Gå til innhold

Kristine Ullebø

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

38 minutter siden, xx girl xx skrev:

Er ikke Anders singel da? 😃 

Han er i forhold med Annijor igjen slik jeg har forstått utifra et nytt innlegg på bloggen hennes.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 minutter siden, Daisy_B skrev:

Han broren til Kristine er rimelig fabelaktig 

Enig! :) han virker som en utrolig fin fyr

• Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Nuttery skrev:

Syntes det var grovt å se på når Kristine står og gråter, og fabian snur seg Og står med ryggen til og er helt Party, inntil han andre duden ber fabian om å være oppmerksom på dama si. Lættis.

Ikke mye lættis. Helt sykt at det går an å bry seg så lite om en du liksom elsker sine følelser. Umulig at han elsker henne sånn som han oppfører seg.

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gillians
2 timer siden, lillsunshine skrev:

Var dette siste episode av Bloggerne?

Var bra klipping på slutten da, det gjorde faktisk skikkelig vondt i sjela. Nok en gang så stikker Fabian av, også blir Kristine stående der alene og se etter han, før hun ser seg lei og bestemmer seg for å gå uten, drittlei. Skulle ønske det var en metafor for at Kristine faktisk hadde gått fra han en gang for alle. Kanskje det er som noen sier, at TV2 ønsker å sende det budskapet til Kristine.

Har ikke sett bloggerne, men dette virker jo som ekstremt staga greier? Hvem oppfører seg så åpenbart drittsekk for åpent kamera? Tror nok han, og Kris, er litt mer kyniske og smarte enn mange her liker å tro, etter alt jeg har lest her virker det absolutt som om han spiller en rolle, i hvert fall overdriver drittsekkrollen. De må lage drama for at det skal bli interessant tv, og det virker som om de har truffet virkelig bra her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er tydelig at han kun er sammen med henne pga han vil bli kjendis og være på kjebdisfester. Nok en gang gir han faen i henne på fest og han er ikke interessert i å henge med henne. Bare forsvinner. Man må så klart ikke være limt sammen hele kvelden, men han stikker jo bare av og blir borte, så hun må gå å lete etter han. Virket som han forsvant så fort de ankom.Han er jo bare så utrolig care 🙈

• Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

17 minutter siden, Snuppah00 skrev:

Det er tydelig at han kun er sammen med henne pga han vil bli kjendis og være på kjebdisfester. Nok en gang gir han faen i henne på fest og han er ikke interessert i å henge med henne. Bare forsvinner. Man må så klart ikke være limt sammen hele kvelden, men han stikker jo bare av og blir borte, så hun må gå å lete etter han. Virket som han forsvant så fort de ankom.Han er jo bare så utrolig care 🙈

Enig. Skikkelig douch han der. 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, Gillians skrev:

Har ikke sett bloggerne, men dette virker jo som ekstremt staga greier? Hvem oppfører seg så åpenbart drittsekk for åpent kamera? Tror nok han, og Kris, er litt mer kyniske og smarte enn mange her liker å tro, etter alt jeg har lest her virker det absolutt som om han spiller en rolle, i hvert fall overdriver drittsekkrollen. De må lage drama for at det skal bli interessant tv, og det virker som om de har truffet virkelig bra her.

Tror ikke det er noe kalkulert og kynisk spill fra Kristine sin side iallfall. Isåfall er hun en veldig dyktig skuespiller, som klarer å gråte åpenlyst på TV, opptil flere ganger og generelt virke veldig preget av dette destruktive forholdet. At Fabian er en kynisk person har jeg ikke vanskelig for tro. At han selv har gått inn for å spille en kjæreste for Kristine uten å egentlig ville være det, kan jeg tro på. Tror også han er mest opptatt av hva han får ut av å være i kretsen hennes, sånn som kjendisfest og generelt masse oppmerksomhet. 

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis forholdet deres virkelig er så ille som det ser ut for oss kommer Kristine garantert til å gjøre det slutt når hun bare blir klar for det. Hvis ikke Fabian gjør det først. Kjenner meg sånn igjen i dette. Hun er jo helt på knærne etter ham, og er sikkert blitt avhengig av bekreftelsene hun får når han først oppfører seg bra. Det føles jo ekstra godt ut med bekreftelser når man først har blitt behandlet dårlig. Når forelskelsen går litt mer over vil hun garantert sakte, men sikkert se at fyren ikke er bra for henne. Det hjelper ikke at "alle andre" sier det, hun må selv finne det ut, innse det og deretter tørre å gjøre noe med det. Det er en prosess. Been there, done that som man sier på godt norsk.

• Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, xx girl xx skrev:

Er ikke Anders singel da? 😃 

Skal love deg at Krisssy ikke er noe enklere å være sammen med. 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det er mange i 30-årene (edit: og eldre) som kanskje ser seg selv litt i Kristine og forholdet med Fabian. Hun vet vel innerst inne at det ikke er bra for henne, har det ikke godt, men er overbevist om at hun ALDRI vil få det bra igjen hvis det blir slutt. Og så blir det slutt, da. Og livet går videre. :) Er bare veldig enkelt å sitte på andre siden av en sånn erfaring og mene noe. Hun kommer nok dit til slutt!

Endret av Puffin
  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutes ago, Puffin said:

Tror det er mange i 30-årene (edit: og eldre) som kanskje ser seg selv litt i Kristine og forholdet med Fabian. Hun vet vel innerst inne at det ikke er bra for henne, har det ikke godt, men er overbevist om at hun ALDRI vil få det bra igjen hvis det blir slutt. Og så blir det slutt, da. Og livet går videre. :) Er bare veldig enkelt å sitte på andre siden av en sånn erfaring og mene noe. Hun kommer nok dit til slutt!

Hun innser det nok når den store forelskelsen legger seg. De fleste har vært der; man tror man elsker han, han er den eneste, man kommer aldri over han. Men så gjør man det, likevel. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Puffin skrev:

AKKURAT. Om noen sa dette til den 19 år gamle meg da jeg var sammen med min Fabian så hadde jeg heller ikke hørt etter. Første kjæreste, man føler man aldri kommer til og føle dette for noen andre og man velger heller og ha det halvveis bra og enn og ha det bare dritt. Hun er ung, mange av oss som kommenterer er 10 år eldre og står på den andre siden. Det kommer hun til og gjøre en dag og 😊

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19.10.2017 den 23.23, gjestgitt skrev:

Han er i forhold med Annijor igjen slik jeg har forstått utifra et nytt innlegg på bloggen hennes.

Tolket det innlegget som at de bare var nære venner og får se hva som skjer jeg. At de trives med kontakt uten noen definasjon. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes broren til Kristine er så herlig. 😊 Hun er heldig som har han i livet sitt. Så får hun bare finne ut av den Fabian- situasjonen etter hvert. Kanskje vokser de sammen, eller kanskje finner hun ut at nok er nok. Either way, hennes valg. Håper hun får det bra.

Endret av MissMaya
  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
12 timer siden, Slagstøvler skrev:

Det finnes bare en Johnny Depp #likeapirate

Og Fabian er milevis fra å likne på han

• Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nicecar
På 20.10.2017 den 23.04, Breakeven skrev:

AKKURAT. Om noen sa dette til den 19 år gamle meg da jeg var sammen med min Fabian så hadde jeg heller ikke hørt etter. Første kjæreste, man føler man aldri kommer til og føle dette for noen andre og man velger heller og ha det halvveis bra og enn og ha det bare dritt. Hun er ung, mange av oss som kommenterer er 10 år eldre og står på den andre siden. Det kommer hun til og gjøre en dag og 😊

Skriver under denne her. Har følt det samme om alle mine Fabianer gjennom tidene og trodd at jeg aldri kom til å komme meg over noen av de, ja selv de jeg innerst helt inne i hjerteroten egentlig visste var helt jævlige menn. For det fantes ikke noen penere og mer fantastiske mennesker enn dem.. heeelt til forelskelsen ga seg og jeg innså at jeg hadde vært forelska i et takras av en taper - hver gang :blink: Slå liksom aldri feil :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...