til henne.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest justcurious
22 minutter siden, smalls skrev:

Hvis han dumper henne, så håper jeg inderlig ikke hun tar han tilbake hvis han skulle komme krypende tilbake til henne.

Enig. Hun er altfor god for ham. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

23 timer siden, justcurious skrev:

Det som irriterer meg er at jeg er sikker på at det kommer til å være Fabian som gjør det slutt. 

Tja, forelskelse varer bare så lenge, så når denne brenner ut, og forholdet ikke har et godt fundament til å bli kjærlighet, så kan det være at hun etter hvert ser han for den han er og ikke gjennom de rosa brillene. Og at det blir hun som dumper han.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest justcurious
28 minutter siden, XaoS skrev:

Tja, forelskelse varer bare så lenge, så når denne brenner ut, og forholdet ikke har et godt fundament til å bli kjærlighet, så kan det være at hun etter hvert ser han for den han er og ikke gjennom de rosa brillene. Og at det blir hun som dumper han.

Ja, det kan hende. Det virker ikke som det kommer til å skje med det første da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Urk, nok et innlegg om hvor deilig hun har blitt med mer former. Selvtillit og selvdyrkelse er to forskjellige ting. Orker ikke å få trykket pupp og rumpe i fjeset hver gang jeg går inn der lenger. Nå er det nok kropp og slørete blikk kastet på tilfeldige innlegg om poesi, vin og turer i marka altså. 

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neinei. Det synest jeg ble for mye deling fra Kristine sin side. Hun har alltid virket fornuftig med hva hun deler ang. sitt privatliv, men dette likte jeg ikke og håper det ikke er et tegn på at hun blir mer og mer utleverende. En ting er hva man sier på en fest, men når hun deler det så åpent på nett så blir det litt voldsomt. Jeg skjønner at hun ikke bryr seg, men ikke så kjekt for familien.

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dere forøvrig sett de to comicbildene som Fabian lagt ut på instagrammen sin? Virker som han har så lite respekt for kvinner. Litt den der holdningen om at alt som kommer fra kvinner er dumt. Han er så kvalmende. Mulig han synest dette skulle være søtt og morsomt, men jeg synest det ble litt sånn hånlig, særlig når han har dame. 

Skjermbilde 2017-10-29 kl. 00.58.07.png

Skjermbilde 2017-10-29 kl. 00.58.46.png

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymNN skrev:

Urk, nok et innlegg om hvor deilig hun har blitt med mer former. Selvtillit og selvdyrkelse er to forskjellige ting. Orker ikke å få trykket pupp og rumpe i fjeset hver gang jeg går inn der lenger. Nå er det nok kropp og slørete blikk kastet på tilfeldige innlegg om poesi, vin og turer i marka altså. 

Har ikke lest bloggpostene hennes om dette temaet så nå vet ikke jeg hva du definerer som selvdyrkelse,  men det må være lov å si seg fornøyd med vektøkning på samme måte overvektige er fornøyde og deler gleden over sin vektnedgang!

Om hun har vært veldig tynn og formløs og slitt med å gå opp i vekt, og endelig greid det nå så syns jeg hun fortjener å skrive positivt om formene sine og at hun har oppnådd målet sitt. Vi hører jo overvektige skryte av hver minste kilo de går ned. Kanskje hun har blitt mobba for å ikke ha former før og endelig føler seg mer fornøyd med kroppen sin og det er jo noe man unner alle å være :)

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 timer siden, deuces skrev:

Har ikke lest bloggpostene hennes om dette temaet så nå vet ikke jeg hva du definerer som selvdyrkelse,  men det må være lov å si seg fornøyd med vektøkning på samme måte overvektige er fornøyde og deler gleden over sin vektnedgang!

Om hun har vært veldig tynn og formløs og slitt med å gå opp i vekt, og endelig greid det nå så syns jeg hun fortjener å skrive positivt om formene sine og at hun har oppnådd målet sitt. Vi hører jo overvektige skryte av hver minste kilo de går ned. Kanskje hun har blitt mobba for å ikke ha former før og endelig føler seg mer fornøyd med kroppen sin og det er jo noe man unner alle å være :)

Jeg tenker at det er en hårfin balanse mellom selvtillit og ren narsissisme. For min del synes jeg det er trist å lese om selvopphøyelsen hennes, det vitner om ekstrem navlebeskuing. Løft blikket! 

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, mindfulness skrev:

Jeg tenker at det er en hårfin balanse mellom selvtillit og ren narsissisme. For min del synes jeg det er trist å lese om selvopphøyelsen hennes, det vitner om ekstrem navlebeskuing. Løft blikket! 

Det er tragisk å se hvordan rosa- og  firnessbloggerne utleverer sin naive selvdyrkelse for hele verden. Sykt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, missmcbeal skrev:

Har dere forøvrig sett de to comicbildene som Fabian lagt ut på instagrammen sin? Virker som han har så lite respekt for kvinner. Litt den der holdningen om at alt som kommer fra kvinner er dumt. Han er så kvalmende. Mulig han synest dette skulle være søtt og morsomt, men jeg synest det ble litt sånn hånlig, særlig når han har dame. 

Skjermbilde 2017-10-29 kl. 00.58.07.png

Skjermbilde 2017-10-29 kl. 00.58.46.png

Ja, la merke til det jeg og.. veldig spesielt

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
18 timer siden, deuces skrev:

Helt topp at hun liker kroppen sin, det skulle flere gjort! Men måten dette blir formidlet på bloggen synes jeg vitner om liten omsorg for lesere som kan bli påvirket av kroppsfokuset. Da tenker jeg på omfanget av lettkledde bilder, poseringer og mye snakk om «booty» og blonde-BHer. Et innlegg om å gå opp i vekt trenger ikke ledsages av rumpe i stringtruse som åler seg ned i et laken liksom.  Men mulig jeg er prippen...

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gillians
25 minutter siden, AnonymNN skrev:

Helt topp at hun liker kroppen sin, det skulle flere gjort! Men måten dette blir formidlet på bloggen synes jeg vitner om liten omsorg for lesere som kan bli påvirket av kroppsfokuset. Da tenker jeg på omfanget av lettkledde bilder, poseringer og mye snakk om «booty» og blonde-BHer. Et innlegg om å gå opp i vekt trenger ikke ledsages av rumpe i stringtruse som åler seg ned i et laken liksom.  Men mulig jeg er prippen...

Ja, kroppsfokuset på bloggen hennes er ikke bra, det har vært ekstremt hele tiden. Kan være hun har et helt greit forhold til mat og kropp, men et særlig gjennomtenkt forhold til det har hun i hvert fall ikke. Har vært en ekstremt pro-ana blogg og fortsatt veldig dårlig påvirkning for unge lesere der inne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...