Gå til innhold

Kristine Ullebø

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Syntes det var morsomt at broren hennes gjorde narr av den konstante engelsken i dagens episode av bloggerne :fnise:

• Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, bluevelvet skrev:

Syntes det var morsomt at broren hennes gjorde narr av den konstante engelsken i dagens episode av bloggerne :fnise:

Haha ja! "Du e norsk, chill!"

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 10/8/2017 den 17.45, LizbethOsnes skrev:

Hun forklarte jo hvorfor. Jeg syns det er en fin tankegang, jeg :-) 

Det syntes jeg også! Hvor skal man alltid på liv og død se opp til andre, når man heller kan se opp til seg selv og gjøre noe utav det :) Alle vet at man aldri kan bli noen andre enn seg selv.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 timer siden, bluevelvet skrev:

Enig, ho burde henge meir med broren sin, evt. høyre meir på det han har å sei. 

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, er bra hun har broren som kan si i fra litt til søsteren sin, men tror hun skjønte selv at det blir litt mye engelsk da hun rettet på seg selv, han har sikkert kommentert det før. 

Ellers synest jeg ikke hun har forandra seg så ekstremt i væremåte i Bloggerne og fortsatt gjør en god figur på mange måter. Synest det var fint at hun snakket om dette med at hun har vært for tynn og måtte gjøre noe med det (hun hadde tross alt fått sparken fra et svensk modellbyrå pga. det), og hun virker som hun er veldig komfortabel med kroppen sin nå og det synest jeg er herlig å se!

Men jeg var inn og leste på bloggen hennes her om dagen og det virker som hun prøver å etterligne Fabian i skrivestilen, tror hun prøver å være filosofisk og sånt, men noe av det ble ganske så søkt og jeg bare blir litt sånn "hæh"? Håper det bare er en fase. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror hun skjønner at forholdet ikke er bra. Klippet for neste episode gråt hun og sier "vi har kranglet masse" Skulle ønske hun hadde guts til å gå fra han

Liker hvor selvsikker hun er :)

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke fulgt henne så grådig mye med på sosiale medier i det siste, men er det ikke en stund siden hun har vist seg med Fabian? Følger henne kun på Instagram, så vet ikke helt hva som er blitt vist på snapchat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 timer siden, Snuppah00 skrev:

Tror hun skjønner at forholdet ikke er bra. Klippet for neste episode gråt hun og sier "vi har kranglet masse" Skulle ønske hun hadde guts til å gå fra han

Virker nesten som at hun liker dramaet og usikkerheten, ellers hadde hun vel gått fra han for lengst

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, fitnessjenta skrev:

Virker nesten som at hun liker dramaet og usikkerheten, ellers hadde hun vel gått fra han for lengst

De fleste har vært ung og vært sammen med en drittsekk. Man er ofte naiv i den alderen (hun er bare 20 år) og tror han skal endre seg. Han gir tomme løfter hele tiden. Tror ikke hun liker dramaet, men hun er forelsket. Han er tross alt hennes første kjæreste. Hun har også sagt hvis det blir slutt, så kommer hun aldri over han. Det er lett for andre å si hun må dumpe han  (hun er nok innerst inne klar over det selv) men hun er redd hun ikke komme over han og ikke klare seg uten han. Dumt hun er så usikker og avhengig av han. Tror hun går fra han en dag og tenker "Hvorfor gadd jeg å være sammen så lenge med han?!" Been there, done that.

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
6 timer siden, Snuppah00 skrev:

Husk på at dette er spilt for leeeenge siden da. De er jo fortsatt sammen. Tror det forholdet der er veldig opp og ned.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

52 minutter siden, smalls skrev:

De fleste har vært ung og vært sammen med en drittsekk. Man er ofte naiv i den alderen (hun er bare 20 år) og tror han skal endre seg. Han gir tomme løfter hele tiden. Tror ikke hun liker dramaet, men hun er forelsket. Han er tross alt hennes første kjæreste. Hun har også sagt hvis det blir slutt, så kommer hun aldri over han. Det er lett for andre å si hun må dumpe han  (hun er nok innerst inne klar over det selv) men hun er redd hun ikke komme over han og ikke klare seg uten han. Dumt hun er så usikker og avhengig av han. Tror hun går fra han en dag og tenker "Hvorfor gadd jeg å være sammen så lenge med han?!" Been there, done that.

Ja, vet hva du snakker om. Kan ha noe med at hun var sårbar da hun kom til Oslo og møtte han og han fikk henne inn i miljøet på en måte. Men syns det er rart at en så selvsikker og pen jente som henne velger å bli i et sånt forhold over så lang tid.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, fitnessjenta skrev:

Ja, vet hva du snakker om. Kan ha noe med at hun var sårbar da hun kom til Oslo og møtte han og han fikk henne inn i miljøet på en måte. Men syns det er rart at en så selvsikker og pen jente som henne velger å bli i et sånt forhold over så lang tid.

Selv smarte, oppegående og selvstendige jenter kan se seg blind når de er forelsket. Jeg tror det som må skje er at hun må gå litt lei forelskelsen og se han litt mer for hva han er. Jeg tror også som noen sier at hun er redd for hvordan hun vil takle det om hun gjør det slutt, hun tror det kommer til å bli helt jævlig og derfor velger hun den nest beste løsningen, å gi han nye sjanser og godta han for hans negative sider for å ha det mindre vondt der og da. Hun er sikkert redd for å miste nettverket og "seg selv" om det blir slutt, det virker som hun gir Fabian mye fortjeneste for at hun har funnet seg selv og det livet i Oslo. Hun er kort og godt blitt veldig avhengig av han, og er redd for at hun ikke skal klare seg selv.

Har de ikke vært sammen i ca. 1 år? Det er vel rundt den tiden det tar før den verste forelskelsen gir seg har jeg hørt? 

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...