Birdo Skrevet 19. september 2017 #2061 Del Skrevet 19. september 2017 1 time siden, KBNS skrev: Synes det er rimelig spesielt at løsningen til dere begge hadde vært å bruke vold mot kjærestene deres. Og at dere får 11-18 likes på det. Hadde det vært en mann som hadde skrevet "hadde dama mi gjort noe sånt skulle hun fått en på trynet", så hadde det blitt lynsjestemning her. ☝️🏼☝️🏼 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
allesote Skrevet 19. september 2017 #2062 Del Skrevet 19. september 2017 1 time siden, smalls skrev: Nå har jeg sett første episode. Fabian er så ekkel at jeg ikke har ord! Kommer for seint til bursdagsfesten hennes, flørter åpenlyst med venninnene hennes, intindanser med de, ligger i armkroken til en, spør hun ene om de er ekte. Hvor i helvete skal han vite om puppene er ekte?! Og måten han snakket til henne på inne på rommet var ikke greit (spiller ingen rolle at han var full) Når hun prøver å snakke, så klapper han i hendene og ber henne om å slutte. Kan han slutte med den engelsken?!! Det er så flaut og kleint at jeg blir gal! Hun ene bare "det hjelper ikke at du snakker engelsk" Lol Han spurte om håret til venninna var ekte, ikke puppene. Men er ellers enig i det du skriver. Han er en typisk "fuckboy", og de aller fleste har vel vært borti en eller to slike. Min var heldigvis når jeg var 16 år, så jeg kom meg forbi det litt raskere enn KU. Håper hun klarer å komme seg ut av det og se det fra utsiden snart. Jeg syns også det nesten virker litt som TV2 vil at hun skal innse det også, siden de valgte å ta med hele klippet av at hun gråter på soverommet. Det varte jo utrolig lenge, og vanligvis ville man kuttet det ned litt, men TV2 valgte å la hele greia rulle. Begynte nesten å lure på om det var for å få KU til å innse hvor ille F sårer henne, og hvor lei seg hun var på bursdagen sin over denne fyren. 34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 19. september 2017 #2063 Del Skrevet 19. september 2017 1 time siden, smalls skrev: Nå har jeg sett første episode. Fabian er så ekkel at jeg ikke har ord! Kommer for seint til bursdagsfesten hennes, flørter åpenlyst med venninnene hennes, intindanser med de, ligger i armkroken til en, spør hun ene om de er ekte. Hvor i helvete skal han vite om puppene er ekte?! Og måten han snakket til henne på inne på rommet var ikke greit (spiller ingen rolle at han var full) Når hun prøver å snakke, så klapper han i hendene og ber henne om å slutte. Kan han slutte med den engelsken?!! Det er så flaut og kleint at jeg blir gal! Hun ene bare "det hjelper ikke at du snakker engelsk" Lol Jeg begynner å lure på om det er skuespill rett og slett. Det går da ikke an å være så ufyselig fremfor et kamera 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minnus Skrevet 19. september 2017 #2064 Del Skrevet 19. september 2017 I forholdet mellom Kristine og Fabian er det jo lysene at K er kjempe forelsket og bettat av, men alt F ønsker er fame. Han synes det er gøy å trykke på knappene hos K og se hvor langt han kan strekke det, han er en typisk flørtepus som aldri kommer til å slå seg til ro.. Han ber Kristine om å stole på han, men det er det siste hun må gjøre. Hun må bare komme seg bort fra han, han kommer til å ødelegge henne psykisk. 28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smalls Skrevet 19. september 2017 #2065 Del Skrevet 19. september 2017 41 minutter siden, acetosella skrev: Han spurte om håret til venninna var ekte, ikke puppene. Ok, da misforsto jeg. Trodde han mente puppene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smalls Skrevet 19. september 2017 #2066 Del Skrevet 19. september 2017 38 minutter siden, Honey Dew skrev: Jeg begynner å lure på om det er skuespill rett og slett. Det går da ikke an å være så ufyselig fremfor et kamera Når man mangler sosiale antenner (som han absolutt gjør,) så er det fult mulig. Han er bare i lag med Kristine pga fame og er vel sikker på at hun kommer til å tilgi han igjen. Han har henne rundt lillefingeren. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hvalen Skrevet 19. september 2017 #2067 Del Skrevet 19. september 2017 ...Når hun gråter mens han klapper i hendene og sier "slutt" flere ganger.. Er det mulig. 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smalls Skrevet 19. september 2017 #2068 Del Skrevet 19. september 2017 Utrolig trist når hun sier "blir det slutt, så kommer jeg aldri over han" jo, det gjør du. Selvfølgelig er det veldig tøft og vondt å gå fra noen man egentlig bil være i forhold med, men kommer seg over det. Tar bare tid. Og den forsvsrstalen hans var svak. Sier på slutten "Jeg lover jeg ikke skal gjøre det igjen" yeah right. