Gå til innhold

Kristine Ullebø

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har også sett denne aktuelle episoden av bloggerne nå og er ikke overraska. At den fyren er blottet for empati visste jeg og at K.U blir bedratt og er helt utrolig naiv visste jeg.

Men en ting jeg lurer på da er.. HVOR vil han med dette? Jeg skjønner han hooka opp med K.U for å få publisitet men hvorfor vil han gå inn for å gjøre en så vanvittig douche figur i serien, på bloggen, overalt?

noen teorier? Kjenner dette her fascinerer meg.

Endret av Tjukk Norris
  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Tjukk Norris skrev:

Har også sett denne aktuelle episoden av bloggerne nå og er ikke overraska. At den fyren er blottet for empati visste jeg og at K.U blir bedratt og er helt utrolig naiv visste jeg.

Men en ting jeg lurer på da er.. HVOR vil han med dette? Jeg skjønner han hooka opp med K.U for å få publisitet men hvorfor vil han gå inn for å gjøre en så vanvittig douche figur i serien, på bloggen, overalt?

Min teori er at det er slik han er rett og slett, og at han selv ikke ser noe galt i det. Noen er totalt blinde for egne feil.

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Blåmeis skrev:

Min teori er at det er slik han er rett og slett, og at han selv ikke ser noe galt i det. Noen er totalt blinde for egne feil.

Det tror jeg også. Han er bare mindre begavet, på alle måter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 timer siden, Tjukk Norris skrev:

Prøver vel å bli den nye Justin Bobby.. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, mm456 skrev:

Kjenner det koker inni meg av å se Fabian på Bloggerne.....

Han gjør da han helt grei figur, KU derimot fremstår som utrolig klein, rett og slett :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, JackIost skrev:

Han gjør da han helt grei figur, KU derimot fremstår som utrolig klein, rett og slett :)

Nei,harru sett.

Hvorfor det?

:)

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cred for hvordan hun håndterer truseglippen i kveldens episode!

Greit å ikke være så selvhøytidelig i sånnne situasjoner.. 🤣

Endret av J..
  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, J.. skrev:

Nei,harru sett.

Hvorfor det?

Jeg synes ikke KU passer til å være kjendis, man blir bare pinlig berørt av henne :)

Fabian derimot har stålkontroll, det eneste som er artig med dem er måten han snurrer henne rundt lillefingeren på :)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, JackIost skrev:

Jeg synes ikke KU passer til å være kjendis, man blir bare pinlig berørt av henne :)

Fabian derimot har stålkontroll, det eneste som er artig med dem er måten han snurrer henne rundt lillefingeren på :)

Superartig når hun er så lei seg at hun sitter og gråter... hver sin sans for artig underholdning!

• Liker 46
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, JackIost skrev:

Ja, drittsekkoppførsel er skikkelig artig ass. Dritkult ass! :ironi: 

• Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, JackIost skrev:

Jeg blir ihvertfall flau av å se F og hans lite tiltalende oppførsel på tv.

Og han er jo ikke kjendis,han er bare noens vedheng.

Men men!

"Kjeeeeeeerringa mot strømmen.." 

Endret av J..
  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
9 minutter siden, Pås skrev:

Superartig når hun er så lei seg at hun sitter og gråter... hver sin sans for artig underholdning!

Man blir vel mest pinlig berørt på hennes vegne :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, JackIost skrev:

Man blir vel mest pinlig berørt på hennes vegne :)

De fleste andre blir vel mer pinlig berørt av MTMs nakenbilder enn av Kristines tårer, men ikke du... 😃😃😃

• Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Pås skrev:

De fleste andre blir vel mer pinlig berørt av MTMs nakenbilder enn av Kristines tårer, men ikke du... 😃😃😃

Jeg har ikke sett disse nakenbildene, så hvorfor skulle jeg bli pinlig berørt av dem? :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...