Gå til innhold

Kristine Ullebø

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kristine Ullebø har jo podcasten "Karrierepodden", hvor hun intervjuer kjendiser, politikere, journalister, helsepersonell o.l hver uke. 

Screenshot_20210115_195041_com.spotify.music.jpg

Endret av Tough cookie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tough cookie skrev (5 minutter siden):

Kristine Ullebø har jo podcasten "Karrierepodden", hvor hun intervjuer kjendiser, politikere, journalister, helsepersonell o.l hver uke. 

Screenshot_20210115_195041_com.spotify.music.jpg

Den har vel ikke vært aktiv på lenge, dessverre.

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snedig å slette feeden på den måten. Nå ser du ut som hun har fått 460 000 følgere på 88 bilder. 

Hun har forøvrig blitt syyykt tynn. Jeg håper hun har noen med seg som passer på. Hun kan umulig spise nok mat. 

• Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gasellen skrev (2 timer siden):

Snedig å slette feeden på den måten. Nå ser du ut som hun har fått 460 000 følgere på 88 bilder. 

Hun har forøvrig blitt syyykt tynn. Jeg håper hun har noen med seg som passer på. Hun kan umulig spise nok mat. 

hun er vel ikke tynnere enn hun pleier å være?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørte henne hos podden til Ida Flanden her om dagen(akkurat begynt å høre på den, vet episoden er fra 2018) - har hun lagt over til bokmål? Var utrolig slitsomt å høre henne snakke😅

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Justlooking skrev (5 timer siden):

Den har vel ikke vært aktiv på lenge, dessverre.

Ok, nå ser jeg at den siste episoden er 1 år gammel. 🤭

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Elisiaflisa said:

Ekstremt lav fettprosent nå, blir skremt av å se på henne 🙁

Ja😳 min første tanke var også shit hun fryser sikkert hele tiden nå

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hanne Z skrev (4 timer siden):

Hun er sykelig tynn-ref. Insta. Ferdig snakka.Håper hun får hjelp!

Hun har jo alltid vært tynn... sånn skikkelig tynn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BethD skrev (2 timer siden):

Hun har jo alltid vært tynn... sånn skikkelig tynn. 

Nei. Hun har alltid vært tynn, men hadde en periode hvor hun ikke var sykelig tynn. 

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, man skal i utgangspunktet ikke snakke om andres vekt og spekulere i eventuell sykdom. Men jeg blir også bekymret av å se bilder av henne nå. Da hun var sammen med Fabian snakket hun mye om hvor glad hun var for å endelig ha gått opp i vekt og fått litt former, og at hun hadde innsett at hun ikke hadde hatt et sunt forhold til mat tidligere (forstod det slik at hun ikke nødvendigvis hadde hatt en spiseforstyrrelse, men at hun bare spiste for lite). Men hånd i hånd med denne re-brandingen av merkevaren hennes (Kris Bo, sletting av alle blogginnlegg og intstabilder) så har hun blitt sykelig undervektig, og for et "trent" øye (som tidligere spiseforstyrret) er det enkelt å se at hun ikke har et sunt forhold til mat og kropp nå. Jeg fatter ikke at Team Models, som jo har begynt å fronte mer variasjon i modellstaben sin, ikke tar mer ansvar. 

Endret av nejve
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke dette typisk for bloggere? Det er lett å se at de er kraftig spiseforstyrret, men selv hevder de hardnakket at de er «naturlig tynne» - plutselig så kommer det et blogginnlegg der de innrømmer spiseproblem men at de nå har kontroll..... at det ikke er noe gøy å være så tynn og at de spiser mye for å legge på seg. 

• Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

nejve skrev (2 timer siden):

Nei, man skal i utgangspunktet ikke snakke om andres vekt og spekulere i eventuell sykdom. Men jeg blir også bekymret av å se bilder av henne nå. Da hun var sammen med Fabian snakket hun mye om hvor glad hun var for å endelig ha gått opp i vekt og fått litt former, og at hun hadde innsett at hun ikke hadde hatt et sunt forhold til mat tidligere (forstod det slik at hun ikke nødvendigvis hadde hatt en spiseforstyrrelse, men at hun bare spiste for lite). Men hånd i hånd med denne re-brandingen av merkevaren hennes (Kris Bo, sletting av alle blogginnlegg og intstabilder) så har hun blitt sykelig undervektig, og for et "trent" øye (som tidligere spiseforstyrret) er det enkelt å se at hun ikke har et sunt forhold til mat og kropp nå. Jeg fatter ikke at Team Models, som jo har begynt å fronte mer variasjon i modellstaben sin, ikke tar mer ansvar. 

Angående Team middels og variasjon i modellene. Jeg tenker de er rimelig fornøyd med Kristine, hun er naturlig "mager" og kan være skikkelig tynn med bare litt innsats. Så vips, har de en skikkelig tynn modell, som allerede er kjent for å være tynn! Da kan ingen si de presser modellene sine.

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 måneder senere...
Annonse
  • 2 måneder senere...
3 hours ago, detvardet said:

Noen som vet hvor Kristine er? Har hun slettet instagram? Bloggen ble oppdatert sist i april. 

Hun kaller seg Kristtine på insta nå. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 hours ago, borifrankrike said:

Hun kaller seg Kristtine på insta nå. 

Ah okei! Til å være influencer er hun jammen ikke lett å finne.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...