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Unika Skrevet 19. september 2017 #2069 Del Skrevet 19. september 2017 (endret) 1 time siden, Hvalen skrev: ...Når hun gråter mens han klapper i hendene og sier "slutt" flere ganger.. Er det mulig. Det var faktisk sjokkerende oppførsel. Måtte se på Bloggerne bare for å se det der. Han møter jo ikke følelsene hennes i det hele tatt, tar det jo på ingen måte på alvor. Det er skadelig å bli behandlet sånn av kjæresten sin, særlig den første. Selvrespekten og selvtilliten hennes må jo gå rett til bunns... :-( Det at hun tror hun aldri kommer over han føles sikkert helt reelt. Alle vi andre har også hatt det sånn, men utrolig nok, så kommer man alltid over ungdomskjæresten sin. Og ofte skjemmes man og ler av dem i ettertid - det vil hun garantert gjøre hun også. Han virker svært spesiell for å si det mildt. Ikke en type man satser på! Endret 19. september 2017 av Unika 31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fitnessjenta Skrevet 19. september 2017 #2070 Del Skrevet 19. september 2017 52 minutter siden, smalls skrev: Utrolig trist når hun sier "blir det slutt, så kommer jeg aldri over han" jo, det gjør du. Selvfølgelig er det veldig tøft og vondt å gå fra noen man egentlig bil være i forhold med, men kommer seg over det. Tar bare tid. Og den forsvsrstalen hans var svak. Sier på slutten "Jeg lover jeg ikke skal gjøre det igjen" yeah right. "Jeg lover at jeg ikke skal gjøre det med intensjon igjen", "hvis jeg gjør det på fylla så må du ikke bli sur" herregud skyt meg 38 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smalls Skrevet 19. september 2017 #2071 Del Skrevet 19. september 2017 18 minutter siden, fitnessjenta skrev: "Jeg lover at jeg ikke skal gjøre det med intensjon igjen", "hvis jeg gjør det på fylla så må du ikke bli sur" herregud skyt meg Ja, så sier han "neida, jeg lover ikke gjøre det igjen" veldig lite troverdig. Som hun sa "du burde heller være singel" når man ikke klarer å styre seg i fylla, så hver singel! Kan ikke få i pose og sekk. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viernes Skrevet 19. september 2017 #2072 Del Skrevet 19. september 2017 (endret) 1 time siden, Hvalen skrev: ...Når hun gråter mens han klapper i hendene og sier "slutt" flere ganger.. Er det mulig. Det har jeg aldri sett en voksen person gjøre mot en annen voksen før. Klappe sånn kan man gjøre med hunder for å få oppmerksomheten, ikke mot kjæresten. Ååååh, håper han er flau på BI (og ellers hvor han ferdes) i dag. Endret 19. september 2017 av Viernes 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fleur Delacour Skrevet 19. september 2017 #2073 Del Skrevet 19. september 2017 Nå har jeg sett første episode av bloggerne, og jeg er sjokkert. Enig med alle dere som er skrevet her. Hvorfor slipper han unna med det? Kostelig øyeblikk da venninna sa til ham at det hjelper ikke å snakke engelsk. 40 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rubella Skrevet 19. september 2017 #2074 Del Skrevet 19. september 2017 Han minner om en herlig, psykopatisk/narsissistisk hasjrøykende eks av meg. Selv jeg, som er nokså ressurssterk og høyt utdannet, klarte å la meg sjarmere av en slik en. Og dét i en alder av 26. Det er sjukt hvor avhengig de gjør en av seg, og får deg til å tro at du overreagerer og ikke er verdt mer. Kristine, om du leser her - kom deg vekk, du fortjener så mye bedre! Det beste valget jeg har gjort i livet mitt var å bokstavelig talt hive rasshølet på dør! De er verdensmestere i å smiske seg tilbake, så vær hard - jeg heiv han ut gang på gang, men etter den siste gangen skjønte jeg at NÅ er det nok, og blokkerte alle kontaktmuligheter! Kasta bort et år av livet mitt. Nå skal det sies at han var semi-voldelig også, da - men uansett. Ikke kast bort tid på bæsj. 38 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 19. september 2017 #2075 Del Skrevet 19. september 2017 Hun som "knapt drikker" har altså med glass (av glass..) og sprit med tilbehør på skogstur.. Kvikklunsj er vel for mainstream. 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christina82 Skrevet 19. september 2017 #2076 Del Skrevet 19. september 2017 "aldri" hørt noe særlig om K eller lest bloggen, men fy søren, så første episode på tv nå, fy fasan for en oppførsel på han. Får helt vondt at hun ikke setter flere grenser for seg selv. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christina82 Skrevet 19. september 2017 #2077 Del Skrevet 19. september 2017 Og hva er greia med å snakke engelsk? 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miramis Skrevet 19. september 2017 #2078 Del Skrevet 19. september 2017 Og nå brenner de penger på bålet ("fuck capitalism" kommer fra en bi-slask og en blogger?). Fyllekjører også, hun lå ut en snap tidligere av sjåføren som shottet 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ellii Skrevet 19. september 2017 #2079 Del Skrevet 19. september 2017 56 minutter siden, J.. skrev: Nei. Jo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeilaS Skrevet 19. september 2017 #2080 Del Skrevet 19. september 2017 Jeg hadde faktisk KREVD at han ikke drakk seg så full (siden han ikke klarer å styre seg) og klarer han ikke å begrense alkoholinntaket, så får han slutte å drikke "Men jeg husker ikke navnet hennes" Eh, skal det liksom være til trøst?! 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå