Mynona Skrevet 20. september 2017 #2101 Del Skrevet 20. september 2017 Tråden er ryddet for spekulasjoner. Mynona, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tjukk Norris Skrevet 20. september 2017 #2102 Del Skrevet 20. september 2017 (endret) Har også sett denne aktuelle episoden av bloggerne nå og er ikke overraska. At den fyren er blottet for empati visste jeg og at K.U blir bedratt og er helt utrolig naiv visste jeg. Men en ting jeg lurer på da er.. HVOR vil han med dette? Jeg skjønner han hooka opp med K.U for å få publisitet men hvorfor vil han gå inn for å gjøre en så vanvittig douche figur i serien, på bloggen, overalt? noen teorier? Kjenner dette her fascinerer meg. Endret 20. september 2017 av Tjukk Norris 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåmeis Skrevet 20. september 2017 #2103 Del Skrevet 20. september 2017 8 minutter siden, Tjukk Norris skrev: Har også sett denne aktuelle episoden av bloggerne nå og er ikke overraska. At den fyren er blottet for empati visste jeg og at K.U blir bedratt og er helt utrolig naiv visste jeg. Men en ting jeg lurer på da er.. HVOR vil han med dette? Jeg skjønner han hooka opp med K.U for å få publisitet men hvorfor vil han gå inn for å gjøre en så vanvittig douche figur i serien, på bloggen, overalt? noen teorier? Kjenner dette her fascinerer meg. Min teori er at det er slik han er rett og slett, og at han selv ikke ser noe galt i det. Noen er totalt blinde for egne feil. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest orfeus Skrevet 20. september 2017 #2104 Del Skrevet 20. september 2017 Akkurat nå, Blåmeis skrev: Min teori er at det er slik han er rett og slett, og at han selv ikke ser noe galt i det. Noen er totalt blinde for egne feil. Det tror jeg også. Han er bare mindre begavet, på alle måter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viernes Skrevet 20. september 2017 #2105 Del Skrevet 20. september 2017 Har nettopp sett første episode av bloggerne, virker nesten som om den engelsken er en slags maske/forkledning han bruker. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
veraa94 Skrevet 20. september 2017 #2106 Del Skrevet 20. september 2017 (endret) feil tråd Endret 20. september 2017 av veraa94 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
veraa94 Skrevet 20. september 2017 #2107 Del Skrevet 20. september 2017 (endret) . Endret 20. september 2017 av veraa94 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mm456 Skrevet 20. september 2017 #2108 Del Skrevet 20. september 2017 Kjenner det koker inni meg av å se Fabian på Bloggerne..... 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lana_86 Skrevet 20. september 2017 #2109 Del Skrevet 20. september 2017 5 timer siden, Tjukk Norris skrev: Har også sett denne aktuelle episoden av bloggerne nå og er ikke overraska. At den fyren er blottet for empati visste jeg og at K.U blir bedratt og er helt utrolig naiv visste jeg. Men en ting jeg lurer på da er.. HVOR vil han med dette? Jeg skjønner han hooka opp med K.U for å få publisitet men hvorfor vil han gå inn for å gjøre en så vanvittig douche figur i serien, på bloggen, overalt? noen teorier? Kjenner dette her fascinerer meg. Prøver vel å bli den nye Justin Bobby.. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JackIost Skrevet 21. september 2017 #2110 Del Skrevet 21. september 2017 23 timer siden, mm456 skrev: Kjenner det koker inni meg av å se Fabian på Bloggerne..... Han gjør da han helt grei figur, KU derimot fremstår som utrolig klein, rett og slett 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 21. september 2017 #2111 Del Skrevet 21. september 2017 5 minutter siden, JackIost skrev: Han gjør da han helt grei figur, KU derimot fremstår som utrolig klein, rett og slett Nei,harru sett. Hvorfor det? 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 21. september 2017 #2112 Del Skrevet 21. september 2017 (endret) Cred for hvordan hun håndterer truseglippen i kveldens episode! Greit å ikke være så selvhøytidelig i sånnne situasjoner.. 🤣 Endret 21. september 2017 av J.. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JackIost Skrevet 21. september 2017 #2113 Del Skrevet 21. september 2017 32 minutter siden, J.. skrev: Nei,harru sett. Hvorfor det? Jeg synes ikke KU passer til å være kjendis, man blir bare pinlig berørt av henne Fabian derimot har stålkontroll, det eneste som er artig med dem er måten han snurrer henne rundt lillefingeren på 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pås Skrevet 21. september 2017 #2114 Del Skrevet 21. september 2017 3 minutter siden, JackIost skrev: Jeg synes ikke KU passer til å være kjendis, man blir bare pinlig berørt av henne Fabian derimot har stålkontroll, det eneste som er artig med dem er måten han snurrer henne rundt lillefingeren på Superartig når hun er så lei seg at hun sitter og gråter... hver sin sans for artig underholdning! 46 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salka Skrevet 21. september 2017 #2115 Del Skrevet 21. september 2017 6 minutter siden, JackIost skrev: Jeg synes ikke KU passer til å være kjendis, man blir bare pinlig berørt av henne Fabian derimot har stålkontroll, det eneste som er artig med dem er måten han snurrer henne rundt lillefingeren på Ja, drittsekkoppførsel er skikkelig artig ass. Dritkult ass! 31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 21. september 2017 #2116 Del Skrevet 21. september 2017 (endret) 9 minutter siden, JackIost skrev: Jeg synes ikke KU passer til å være kjendis, man blir bare pinlig berørt av henne Fabian derimot har stålkontroll, det eneste som er artig med dem er måten han snurrer henne rundt lillefingeren på Jeg blir ihvertfall flau av å se F og hans lite tiltalende oppførsel på tv. Og han er jo ikke kjendis,han er bare noens vedheng. Men men! "Kjeeeeeeerringa mot strømmen.." Endret 21. september 2017 av J.. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JackIost Skrevet 21. september 2017 #2117 Del Skrevet 21. september 2017 9 minutter siden, Pås skrev: Superartig når hun er så lei seg at hun sitter og gråter... hver sin sans for artig underholdning! Man blir vel mest pinlig berørt på hennes vegne 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pås Skrevet 21. september 2017 #2118 Del Skrevet 21. september 2017 4 minutter siden, JackIost skrev: Man blir vel mest pinlig berørt på hennes vegne De fleste andre blir vel mer pinlig berørt av MTMs nakenbilder enn av Kristines tårer, men ikke du... 😃😃😃 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest justcurious Skrevet 21. september 2017 #2119 Del Skrevet 21. september 2017 Er det pinlig å vise følelser også nå da? Jeg gir opp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JackIost Skrevet 21. september 2017 #2120 Del Skrevet 21. september 2017 3 minutter siden, Pås skrev: De fleste andre blir vel mer pinlig berørt av MTMs nakenbilder enn av Kristines tårer, men ikke du... 😃😃😃 Jeg har ikke sett disse nakenbildene, så hvorfor skulle jeg bli pinlig berørt av dem? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå