Gå til innhold

Tror dere Asian Andy holder ut, 72 timer innestengt på rom, uten noe kommunikasjon?


puppi

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gidder ikke se filmen, men ser ikke hvorfor tre døgn i isolasjon skulle være så mye å rope høyt om. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde det vært en måned så hadde det vært mer interessant. 72 timer er ingenting. Det kan hvem som helst gjøre. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har jeg gått glipp av noe ved konseptet.. ? 3 døgn uten kommunikasjon er INGENTING. Jeg hadde bronkitt for noen år siden. Var 2 uker inne i min lille 17m hybel uten en gang å gå ut i postkassen... Fikk ikke besøk, ringte ingen (hostet for mye til å prate). Hadde ikke TV heller...

Det gikk helt fint😉

 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

@Elizabeth2014 Kanskje du skulle vært på YT i stedet for han fyren? :P Helt enig med de andre her: tre døgn uten kommunikasjon er ingenting å lage noe greie ut av.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Ichiko Haha, ja det kunne jeg ha gjort, spesielt mht alle de pengene han tjente på dette!... MEN, jeg hadde ikke villet "streame" dobesøk etc... Gjorde denne mannen det ? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, Elizabeth2014 said:

@Ichiko Haha, ja det kunne jeg ha gjort, spesielt mht alle de pengene han tjente på dette!... MEN, jeg hadde ikke villet "streame" dobesøk etc... Gjorde denne mannen det ? 

"Streame" dobesøk? Nei, det vet jeg ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...