Gå til innhold

Kristine Ullebø

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

4 minutter siden, J.. skrev:

JEG syns,forventer ikke at alle er enige i det,såklart.

Jeg synest badet var stygt-pent. Likte dusjløsningen, synest det er kult med fliser og god plass i dusjen. Men vasken var litt rar og treverket der doen var så jo bare ufullstendig og rart ut. Men er ikke det verste jeg har sett.

Uansett synest jeg det meste annet var ganske pent, sjølv om jeg ikke helt begriper at en leilighet av en sånn størrelse kan koste så mye, men skjønner jo at det ligger supersentralt til og at det er Oslo. Veldig fint gulv, dører og gammel stil. Lyskroner i taket. Kjøkkenet synest jeg var veldig fint, og så mye skapplass. Det er et stort pluss, likte også mursteinvegghyllen på kjøkkenet. Og så store og pene vindu. Oppbevaringsløsningen på soverommet så derimot veldig merkeleg ut, men det kan jo fikset. Og utgang til balkong på kjøkkenet, hvor nydelig er ikke det?

Tror uansett leiligheten passer Kristine bra, gleder meg også til å se hvordan innredningen blir. Jeg tenker uansett dette må være et perfekt sted å starte som nysingel. Selvstendig og med egen leilighet som hun kan gjøre til sin egen, for en fin måte å starte livet på uten F.!

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer til Kristine! Er så deilig å ha kjøpt sin første leilighet! :nordvesta: Gjorde det samme for 3 år siden!

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Masse potensiale i den leiligheten i alle fall! Badet ville jeg gjort noe med, men bare det å bo så nært den fantastiske parken og på deilig St. Hanshaugen er verdt SÅ mange av de kronene det koster. Jeg savner å bo på St. Hanshaugen (bodde litt bortenfor der leiligheten ligger), selv om jeg elsker leiligheten min som jeg har nå, og å bo litt utafor kjernen. De fleste trenger å bo i sentrum og å føle på det bylivet, det er en del av å bli voksen, tror jeg. Håper Kristine får en god ny start i sin nye, lekre leilighet. Å eie er virkelig annerledes, bare det å kunne forandre på vegger/gulv/kjøkken er en frihet og noe koselig å bruke tiden sin på hvis man liker interiør.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stusset litt på at hun kjøpte den første og «beste» men uansett gratulerer med ny leilighet! :)  

wow for en pris :sjokkert: jeg Som trodde prisene i Stavanger var høye.. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun fortjener virkelig å komme på 1. plass etter det blogginnlegget, istedet IR, som kun baserer seg på clickbaites

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott leilighet hun har fått seg. Spent på å se hva som venter henne nå som hun er fri mye drama!

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

50 minutter siden, Honey Dew skrev:

Hun fortjener virkelig å komme på 1. plass etter det blogginnlegget, istedet IR, som kun baserer seg på clickbaites

Så enig. Jeg følger ikke Kristine så veldig mye på SoMe, men synes ikke hun er på langt nær så ille som IR er på clickbaits. IR legger ut clickbaits hele tiden 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, J.. skrev:

JEG syns,forventer ikke at alle er enige i det,såklart.

Du må så klaet få mene det 😊

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler ikke Kristine tok til seg noe av kritikken under debatten i mars. Ei rumpe som illustrasjon til et blogginnlegg om smykker og leilighetskjøp er liksom akkurat det Falch forsøkte å forklare er unødvendig/dumt. Samme med den bikini-gifen.

• Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, tsarsar skrev:

Føler ikke Kristine tok til seg noe av kritikken under debatten i mars. Ei rumpe som illustrasjon til et blogginnlegg om smykker og leilighetskjøp er liksom akkurat det Falch forsøkte å forklare er unødvendig/dumt. Samme med den bikini-gifen.

Det er jeg enig i, men tenker at akuratt nå er ikke tiden for å kritisere det når hun akuratt har løsrivd seg fra et destruktivt og nedbrytende forhold. Jeg tenker at mye av kroppsfokuset hennes faktisk kan komme av nettopp det destruktive forholdet hun har vært i, en desperasjon for å være sexy for kjæresten sin som har vært notorisk utro med andre og søkt oppmerksomhet og dates fra andre jenter på snapchat gjennom forholdet deres. Bli sett, bli beundret, vise han at andre beundrer hun så hvorfor kan ikke han.. En slags desperasjon blandet med hans type "kunstsmak" for å være mer perfekt for han.

Jeg tipper og tror at vi får se en ganske annen Kristine etterhvert som hun finner igjen seg selv, og tenkte når hun kjøpte leilighet også at det var for å markere og tvinge seg selv til ikke bare det å ha innredning og tankene fokusert på nå i kjærlighetssorgen, men få en ny start og en ny stil. Tenker at hun vil utfolde seg og innrede der og også kle seg og posere på andre måter enn vi nødvendigvis forbinder med henne :)

Håper at hun kan blomstre som seg selv, og ikke for å være noen andres blomst :)

Endret av letanglia
  • Liker 39
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kynikeren i meg tenker sitt når besøkstallene går i været grunnet brudd og hun benytter øyeblikkene til å innlemre et par reklameinnlegg...

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, letanglia skrev:

Det er jeg enig i, men tenker at akuratt nå er ikke tiden for å kritisere det når hun akuratt har løsrivd seg fra et destruktivt og nedbrytende forhold. Jeg tenker at mye av kroppsfokuset hennes faktisk kan komme av nettopp det destruktive forholdet hun har vært i, en desperasjon for å være sexy for kjæresten sin som har vært notorisk utro med andre og søkt oppmerksomhet og dates fra andre jenter på snapchat gjennom forholdet deres. Bli sett, bli beundret, vise han at andre beundrer hun så hvorfor kan ikke han.. En slags desperasjon blandet med hans type "kunstsmak" for å være mer perfekt for han.

Jeg tipper og tror at vi får se en ganske annen Kristine etterhvert som hun finner igjen seg selv, og tenkte når hun kjøpte leilighet også at det var for å markere og tvinge seg selv til ikke bare det å ha innredning og tankene fokusert på nå i kjærlighetssorgen, men få en ny start og en ny stil. Tenker at hun vil utfolde seg og innrede der og også kle seg og posere på andre måter enn vi nødvendigvis forbinder med henne :)

Håper at hun kan blomstre som seg selv, og ikke for å være noen andres blomst :)

Er forsåvidt enig med deg, men vi så jo dette før forholdet også. Håper likevel som du at vi ser en endring etterhvert.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest xx girl xx
19 timer siden, Emmelise skrev:

Kynikeren i meg tenker sitt når besøkstallene går i været grunnet brudd og hun benytter øyeblikkene til å innlemre et par reklameinnlegg...

Så lenge det er merket riktig, synes jeg det er helt Ok. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Picketfence
På 12.5.2018 den 23.13, Emmelise skrev:

Det er det hun tjener penger på, må fortsette å jobbe på tross av brudd 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Picketfence skrev:

Det er det hun tjener penger på, må fortsette å jobbe på tross av brudd 

Ja, da er det nok bare meg som er rar når jeg stusser over at samlivsbrudd skal melkes for alt det er verdt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Picketfence
24 minutter siden, Emmelise skrev:

Ja, da er det nok bare meg som er rar når jeg stusser over at samlivsbrudd skal melkes for alt det er verdt.

Så du mener hun melker bruddet fordi hun har annonseinnlegg innimellom innlegg om kjærlighetssorg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Picketfence

Jeg tenker det er en del av jobben de har valgt. 

De må forsatt annonsere selv om det er opp og nedturer i livet underveis som gjør at de i perioder får mer oppmerksomhet. 

De selger hverdagen, på godt og vondt. Synes ikke brudd, fødsel, bryllup Ol er mer eller mindre kynisk enn det andre 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 12.5.2018 den 23.13, Emmelise skrev:

Du tenker på Scholl-innlegget? Så på Instagram at hun var med i ein reklamefilm for Scholl, så jeg tenker at det innlegget henger sammen med reklamefilmen. Det er sikkert noe hun har takket ja til for lenge siden og at hun er forpliktet gjennom samarbeidet til å lage et innlegg på bloggen også. 

Kristine har ikke hatt mange reklameinnlegg på bloggen den siste tiden og har også sagt at hun ikke ønsker en blogg med masse reklame med ting hun ikke kan stå for. At det innlegget kom i mellom tror jeg er helt tilfeldig mtp. at hun har laget en reklamefilm i samarbeid med Scholl også. Om hun virkelig hadde vært opptatt av høye lesertall for å tjene på annonser så hadde hun jobbet med bloggen på andre måter.

Endret av missmcbeal
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom selvfølgelig på at hun driver å reklamerer for Louds. Men det synest jeg blir noe helt annet ettersom hun er med på å starte og drive nettbutikken og det er eget prosjekt. Men prosjektet med Louds og reklameringen for det begynte jo lenge før bruddet.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...