Gå til innhold

Kristine Ullebø

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

9 timer siden, Bottega skrev:

Jeg skjønner ikke hvorfor hun begynner å bli for gammel? Er jo mange modeller som er eldre enn Kristine. Kendall Jenner og Gigi Hadid f.eks.

Så har de holdt på en god stund. De starta ikke i går...

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

24 minutter siden, Honey Dew skrev:

Hva er bodyshame for noe? Beklager at jeg spør, men jeg er ikke så god i det nye,norske språket

Kritisere andres kropper

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, jentekvinne skrev:

Så nettopp klipp fra bloggerne der Kristine og Fabian snakker dagen etter festen der han prøvde seg på en annen jente. Stakkars, stakkars Kristine. Hun er reflektert og oppegående, men hun er bare så sykt forelsket i han slesken som behandler henne skikkelig dårlig. Han sitter og bortforklarer at han ålte seg inn på venninnen hennes. En ekte mann og kjæreste gjør ikke sånt! Vet jo at dette kommer til å bli slutt på et tidspunkt, men har lyst å bare riste henne og si at det finnes bra menn der ute som behandler damer som dronninger og at det fortjener hun!

Enig, reagerte også på det der. Hvordan han med en gang gjør seg selv til offeret og hun til den gale fordi hun reagerer på at han var en drittsekk som gjorde noe som var langt over kanten for hva man gjør når man er i et forhold. 

Har inntrykk av at dette er typen gutt som manipulerer henne til dårligere selvtillitt og svever på oppmerksomhet fra andre damer som han selv fremprovoserer, og vrir det om til at hun skal føle seg som verdens heldigste.... Forelskelse gjør blind og jeg håper hun innser hvor mye bedre mann hun fortjener, før hun blir fullstendig emosjonelt ødelagt av han... 

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 hours ago, deuces said:

Enig, reagerte også på det der. Hvordan han med en gang gjør seg selv til offeret og hun til den gale fordi hun reagerer på at han var en drittsekk som gjorde noe som var langt over kanten for hva man gjør når man er i et forhold. 

Har inntrykk av at dette er typen gutt som manipulerer henne til dårligere selvtillitt og svever på oppmerksomhet fra andre damer som han selv fremprovoserer, og vrir det om til at hun skal føle seg som verdens heldigste.... Forelskelse gjør blind og jeg håper hun innser hvor mye bedre mann hun fortjener, før hun blir fullstendig emosjonelt ødelagt av han... 

Fortjener? Jeg synes at de kler hverandre utmerket, makan til selvsentrert, oppmersomhetssyk drama queen, hyl og skrik og meg meg meg...

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, filifjonka skrev:

Fortjener? Jeg synes at de kler hverandre utmerket, makan til selvsentrert, oppmersomhetssyk drama queen, hyl og skrik og meg meg meg...

Helt enig. Sett det intervjuet med henne fra god morgen Norge, hun virker mildt sagt ufyselig. Null ydmykhet å spore, sitter der som en slags Queen Latifah. Nei, de er  to personer som kler og fortjener hverandre. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun tar mye plass og virker slitsom å være rundt. At hun er trygg på seg selv og har funnet seg selv er godt mulig hun føler, men jeg tror hun har en lang vei å gå enda.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Tjukk Norris skrev:

Helt enig. Sett det intervjuet med henne fra god morgen Norge, hun virker mildt sagt ufyselig. Null ydmykhet å spore, sitter der som en slags Queen Latifah. Nei, de er  to personer som kler og fortjener hverandre. 

Hva sa hun for noe? Ble nysgjerrig nå

Veldig mange blir cocky og hoven etter de blir kjendiser. Hun har jo bli mye mer populær etter hun ble med på Bloggerene 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På det intervjuet med God morgen norge syns jeg hun svarte veldig aggressivt på alle spørsmål, tror det er en slags forsvarsmekanisme hun bruker fordi hun egentlig er veldig sårbar for kritikk. Virker ikke som hun har helt fred med seg selv. Det kommer jo klart frem når hun er sammen med en som Fabian fordi hun tror at det er det hun fortjener.

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutes ago, fitnessjenta said:

På det intervjuet med God morgen norge syns jeg hun svarte veldig aggressivt på alle spørsmål... 

Så vi det samme klippet? Synes hun svarer veldig oppegående for seg. Kan det være dialekten hennes som spiller deg et puss? Hun kan kanskje høres krass ut, men jeg tolker henne som tydelig og reflektert. 

Er herlig at hun er så trygg i sin egen kropp og at hun kan prate selvsikkert om at hun har lagt på seg. 

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke fulgt med i denne tråden, men ser bloggerne.  

Og må bare si at jeg synes han virker som en utro type. 

Og virker som han sliter med å se henne i øynene. 

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 5.10.2017 den 22.27, Speedmaster skrev:

Så vi det samme klippet? Synes hun svarer veldig oppegående for seg. Kan det være dialekten hennes som spiller deg et puss? Hun kan kanskje høres krass ut, men jeg tolker henne som tydelig og reflektert. 

Er herlig at hun er så trygg i sin egen kropp og at hun kan prate selvsikkert om at hun har lagt på seg. 

Tull. Har ingenting med dialekta å gjøre. Man høres ikke automatisk ut som en cocky 14-åring i puberteten fordi man er fra Førde. 

Også uenig med deg i at hun er så trygg og selvsikker, derimot enig med den over her som skrev at den attituden hennes er forsvarsmekanisme pga dårlig selvtillit.

Endret av Tjukk Norris
  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Tjukk Norris skrev:

Tull. Har ingenting med dialekta å gjøre. Man høres ikke automatisk ut som en cocky 14-åring i puberteten fordi man er fra Førde. 

Også uenig med deg i at hun er så trygg og selvsikker, derimot enig med den over her som skrev at den attituden hennes kan forsvarsmekanisme pga dårlig selvtillit.

Enig. For meg skinner det igjennom at hun har veldig dårlig selvtillit, det blir litt krampaktig rett og slett fordi hun prøver så hardt. Fake it till you make it!

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Er han er parodi? Sorry men det blir bare for dumt... De virker begge så usannsynlig usikre på seg selv, nitrist å se på... :rodme:

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutes ago, Corinne said:

Er han er parodi? Sorry men det blir bare for dumt... De virker begge så usannsynlig usikre på seg selv, nitrist å se på... :rodme:

Sett utenfra er det ganske tydelig hvilken påvirkning F har på K. Hun endrer seg helt fra den selvsikre, oppegående jenta vi har sett før til en helt annen person,  som reagerer på hans minste vink, når hun er sammen med ham. 

Ganske trist å se, men K har en sterk personlighet, så med litt tid vil hun se dette selv, og blomstre igjen. 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...