fitnessjenta Skrevet 17. oktober 2017 #2261 Del Skrevet 17. oktober 2017 17 timer siden, lillsunshine skrev: Selv smarte, oppegående og selvstendige jenter kan se seg blind når de er forelsket. Jeg tror det som må skje er at hun må gå litt lei forelskelsen og se han litt mer for hva han er. Jeg tror også som noen sier at hun er redd for hvordan hun vil takle det om hun gjør det slutt, hun tror det kommer til å bli helt jævlig og derfor velger hun den nest beste løsningen, å gi han nye sjanser og godta han for hans negative sider for å ha det mindre vondt der og da. Hun er sikkert redd for å miste nettverket og "seg selv" om det blir slutt, det virker som hun gir Fabian mye fortjeneste for at hun har funnet seg selv og det livet i Oslo. Hun er kort og godt blitt veldig avhengig av han, og er redd for at hun ikke skal klare seg selv. Har de ikke vært sammen i ca. 1 år? Det er vel rundt den tiden det tar før den verste forelskelsen gir seg har jeg hørt? Veldig gode poenger der ja! Ikke et sunt forhold i det hele tatt. Håper at hun ser det når forelskelsen har lagt seg. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snuppah00 Skrevet 17. oktober 2017 #2262 Del Skrevet 17. oktober 2017 Får bare lyst å gi henne en klem og si hun fortjener så mye bedre 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fitnessjenta Skrevet 17. oktober 2017 #2263 Del Skrevet 17. oktober 2017 Det er så morsomt at Herman Flesvig parodierer Fabian 😂 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest orfeus Skrevet 17. oktober 2017 #2264 Del Skrevet 17. oktober 2017 5 minutter siden, fitnessjenta skrev: Det er så morsomt at Herman Flesvig parodierer Fabian 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christy89 Skrevet 18. oktober 2017 #2265 Del Skrevet 18. oktober 2017 Nå må hun se å dumpe han! Tror alle sier det til henne, men hun er for knytter til han. Klippe for neste episode, så gråter hun nok en gang. "Jeg er her liksom med Fabian" mens hun klemmer en. Det er så tydelig han bare gir faen i henne 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salka Skrevet 18. oktober 2017 #2266 Del Skrevet 18. oktober 2017 Jeg har ikke sett på bloggerne enda, tenkte jeg skulle ta en titt, men har glemt det. Stakkars, stakkars jente. Han der virker som en skikkelig drittsekk! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christy89 Skrevet 18. oktober 2017 #2267 Del Skrevet 18. oktober 2017 46 minutter siden, Salka skrev: Jeg har ikke sett på bloggerne enda, tenkte jeg skulle ta en titt, men har glemt det. Stakkars, stakkars jente. Han der virker som en skikkelig drittsekk! Da blr du se første episode 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solivagant Skrevet 18. oktober 2017 #2268 Del Skrevet 18. oktober 2017 8 hours ago, Christy89 said: Nå må hun se å dumpe han! Tror alle sier det til henne, men hun er for knytter til han. Klippe for neste episode, så gråter hun nok en gang. "Jeg er her liksom med Fabian" mens hun klemmer en. Det er så tydelig han bare gir faen i henne Håper det går opp for henne hvordan hun blir behandlet når hun ser gjennom bloggerne. Men jeg tviler på det. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fitnessjenta Skrevet 19. oktober 2017 #2269 Del Skrevet 19. oktober 2017 Fikk så vondt av denne episoden i dag, hun er helt hekta, det er så vondt å se på hun vet at det er han som sårer henne, men hun fornekter det, fordi hun har et så sterkt ønske om at det skal bli bra. Kjenner meg igjen selv, og har spesielt sett det på venninner. Det er så vondt, fordi uansett hva man sier, så går de ikke... 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supah Skrevet 19. oktober 2017 #2270 Del Skrevet 19. oktober 2017 Etter å ha sett hele sesongen av bloggerne, så er det ganske tydelig for meg at TV2 prøver å vise henne hva det forholdet koster henne.. Jeg tror ikke, men jeg håper at hun klarer å se det og velger et liv som er bra for henne. Heia deg Kristine! Ikke la noen tråkke på deg. 37 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christy89 Skrevet 19. oktober 2017 #2271 Del Skrevet 19. oktober 2017 Hun tror hun aldri kommer over han hvis det blir slutt, men hun gjør det.Det vil bare ta tid. Men de krangler hele tiden og hun begynner å gråte, så tror hun vil få det bedre uten han, selv om hun ikke vil tro det selv. Veldig trist å se 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruJohansen Skrevet 19. oktober 2017 #2272 Del Skrevet 19. oktober 2017 Av det jeg har sett virker det å være en tydelig skjevhet i maktbalansen i dette forholdet. Han leder, hun følger, og selv i situasjoner der han burde være ydmyk, som da de kranglet om at han hang over den andre jenta, er det fortsatt K som er underlegen. Hun er såret og gråter, og føler seg svak pga det, mens han er like nochalant som han virker ellers, trygg på at han kan gjøre det han vil, uten at det får noen reelle konsekvenser for forholdet. Ser veldig ugreit ut fra utsiden, håper det finnes formildende omstendigheter som gjør at hun blir. Relasjonen mellom dem passer så bra til et innlegg jeg skrev tidligere i dag, klarer ikke motstå fritstelsen til å linke det: http://frujohansen.no/?p=5642 29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest CecilieX Skrevet 19. oktober 2017 #2273 Del Skrevet 19. oktober 2017 I begynnenlsen av "We Found Love" (Rihanna/Cavin Harris) sies følgende: "And when it's over and he is gone, you almost wish that you could have all that bad stuff back, so that you could have the good" Antar det oppsummerer problemet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest formula Skrevet 19. oktober 2017 #2274 Del Skrevet 19. oktober 2017 Huff, får vondt i hjertet av å se på. Sånn skal det ikke være i et forhold, håper hun finner styrken til å komme seg ut av dette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fuglekvitter__ Skrevet 19. oktober 2017 #2275 Del Skrevet 19. oktober 2017 Hahaha, hun er morsom. Og søt. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Nasken Skrevet 19. oktober 2017 Populært innlegg #2276 Del Skrevet 19. oktober 2017 Jeg synes det var litt skjønt da hun sa at hun ALDRI kommer til å komme over han. Vi med litt mer fartstid i voksenlivet har alle vært der, og kan se tilbake på det og si "Jo, det gjør du. Og det går bra. Det er en livserfaring du vil vokse på. En dag finner du han som virkelig ser deg og elsker deg for den du er. Og den dagen vil du se deg tilbake og le av at du oppriktig mente du aldri ville komme deg over han" Jeg kjente virkelig på den følelsen da jeg så episoden i kveld. Og så gløttet jeg over på forloveden min som jeg traff året etter det ble slutt med min "Fabian", og ble varm i hjertet. For det er kanskje et ræva forhold som skal til for å virkelig verdsette et godt et. Jeg trodde jeg elsket eksen. Nå ser jeg at det gjorde jeg nok aldri. For han jeg skal gifte meg med- det er virkelig min livs kjærlighet. Jeg tror og håper det samme for Kristine. Dog, jeg vil savne å se den kronidioten på TV hvis det blir slutt. Hva skal vennindene mine og jeg le av da? 56 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttery Skrevet 19. oktober 2017 #2277 Del Skrevet 19. oktober 2017 Syntes det var grovt å se på når Kristine står og gråter, og fabian snur seg Og står med ryggen til og er helt Party, inntil han andre duden ber fabian om å være oppmerksom på dama si. Lættis. 30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillsunshine Skrevet 19. oktober 2017 #2278 Del Skrevet 19. oktober 2017 Var dette siste episode av Bloggerne? Var bra klipping på slutten da, det gjorde faktisk skikkelig vondt i sjela. Nok en gang så stikker Fabian av, også blir Kristine stående der alene og se etter han, før hun ser seg lei og bestemmer seg for å gå uten, drittlei. Skulle ønske det var en metafor for at Kristine faktisk hadde gått fra han en gang for alle. Kanskje det er som noen sier, at TV2 ønsker å sende det budskapet til Kristine. 33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest xx girl xx Skrevet 19. oktober 2017 #2279 Del Skrevet 19. oktober 2017 Er ikke Anders singel da? 😃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 19. oktober 2017 #2280 Del Skrevet 19. oktober 2017 26 minutter siden, xx girl xx skrev: Er ikke Anders singel da? 😃 Nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå