maomao Skrevet 5. oktober 2017 #2201 Del Skrevet 5. oktober 2017 9 timer siden, Bottega skrev: Jeg skjønner ikke hvorfor hun begynner å bli for gammel? Er jo mange modeller som er eldre enn Kristine. Kendall Jenner og Gigi Hadid f.eks. Så har de holdt på en god stund. De starta ikke i går... 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smalls Skrevet 5. oktober 2017 #2202 Del Skrevet 5. oktober 2017 24 minutter siden, Honey Dew skrev: Hva er bodyshame for noe? Beklager at jeg spør, men jeg er ikke så god i det nye,norske språket Kritisere andres kropper 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
deuces Skrevet 5. oktober 2017 #2203 Del Skrevet 5. oktober 2017 12 timer siden, jentekvinne skrev: Så nettopp klipp fra bloggerne der Kristine og Fabian snakker dagen etter festen der han prøvde seg på en annen jente. Stakkars, stakkars Kristine. Hun er reflektert og oppegående, men hun er bare så sykt forelsket i han slesken som behandler henne skikkelig dårlig. Han sitter og bortforklarer at han ålte seg inn på venninnen hennes. En ekte mann og kjæreste gjør ikke sånt! Vet jo at dette kommer til å bli slutt på et tidspunkt, men har lyst å bare riste henne og si at det finnes bra menn der ute som behandler damer som dronninger og at det fortjener hun! Enig, reagerte også på det der. Hvordan han med en gang gjør seg selv til offeret og hun til den gale fordi hun reagerer på at han var en drittsekk som gjorde noe som var langt over kanten for hva man gjør når man er i et forhold. Har inntrykk av at dette er typen gutt som manipulerer henne til dårligere selvtillitt og svever på oppmerksomhet fra andre damer som han selv fremprovoserer, og vrir det om til at hun skal føle seg som verdens heldigste.... Forelskelse gjør blind og jeg håper hun innser hvor mye bedre mann hun fortjener, før hun blir fullstendig emosjonelt ødelagt av han... 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
filifjonka Skrevet 5. oktober 2017 #2204 Del Skrevet 5. oktober 2017 10 hours ago, deuces said: Enig, reagerte også på det der. Hvordan han med en gang gjør seg selv til offeret og hun til den gale fordi hun reagerer på at han var en drittsekk som gjorde noe som var langt over kanten for hva man gjør når man er i et forhold. Har inntrykk av at dette er typen gutt som manipulerer henne til dårligere selvtillitt og svever på oppmerksomhet fra andre damer som han selv fremprovoserer, og vrir det om til at hun skal føle seg som verdens heldigste.... Forelskelse gjør blind og jeg håper hun innser hvor mye bedre mann hun fortjener, før hun blir fullstendig emosjonelt ødelagt av han... Fortjener? Jeg synes at de kler hverandre utmerket, makan til selvsentrert, oppmersomhetssyk drama queen, hyl og skrik og meg meg meg... 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tjukk Norris Skrevet 5. oktober 2017 #2205 Del Skrevet 5. oktober 2017 39 minutter siden, filifjonka skrev: Fortjener? Jeg synes at de kler hverandre utmerket, makan til selvsentrert, oppmersomhetssyk drama queen, hyl og skrik og meg meg meg... Helt enig. Sett det intervjuet med henne fra god morgen Norge, hun virker mildt sagt ufyselig. Null ydmykhet å spore, sitter der som en slags Queen Latifah. Nei, de er to personer som kler og fortjener hverandre. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sh999 Skrevet 5. oktober 2017 #2206 Del Skrevet 5. oktober 2017 Hun tar mye plass og virker slitsom å være rundt. At hun er trygg på seg selv og har funnet seg selv er godt mulig hun føler, men jeg tror hun har en lang vei å gå enda. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snuppah00 Skrevet 5. oktober 2017 #2207 Del Skrevet 5. oktober 2017 1 time siden, Tjukk Norris skrev: Helt enig. Sett det intervjuet med henne fra god morgen Norge, hun virker mildt sagt ufyselig. Null ydmykhet å spore, sitter der som en slags Queen Latifah. Nei, de er to personer som kler og fortjener hverandre. Hva sa hun for noe? Ble nysgjerrig nå Veldig mange blir cocky og hoven etter de blir kjendiser. Hun har jo bli mye mer populær etter hun ble med på Bloggerene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fitnessjenta Skrevet 5. oktober 2017 #2208 Del Skrevet 5. oktober 2017 På det intervjuet med God morgen norge syns jeg hun svarte veldig aggressivt på alle spørsmål, tror det er en slags forsvarsmekanisme hun bruker fordi hun egentlig er veldig sårbar for kritikk. Virker ikke som hun har helt fred med seg selv. Det kommer jo klart frem når hun er sammen med en som Fabian fordi hun tror at det er det hun fortjener. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speedmaster Skrevet 5. oktober 2017 #2209 Del Skrevet 5. oktober 2017 32 minutes ago, fitnessjenta said: På det intervjuet med God morgen norge syns jeg hun svarte veldig aggressivt på alle spørsmål... Så vi det samme klippet? Synes hun svarer veldig oppegående for seg. Kan det være dialekten hennes som spiller deg et puss? Hun kan kanskje høres krass ut, men jeg tolker henne som tydelig og reflektert. Er herlig at hun er så trygg i sin egen kropp og at hun kan prate selvsikkert om at hun har lagt på seg. 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Putti Skrevet 5. oktober 2017 #2210 Del Skrevet 5. oktober 2017 Ikke fulgt med i denne tråden, men ser bloggerne. Og må bare si at jeg synes han virker som en utro type. Og virker som han sliter med å se henne i øynene. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snuppah00 Skrevet 6. oktober 2017 #2211 Del Skrevet 6. oktober 2017 (endret) Feil tråd Endret 6. oktober 2017 av Snuppah00 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tjukk Norris Skrevet 6. oktober 2017 #2212 Del Skrevet 6. oktober 2017 (endret) På 5.10.2017 den 22.27, Speedmaster skrev: Så vi det samme klippet? Synes hun svarer veldig oppegående for seg. Kan det være dialekten hennes som spiller deg et puss? Hun kan kanskje høres krass ut, men jeg tolker henne som tydelig og reflektert. Er herlig at hun er så trygg i sin egen kropp og at hun kan prate selvsikkert om at hun har lagt på seg. Tull. Har ingenting med dialekta å gjøre. Man høres ikke automatisk ut som en cocky 14-åring i puberteten fordi man er fra Førde. Også uenig med deg i at hun er så trygg og selvsikker, derimot enig med den over her som skrev at den attituden hennes er forsvarsmekanisme pga dårlig selvtillit. Endret 6. oktober 2017 av Tjukk Norris 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sh999 Skrevet 6. oktober 2017 #2213 Del Skrevet 6. oktober 2017 6 minutter siden, Tjukk Norris skrev: Tull. Har ingenting med dialekta å gjøre. Man høres ikke automatisk ut som en cocky 14-åring i puberteten fordi man er fra Førde. Også uenig med deg i at hun er så trygg og selvsikker, derimot enig med den over her som skrev at den attituden hennes kan forsvarsmekanisme pga dårlig selvtillit. Enig. For meg skinner det igjennom at hun har veldig dårlig selvtillit, det blir litt krampaktig rett og slett fordi hun prøver så hardt. Fake it till you make it! 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
StripetePysjamas Skrevet 6. oktober 2017 #2214 Del Skrevet 6. oktober 2017 😄 28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christy89 Skrevet 6. oktober 2017 #2215 Del Skrevet 6. oktober 2017 41 minutter siden, StripetePysjamas skrev: 😄 Kan Fabian slutte med den engelsken?! 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Regnskapssekretær Skrevet 6. oktober 2017 #2216 Del Skrevet 6. oktober 2017 De burde klippet håret hennes myyye mer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest orfeus Skrevet 6. oktober 2017 #2217 Del Skrevet 6. oktober 2017 Jeg klarer ikke la være å tenke at de er uspiselige dumpapper ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Papirfly Skrevet 6. oktober 2017 #2218 Del Skrevet 6. oktober 2017 Tråden er ryddet for omtale av kropp. Papirfly, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Corinne Skrevet 7. oktober 2017 #2219 Del Skrevet 7. oktober 2017 Er han er parodi? Sorry men det blir bare for dumt... De virker begge så usannsynlig usikre på seg selv, nitrist å se på... 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speedmaster Skrevet 7. oktober 2017 #2220 Del Skrevet 7. oktober 2017 33 minutes ago, Corinne said: Er han er parodi? Sorry men det blir bare for dumt... De virker begge så usannsynlig usikre på seg selv, nitrist å se på... Sett utenfra er det ganske tydelig hvilken påvirkning F har på K. Hun endrer seg helt fra den selvsikre, oppegående jenta vi har sett før til en helt annen person, som reagerer på hans minste vink, når hun er sammen med ham. Ganske trist å se, men K har en sterk personlighet, så med litt tid vil hun se dette selv, og blomstre igjen. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå