Gå til innhold

Kristine Ullebø

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

13 timer siden, gjest91 skrev:

Kan brukere jeg har ignorert, se mine innlegg?

Da må du poste spørsmålet under Ris&Ros-forumet

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, gjest91 skrev:

Kan brukere jeg har ignorert, se mine innlegg?

Hvis du blir sitert ja. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brukere man har ignorert kan vel fortsatt lese innlegg? Det er vel bare en selv som ikke kan se innlegg fra brukere som er ignorert?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kan si mye om Kristine, men jeg synes at hun virker oppegående og er både reflektert og vakker. I en episode av bloggerene sa hun selv at hun selv måtte finne ut om dette var den store kjærligheten, ettersom at alle drev å advarte henne. Og det er egentlig helt greit å bruke litt tid som ung på å finne ut hva kjærlighet er, og hva kjærlighet absolutt ikke er. De fleste er vel enige i at det ikke virka som at forholdet med fabian var fylt med så mye kjærlighet og gjensidig  respekt. Så om Kristine har klart å gi slipp nå, så er det helt topp. Hun fortjener bedre. Om hun bare kunne slutta å posere med svært fremheva ribbein og en unaturlig, inndratt mage, så hadde jeg virkelig ikke hatt noe å klage på når det gjelder den dama.

Var forøvrig innom instagramprofilen til Fabian nå, og klarer virkelig ikke å ta fyren seriøst?! Klarte ikke å se ferdig de filmene hvor han spiller gitar og synger. Hvem tror han at han er? Noe supertalent innen sang har han iallfall ikke. Så utrolig megakleint. 

• Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Kariannne
På 20.10.2017 den 0.01, Daisy_B skrev:

Han broren til Kristine er rimelig fabelaktig 

Han ville jeg å hatt som bror eller venn! Herlig type, med mye kloke ord. Han virker så ekte og reflektert. Godt Kristine har han i nærheten. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Liima skrev:

Hvorfor har hun har hun alltid ute tunga på videosnappene? 😅

Screenshot_20171024-061603.png

Synes hun ligner Miley Cirus da, ha ha.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på hva foreldrene til Kristine sier/tenker om Fabian. Jesus for en type. Håper Kristine ser det selv nå

Endret av TulleJenny
  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tipper agenten hennes har (forlanget) rådet Kristine å assosiere seg mindre med Fabian ved å ikke eksponere han på snap/insta da det (garantert) kan (skade) påvirke det nye imaget hennes som toppmodell. 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Solivagant skrev:

"Raw" ble nettopp avbildet på snapchaten hennes, så..

Søren, altså😩

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Under det siste Insta bildet hennes skriver hun "don't be afraid of a little bit of pain"... Blir så trist av at hun tror at ekte kjærlighet skal gjøre vondt. Man tillater som regel bare den kjærligheten man tror at man fortjener. Hun fortjener så mye bedre...håper at hun fortsatt går til psykolog

• Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, fitnessjenta skrev:

Under det siste Insta bildet hennes skriver hun "don't be afraid of a little bit of pain"... Blir så trist av at hun tror at ekte kjærlighet skal gjøre vondt. Man tillater som regel bare den kjærligheten man tror at man fortjener. Hun fortjener så mye bedre...håper at hun fortsatt går til psykolog

Det er en sang hun hører mye på for øyeblikket..

Verre er det ikke.

Endret av J..
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På Thu Oct 19 2017 den 22.22, Nasken skrev:

Jeg synes det var litt skjønt da hun sa at hun ALDRI kommer til å komme over han. Vi med litt mer fartstid i voksenlivet har alle vært der, og kan se tilbake på det og si "Jo, det gjør du. Og det går bra. Det er en livserfaring du vil vokse på. En dag finner du han som virkelig ser deg og elsker deg for den du er. Og den dagen vil du se deg tilbake og le av at du oppriktig mente du aldri ville komme deg over han" 

Jeg kjente virkelig på den følelsen da jeg så episoden i kveld. Og så gløttet jeg over på forloveden min som jeg traff året etter det ble slutt med min "Fabian", og ble varm i hjertet. For det er kanskje et ræva forhold som skal til for å virkelig verdsette et godt et. Jeg trodde jeg elsket eksen. Nå ser jeg at det gjorde jeg nok aldri. For han jeg skal gifte meg med- det er virkelig min livs kjærlighet. Jeg tror og håper det samme for Kristine. Dog, jeg vil savne å se den kronidioten på TV hvis det blir slutt. Hva skal vennindene mine og jeg le av da? 

Vet du hva tvi samme gjorde jeg . Jeg var sammen med en skikkelig drittsek og psykopat han manipulerte meg til og bli i forholdet osv såra meg knuste selvtilittn min jeg var et spøkelse av meg selv .  Klarte komme meg bort heldigvis men var ødelagt psykisk . Fikk pstd og angst . Møtte heldigvis nåværende mannen min jeg har aldri hatt de bedre , han er romantisk henger ikke etter andre damer og behandler meg som en prinsesse er så lykkelig :) forskjell på en  guttunge og en mann folkens håper Kristine snart s1er hvor dritrswkk Fabian er ..

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er alltid vanskelig med den første kjærligheten. Den føles så overveldende stor og mektig, og det er vanskelig å slippe taket. Som så mange andre i denne posten kjenner jeg meg veldig igjen i Kristine. Jeg hadde mye vondt med min første kjæreste, men de fine stundene var så himla fine, og jeg var helt sikker på at jeg bare måtte holde ut gjennom litt smerte for å kunne nyte de gode tidene. At det var verdt det. Husker jeg hadde så vondt og var så nede, og det er absolutt en periode jeg tenker tilbake på som veldig tung og trist. Det var også da jeg var på mitt mest kreative, skaperlysten var veldig stor i den perioden, noe man også ser hos Kristine nå. Heldigvis kom jeg meg ut av forholdet, og innså hvor himla dårlig jeg hadde hatt det. I mitt neste forhold innså jeg hva det var å virkelig elske noen, og hvordan et sunt forhold bør være. Selv om vi ikke er kjærester lenger i dag, ser jeg absolutt tilbake på forholdet som positivt og bra, og jeg vil alltid være glad i ham. I motsetning til det aller første forholdet. 

Det er vanskelig å se det når man står midt i det, men hun skjønner nok en dag at dette sletts ikke er noe hun trenger å finne seg i. Dessverre er det slik at andres feil ikke er mye til hjelp, man må finne ut av sånt på egenhånd. Kristine virker smart og oppegående, hun trenger nok bare å finne ut av det. Hun er vel også ganske sta, og ønsker vel gjerne å motbevise oss alle og vise at hun og Fabian er en perfekt match.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sansen for Kristine jeg. Og det med Fabian... har ikke de fleste vært der? Den kjekke kvinnebedåreren liksom, som lover og lyger alle veier. Hun finner ut av det selv, uansett hva det blir til.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er sant som dere over skriver. Hun er jo egentlig bare en normal jente som opplever noe som de fleste av oss har erfart selv, og jeg tror det er derfor vi blir så engasjerte i det også. Fordi vi vil si de tingene til henne som vi skulle ønske at noen sa til oss den gangen. Og at jo lengre hun blir i forholdet, og jo mer hun gir av seg selv, jo vondere gjør det når der blir slutt...

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...