♥Missy♥ Skrevet 30. mars 2017 #461 Del Skrevet 30. mars 2017 20 minutter siden, Clarity skrev: De har i det minste én ting til felles da - begge higer etter oppmerksomhet. Har aldri lest bloggen til Kristine , den blir litt for barnslig for meg, men har tittet litt innom nå etter at jeg har sett henne på Bloggerne. Inntrykket jeg har av henne er ikke særlig bra. For meg fremstår hun som ufin fordi hun konstant avbryter andre i samtaler. Det virker som om hun har et behov for å "alltid" være midtpunket. Dessuten virker hun lite smidig (sikkert vant til å få det som hun vil), noe som kom tydelig frem i klippene fra modelloppdraget i Dubai. Har heller ikke sansen for alle disse sexfokuserte bildene hennes. Dette, sammen med at hun prøver å fremstå så innmari intellektuell på bloggen, får henne til å fremstå som en mild versjon av Sophie Elise. Det er ikke akkurat positivt, for å si det sånn. Veldig enig, jenta er ung og mangler endel kunnskap. Men hun er påvirket av "det perfekte" som alle higer så utrolig mye etter i dagens samfunn. Synes hun tar for stor plass, rett og slett. En liten diva.. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ingeniørfrue Skrevet 30. mars 2017 #462 Del Skrevet 30. mars 2017 7 minutter siden, caskerette skrev: Neida, bare den advarselen om å komme seg unna virket litt voldsom. Er redd hun ikke går først, men blir dumpet. Men så kommer hun igjennom det og til slutt ser hun hvor feil han var. Kom deg unna som i at han er en drittsekk som ikke fortjener henne, men ok 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rose11 Skrevet 30. mars 2017 #463 Del Skrevet 30. mars 2017 Urk, for en type! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
allesote Skrevet 31. mars 2017 #464 Del Skrevet 31. mars 2017 Siste mystorien hans - bilde av hender bundet med tau (og jeg vet tilfeldigvis at de tauene er fra Fifty Shades of Grey leketøykolleksjonen). Det var også noe å dele med verden........ 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Juliannaos Skrevet 31. mars 2017 #465 Del Skrevet 31. mars 2017 Er sååå mye jeg har lyst å skrive om disse, men så tenker jeg at de selv leser her og vil ikke såre mennesker unødvendig. Men, jeg reagerer på at hun sier at hun vil legge på seg, hvorfor fremhever hun da armer og midje så voldsomt? Mine problemområder skjuler jeg heller. Pluss det Fabian sa på Bloggerne da de malte, at han ikke ante at hun var så dyp?! Det er så ekstremt nedlatende å si! 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ricecrispies Skrevet 31. mars 2017 #466 Del Skrevet 31. mars 2017 4 timer siden, acetosella skrev: Siste mystorien hans - bilde av hender bundet med tau (og jeg vet tilfeldigvis at de tauene er fra Fifty Shades of Grey leketøykolleksjonen). Det var også noe å dele med verden........ Tenkte det samme🙈 Han tror vel han er så spennende og nyskapende at alle må få se,da. 😳 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeilaS Skrevet 31. mars 2017 #467 Del Skrevet 31. mars 2017 (endret) Jeg blir GAL av norsk engelsken til Fabian! Kristine er nå ikke så ille, men skjønner jo hvor hun har det fra Så da han fortalte om denne "venninnen" så bare ler han? Jeg hadde krevd han skulle sende henne en melding om at hun skal slutte å sende slike meldinger og han har dame. Og var ikke eksen han fulgte mest på IG? Kvalm type! Håper hun tar til vett og dumper han. Endret 31. mars 2017 av LeilaS 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mkay Skrevet 31. mars 2017 #468 Del Skrevet 31. mars 2017 Fabian Raw - en ny Aune Sand in the making? 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ricecrispies Skrevet 31. mars 2017 #469 Del Skrevet 31. mars 2017 2 minutter siden, Mkay skrev: Fabian Raw - en ny Aune Sand in the making? Ikke bland inn Aune i dette. Aune er kanskje svevende han og,men han er i det minste en snill og sympatisk kar som behandler kvinner pent. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zeitgeist Skrevet 31. mars 2017 #470 Del Skrevet 31. mars 2017 1 minutt siden, ricecrispies skrev: Ikke bland inn Aune i dette. Aune er kanskje svevende han og,men han er i det minste en snill og sympatisk kar som behandler kvinner pent. Enig. Aune er bare snål han. Denne Fabian er bare tilgjort snål - og følgelig blottet for sjarm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gobbledigook Skrevet 31. mars 2017 #471 Del Skrevet 31. mars 2017 26 minutter siden, LeilaS skrev: Jeg blir GAL av norsk engelsken til Fabian! Kristine er nå ikke så ille, men skjønner jo hvor hun har det fra Så da han fortalte om denne "venninnen" så bare ler han? Jeg hadde krevd han skulle sende henne en melding om at hun skal slutte å sende slike meldinger og han har dame. Og var ikke eksen han fulgte mest på IG? Kvalm type! Håper hun tar til vett og dumper han. Nei, Kristine hadde stalket eksen hans litt på instagram, han fant ut av det. Men ja, uansett rimelig respektløs type Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeilaS Skrevet 31. mars 2017 #472 Del Skrevet 31. mars 2017 42 minutter siden, gobbledigook skrev: Nei, Kristine hadde stalket eksen hans litt på instagram, han fant ut av det. Men ja, uansett rimelig respektløs type Ok. Da misforsto jeg. Men jeg skjønner jo at hun gjør det når han prater om eksen. Da blir man usikker 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lona Skrevet 31. mars 2017 #473 Del Skrevet 31. mars 2017 56 minutter siden, LeilaS skrev: Jeg blir GAL av norsk engelsken til Fabian! Kristine er nå ikke så ille, men skjønner jo hvor hun har det fra Det er så tåpelig og tilgjort. Særlig han når han var på do😬 Det er helt tydelig at de 'spiller en rolle' når de snakker engelsk til hverandre på den måten, de er jo ikke seg selv. Kanskje de gjør det fordi de er usikre på seg selv og ikke tør å vise sin egentlige side, hva vet jeg. Jeg syns også at Kristine som er 20 år har 'lov' til å finne seg selv og gjøre rare ting, det er verre med han 25-åringen som ikke har funnet sin hylle i livet enda. Er vel ikke liv laga å være 'ultimate fuckboy' (som broren hennes sa) resten av livet... 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ReinaSiete Skrevet 31. mars 2017 #474 Del Skrevet 31. mars 2017 10 timer siden, acetosella skrev: Siste mystorien hans - bilde av hender bundet med tau (og jeg vet tilfeldigvis at de tauene er fra Fifty Shades of Grey leketøykolleksjonen). Det var også noe å dele med verden........ Hva heter han på snap? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Llise Skrevet 31. mars 2017 #475 Del Skrevet 31. mars 2017 2 minutter siden, ReinaSiete skrev: Hva heter han på snap? Venjar 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soloppgang Skrevet 31. mars 2017 #476 Del Skrevet 31. mars 2017 16 timer siden, acetosella skrev: Siste mystorien hans - bilde av hender bundet med tau (og jeg vet tilfeldigvis at de tauene er fra Fifty Shades of Grey leketøykolleksjonen). Det var også noe å dele med verden........ Herregud så pinlig 🙈 Hvem sine hender var det? Visse ting kan man faktisk holde for seg selv. Tror kanskje han skjønte det siden det forsvant ganske raskt? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ricecrispies Skrevet 31. mars 2017 #477 Del Skrevet 31. mars 2017 29 minutter siden, Soloppgang skrev: Herregud så pinlig 🙈 Hvem sine hender var det? Visse ting kan man faktisk holde for seg selv. Tror kanskje han skjønte det siden det forsvant ganske raskt? Nei,det ligger der fortsatt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soloppgang Skrevet 31. mars 2017 #478 Del Skrevet 31. mars 2017 3 minutter siden, ricecrispies skrev: Nei,det ligger der fortsatt Oversharing - herregud! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katten Skrevet 1. april 2017 #479 Del Skrevet 1. april 2017 Noen fler som rakk å lese blogginnlegget Fabian skrev om "sigøynere", før det ble slettet? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perle Skrevet 1. april 2017 #480 Del Skrevet 1. april 2017 21 timer siden, Soloppgang skrev: Oversharing - herregud! Ikke oversharing, bare tilgjort og regissert. Ser for meg hvordan han har sittet der og tuvlet og forsøkt å knytte dette selv slik at det ser overbevisende ut. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå