Sara+Anonym Skrevet 29. mars 2017 #441 Del Skrevet 29. mars 2017 (endret) Er+det+noen+som+har+mГёtt+han+pГҐ+dating-apper+og+pratet+med+han+der?+Jeg+gjorde+det+for+noen+måneder+siden.+Lurer+på+om+Krisssy+er+uvitende+og+naiv? Endret 29. mars 2017 av Sara+Anonym Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nejve Skrevet 30. mars 2017 #442 Del Skrevet 30. mars 2017 15 timer siden, Sara+Anonym skrev: 20+timer+siden,+nejve+skrev: Stod+ved+siden+av+de+to+i+Oslo+her+om+dagen+og+ca.+en+times+tid+etterpГҐ+matchet+jeg+med+ham+pГҐ+happn+(tenkte+ikke+over+at+det+var+ham+fГёrst).+Er+jo+en+del+som+fremdeles+har+tinder+og+happn+pГҐ+telefonen+nГҐr+de+nylig+har+gГҐtt+inn+i+et+forhold,+men+det+er+jo+litt+spesielt+at+han+er+sГҐpass+aktiv.В Skrev+han+noe+til+deg+eller+liket+deg?+Eller+bare+krysset+dere+vei?+Det+har+jo+ganske+mye+å+si.+Ikke+at+han+burde+være+på+dating-apper+i+det+hele+tatt...+Æsjamei. Vi matchet så han hadde jo trykket like. Ikke skrevet noe men tipper jeg kunne satt i gang en samtale om jeg gadd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 30. mars 2017 #443 Del Skrevet 30. mars 2017 16 timer siden, Sara+Anonym skrev: Er+det+noen+som+har+mГёtt+han+pГҐ+dating-apper+og+pratet+med+han+der?+Jeg+gjorde+det+for+noen+måneder+siden.+Lurer+på+om+Krisssy+er+uvitende+og+naiv? Er det noe feil her? Det er så mange plusstegn 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sweety pie Skrevet 30. mars 2017 #444 Del Skrevet 30. mars 2017 Har forandret synet mit angående Ullebø. Hun virker veldig intelligent og vi måjo huske hun er veldig ung. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rose11 Skrevet 30. mars 2017 #445 Del Skrevet 30. mars 2017 Men hva sto det på meldingen han leste opp på klikket for neste episode? Kristine fikk hakeslepp. Jeg fikk det ikke med meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
verpesyk Skrevet 30. mars 2017 #446 Del Skrevet 30. mars 2017 Jeg hadde følt meg så dum om jeg hadde vært med han. Synes han er overlegen og nedlatende. Og ikke så særlig moden for aldern sin heller. Jeg tror han har det gøy med kristine, mens hun er kanskje litt mer hodestups. Jeg likte henne bedre før, men forandringer og den slags er en del av å være ung. Håper bare ikke at Fabian får lov til å leke med henne på den måten i lang tid fremover. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ashanti Skrevet 30. mars 2017 #447 Del Skrevet 30. mars 2017 Jeg har skrevet tidligere i tråden hva jeg sitter igjen med av inntrykk angående kjæresten hennes, men samtidig så tror jeg ikke det er noe poeng i å sitte å diskutere det så mye mer. Hun kommer ikke til å forlate han uansett hva som blir sagt om han. Jeg har selv vært hodestups forelsket i en fyr hvor alle varsellampene blinket, men jeg var selvfølgelig så forelsket at jeg var blind for dem. Jeg tenkte at det var annerledes mellom oss, og at vi hadde noe annet enn det han hadde hatt med tidligere flammer. Husker jeg følte meg som verdens heldigste jente, der jeg gikk rundt med han i gatene (på Løkka faktisk haha!), og tenkte at andre jenter var sjalu på meg fordi han ville ha meg. Han var jo så kjekk og attraktiv, kunne sjarmere en stein i senk og alt det der. Når jeg først fikk nyss i at han hadde vært i overkant flørtende med andre damer, ble jeg jo litt snurt, men lot det gå. Etterhvert kom det frem at han hadde hatt en one night stand med en dame (jeg fant en gjenglemt øredobb som ikke var min i senga hans) og jeg tilga jammen meg det også, fordi han var jo så fantastisk ellers og han ville jo fortsatt være med meg. Og slik gikk det. I hele 2 år faktisk. Gud, som jeg hadde kjærlighetssorg når han dumpa meg for en annen dame som dukket opp. Hele forholdet var preget av usikkerhet og av følelsen av å ikke strekke til, at jeg ikke var god nok, pen nok eller kul nok, uansett hvor hardt jeg prøvde. Nå sier jeg ikke at han er utro altså, men han minner veldig om min første forelskelse når jeg var yngre og mer uerfaren. Tenker at dette er en helt naturlig erfaring de fleste jenter må gjennom, og hun er jo så ung, så hun er jo heldig som får gjennomgå det nå og bli ferdig med det. Så kan hun heller le av det senere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest CecilieX Skrevet 30. mars 2017 #448 Del Skrevet 30. mars 2017 I Bloggerne er hun relativt reflektert i samtalen med venninna (hun som ikke har sansen) hun ser at dette kan ende dårlig, men vil likevel ikke være forholdet for uten. I blogginnlegget der hun skriver at hun ikke har et problem, men at hun bare blir inspirert er denne refleksjonen helt borte. Jeg har ikk fulgt henne lenge nok, men det er en tynn linje mellom inspirasjon og kopiering / identitetsforskyving. Den veien hun går nå i forhold særlig til bildene hun legger ut, så får jeg et veldig ubehagelig inntrykk av at hun har gitt slipp på mye av seg selv. Da snakker vi ikke inspirasjon med utslettelse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JackIost Skrevet 30. mars 2017 #449 Del Skrevet 30. mars 2017 22 timer siden, uranus skrev: Leste at Kristine møtte ham gjennom "felles venner" men jeg har mine tvil. Tipper det var Happn. Han er jo helt vanvittig aktiv på disse sjekkeappene tydeligvis. Det er vel ikke akkurat uvanlig, verken å møte folk via sjekkeapper eller å ikke innrømme at det var der man oppnådde kontakten, uten at det nødvendigvis var slik det skjedde her 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Escape Skrevet 30. mars 2017 #450 Del Skrevet 30. mars 2017 18 timer siden, elisaday skrev: Hahaha 😂 var en tur innom bloggen hans nå, måtte jo det etter denne tortillaomtalen. Hva er skaden hans liksom? Han prøver S Å hardt og det blir jo BARE kleint! Han bruker masse ord han tydeligvis ikke forstår helt, og denne norsk-engelsken, hva er det? Kult og "edgy" liksom? Det verste er jo at han faktisk er såpass voksen som 25 år og kommer sannsynligvis aldri til å bli noe bedre heller, mest sannsynlig bare verre. Herregud for en type... Etter å ha sett klippet fra Bloggerne der han ligger med en pensel i kjeften og oppfører seg som en ekkel kladd og snakker om exen så forsto jeg ikke hva hun ser i ham. Etter å ha vært inne på bloggen hans forstår jeg det enda mindre. Men hey, man må jo kysse noen frosker... Og han her ville jeg kalt en padde 🐸 Åherregud, jeg lo!😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bloggleseren Skrevet 30. mars 2017 #451 Del Skrevet 30. mars 2017 3 timer siden, CecilieX skrev: I Bloggerne er hun relativt reflektert i samtalen med venninna (hun som ikke har sansen) hun ser at dette kan ende dårlig, men vil likevel ikke være forholdet for uten. I blogginnlegget der hun skriver at hun ikke har et problem, men at hun bare blir inspirert er denne refleksjonen helt borte. Jeg har ikk fulgt henne lenge nok, men det er en tynn linje mellom inspirasjon og kopiering / identitetsforskyving. Den veien hun går nå i forhold særlig til bildene hun legger ut, så får jeg et veldig ubehagelig inntrykk av at hun har gitt slipp på mye av seg selv. Da snakker vi ikke inspirasjon med utslettelse. For å være litt seriøs et øyeblikk, så er jeg enig i at dette virker usunt, og han trigger alle de klassiske varsellampene med at han er mye eldre, spiller på hennes usikkerhet, liker å sette i gang følelsesmessige reaksjoner hos henne osv. Jeg liker Kristine. Hun er nydelig, intelligent, reflektert og moden for alderen. Kristine er ei slik jente som Sophie Elise skulle ønske hun var. Men K er jo ingen styrkemessig match for en dominerende fyr som er seks år eldre og spiller på alle knepene med å være urban, belest, kunstnerisk og "edgy". Det blir nødvendigvis et veldig ujevnt forhold, og Fabian liker det nok slik. Har som tidligere nevnt vært sammen med en sånn type selv. Han var ikke på jakt etter et likeverdig forhold, for å si det sånn, og jeg mottok kun positiv tilbakemelding på utseendet mitt i de årene vi var sammen og bare negativ tilbakemelding hvis jeg viste intellektuelle evner. Tipper det er sånn med K og F også, hun er egentlig smartere enn ham, men det kommer ikke så godt frem ennå pga. aldersforskjellen. Håper hun kommer seg ut av dette uten altfor mange arr. Det er bekymringsfullt at hun er så labil følelsesmessig, men på den annen side kommer hun fra en trygg familie, og broren er i nærheten og kan passe på hvis det skjærer seg. Jeg tror alle kan kjenne seg igjen i dette forholdet, og det er vel derfor det er en populær tråd. Det er en prototyp på et maktmisbruksforhold, men Kristine stakkar lita må antagelig gå gjennom hele greia foran "hele Norge". 32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 30. mars 2017 #452 Del Skrevet 30. mars 2017 29 minutter siden, Bloggleseren skrev: For å være litt seriøs et øyeblikk, så er jeg enig i at dette virker usunt, og han trigger alle de klassiske varsellampene med at han er mye eldre, spiller på hennes usikkerhet, liker å sette i gang følelsesmessige reaksjoner hos henne osv. Jeg liker Kristine. Hun er nydelig, intelligent, reflektert og moden for alderen. Kristine er ei slik jente som Sophie Elise skulle ønske hun var. Men K er jo ingen styrkemessig match for en dominerende fyr som er seks år eldre og spiller på alle knepene med å være urban, belest, kunstnerisk og "edgy". Det blir nødvendigvis et veldig ujevnt forhold, og Fabian liker det nok slik. Har som tidligere nevnt vært sammen med en sånn type selv. Han var ikke på jakt etter et likeverdig forhold, for å si det sånn, og jeg mottok kun positiv tilbakemelding på utseendet mitt i de årene vi var sammen og bare negativ tilbakemelding hvis jeg viste intellektuelle evner. Tipper det er sånn med K og F også, hun er egentlig smartere enn ham, men det kommer ikke så godt frem ennå pga. aldersforskjellen. Håper hun kommer seg ut av dette uten altfor mange arr. Det er bekymringsfullt at hun er så labil følelsesmessig, men på den annen side kommer hun fra en trygg familie, og broren er i nærheten og kan passe på hvis det skjærer seg. Jeg tror alle kan kjenne seg igjen i dette forholdet, og det er vel derfor det er en populær tråd. Det er en prototyp på et maktmisbruksforhold, men Kristine stakkar lita må antagelig gå gjennom hele greia foran "hele Norge". Jeg håper så mye på at hun våkner opp en dag og ser at han er i ferd med å ødelegge henne 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ingeniørfrue Skrevet 30. mars 2017 #453 Del Skrevet 30. mars 2017 Kristine: KOM DEG UNNA HAN! Magen min vrir seg når jeg så de sammen hos Kristine ........ han er fæl..... 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gobbledigook Skrevet 30. mars 2017 #454 Del Skrevet 30. mars 2017 Glad det var siste episode.... Blir gal av måten de snakker på, hva er greien med engelsken?? 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
caskerette Skrevet 30. mars 2017 #455 Del Skrevet 30. mars 2017 23 minutter siden, ingeniørfrue skrev: Kristine: KOM DEG UNNA HAN! Magen min vrir seg når jeg så de sammen hos Kristine ........ han er fæl..... Nåja, han er ikke voldelig. Ikke psykisk voldelig heller, selv om det absolutt foregår en skjev maktbalanse der. Han er bare utrolig høy på seg selv. En dag vil hun le av ham... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 30. mars 2017 #456 Del Skrevet 30. mars 2017 Fy flate for en ekkel type! Hvem er det som i det hele tatt sitter på date og viser frem meldinger man får av en pulevenninne om å møtes sånn som han gjorde?? Og hva i alle dager er det med den engelsken? For å sitere tenåringsjenta mi; så kleint! 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Clarity Skrevet 30. mars 2017 #457 Del Skrevet 30. mars 2017 De har i det minste én ting til felles da - begge higer etter oppmerksomhet. Har aldri lest bloggen til Kristine , den blir litt for barnslig for meg, men har tittet litt innom nå etter at jeg har sett henne på Bloggerne. Inntrykket jeg har av henne er ikke særlig bra. For meg fremstår hun som ufin fordi hun konstant avbryter andre i samtaler. Det virker som om hun har et behov for å "alltid" være midtpunket. Dessuten virker hun lite smidig (sikkert vant til å få det som hun vil), noe som kom tydelig frem i klippene fra modelloppdraget i Dubai. Har heller ikke sansen for alle disse sexfokuserte bildene hennes. Dette, sammen med at hun prøver å fremstå så innmari intellektuell på bloggen, får henne til å fremstå som en mild versjon av Sophie Elise. Det er ikke akkurat positivt, for å si det sånn. 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gobbledigook Skrevet 30. mars 2017 #458 Del Skrevet 30. mars 2017 (endret) 4 minutter siden, skruf skrev: Fy flate for en ekkel type! Hvem er det som i det hele tatt sitter på date og viser frem meldinger man får av en pulevenninne om å møtes sånn som han gjorde?? Og hva i alle dager er det med den engelsken? For å sitere tenåringsjenta mi; så kleint! Og måten han "forsvarte" seg selv på... Det hadde bare gjort meg mer skeptisk Endret 30. mars 2017 av gobbledigook 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ingeniørfrue Skrevet 30. mars 2017 #459 Del Skrevet 30. mars 2017 19 minutter siden, caskerette skrev: Nåja, han er ikke voldelig. Ikke psykisk voldelig heller, selv om det absolutt foregår en skjev maktbalanse der. Han er bare utrolig høy på seg selv. En dag vil hun le av ham... Har nå ikke sagt han er voldelig- sier han er fæl? Håper hun ser episoden og innser at han ikke er bra for henne. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
caskerette Skrevet 30. mars 2017 #460 Del Skrevet 30. mars 2017 16 minutter siden, ingeniørfrue skrev: Har nå ikke sagt han er voldelig- sier han er fæl? Håper hun ser episoden og innser at han ikke er bra for henne. Neida, bare den advarselen om å komme seg unna virket litt voldsom. Er redd hun ikke går først, men blir dumpet. Men så kommer hun igjennom det og til slutt ser hun hvor feil han var. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå