Gå til innhold

Kristine Ullebø

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

17 timer siden, lillsunshine skrev:

Selv smarte, oppegående og selvstendige jenter kan se seg blind når de er forelsket. Jeg tror det som må skje er at hun må gå litt lei forelskelsen og se han litt mer for hva han er. Jeg tror også som noen sier at hun er redd for hvordan hun vil takle det om hun gjør det slutt, hun tror det kommer til å bli helt jævlig og derfor velger hun den nest beste løsningen, å gi han nye sjanser og godta han for hans negative sider for å ha det mindre vondt der og da. Hun er sikkert redd for å miste nettverket og "seg selv" om det blir slutt, det virker som hun gir Fabian mye fortjeneste for at hun har funnet seg selv og det livet i Oslo. Hun er kort og godt blitt veldig avhengig av han, og er redd for at hun ikke skal klare seg selv.

Har de ikke vært sammen i ca. 1 år? Det er vel rundt den tiden det tar før den verste forelskelsen gir seg har jeg hørt? 

Veldig gode poenger der ja! Ikke et sunt forhold i det hele tatt. Håper at hun ser det når forelskelsen har lagt seg.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå må hun se å dumpe han! Tror alle sier det til henne, men hun er for knytter til han. Klippe for neste episode, så gråter hun nok en gang. "Jeg er her liksom med Fabian"  mens hun klemmer en. Det er så tydelig han bare gir faen i henne :(

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke sett på bloggerne enda, tenkte jeg skulle ta en titt, men har glemt det. Stakkars, stakkars jente. :( Han der virker som en skikkelig drittsekk! 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

46 minutter siden, Salka skrev:

Jeg har ikke sett på bloggerne enda, tenkte jeg skulle ta en titt, men har glemt det. Stakkars, stakkars jente. :( Han der virker som en skikkelig drittsekk! 

Da blr du se første episode :(

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 hours ago, Christy89 said:

Nå må hun se å dumpe han! Tror alle sier det til henne, men hun er for knytter til han. Klippe for neste episode, så gråter hun nok en gang. "Jeg er her liksom med Fabian"  mens hun klemmer en. Det er så tydelig han bare gir faen i henne :(

Håper det går opp for henne hvordan hun blir behandlet når hun ser gjennom bloggerne. Men jeg tviler på det. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk så vondt av denne episoden i dag, hun er helt hekta, det er så vondt å se på :( hun vet at det er han som sårer henne, men hun fornekter det, fordi hun har et så sterkt ønske om at det skal bli bra. Kjenner meg igjen selv, og har spesielt sett det på venninner. Det er så vondt, fordi uansett hva man sier, så går de ikke... 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter å ha sett hele sesongen av bloggerne, så er det ganske tydelig for meg at TV2 prøver å vise henne hva det forholdet koster henne.. Jeg tror ikke, men jeg håper at hun klarer å se det og velger et liv som er bra for henne. Heia deg Kristine! Ikke la noen tråkke på deg. 

• Liker 37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun tror hun aldri kommer over han hvis det blir slutt, men hun gjør det.Det vil bare ta tid. Men de krangler hele tiden og hun begynner å gråte, så tror hun vil få det bedre uten han, selv om hun ikke vil tro det selv. Veldig trist å se :(

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av det jeg har sett virker det å være en tydelig skjevhet i maktbalansen i dette forholdet. Han leder, hun følger, og selv i situasjoner der han burde være ydmyk, som da de kranglet om at han hang over den andre jenta, er det fortsatt K som er underlegen. Hun er såret og gråter, og føler seg svak pga det, mens han er like nochalant som han virker ellers, trygg på at han kan gjøre det han vil, uten at det får noen reelle konsekvenser for forholdet. Ser veldig ugreit ut fra utsiden, håper det finnes formildende omstendigheter som gjør at hun blir.

Relasjonen mellom dem passer så bra til et innlegg jeg skrev tidligere i dag, klarer ikke motstå fritstelsen til å linke det: http://frujohansen.no/?p=5642

• Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest CecilieX

I begynnenlsen av "We Found Love" (Rihanna/Cavin Harris) sies følgende:

"And when it's over and he is gone, you almost wish that you could have all that bad stuff back, so that you could have the good" 

Antar det oppsummerer problemet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest formula

Huff, får vondt i hjertet av å se på. Sånn skal det ikke være i et forhold, håper hun finner styrken til å komme seg ut av dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Syntes det var grovt å se på når Kristine står og gråter, og fabian snur seg Og står med ryggen til og er helt Party, inntil han andre duden ber fabian om å være oppmerksom på dama si. Lættis.

• Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var dette siste episode av Bloggerne?

Var bra klipping på slutten da, det gjorde faktisk skikkelig vondt i sjela. Nok en gang så stikker Fabian av, også blir Kristine stående der alene og se etter han, før hun ser seg lei og bestemmer seg for å gå uten, drittlei. Skulle ønske det var en metafor for at Kristine faktisk hadde gått fra han en gang for alle. Kanskje det er som noen sier, at TV2 ønsker å sende det budskapet til Kristine.

• Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...