Gå til innhold

Hun hjalp ikke til med oppvasken


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ser hva jeg skriver ja. Hun har vist interesse og tatt initiativ for å møte meg. Jeg har sagt ja til å møtes. 

Det er akkurat slik jenter gjør det; lar mannen ta all initiativ og si ja (eskalere) til å møtes. Ergo gir hun opp før hun har begynt. Da er hun ikke interessert heller. Eller mistet interessen siden jeg ikke gjorde noe. Hun har gått glipp av noe bra. Hennes tap. 

Anonymkode: 52cfc...ddf

Hva tapte hun?

Anonymkode: e88f1...11f

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har forresten pratet med vennene mine om dette. De mener at jeg er for bra for henne. Dette fordi hun bare gikk uten å tilby seg å hjelpe til med å rydde. Det hadde aldri de gjort. 

Ts 

Anonymkode: 52cfc...ddf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hva tapte hun?

Anonymkode: e88f1...11f

Hun tapte muligheten til å være med meg.

Hun hadde sjansen og muligheten men ødla den selv..

Anonymkode: 52cfc...ddf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Har forresten pratet med vennene mine om dette. De mener at jeg er for bra for henne. Dette fordi hun bare gikk uten å tilby seg å hjelpe til med å rydde. Det hadde aldri de gjort. 

Ts 

Anonymkode: 52cfc...ddf

Du innrømte jo tidligere at det ikke var manglende ryddehjelp du var misfornøyd med, og at det du var misfornøyd med var dette med at hun hadde noe som hun ikke ville dele med deg.

Anonymkode: e88f1...11f

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel skole i måren?

Anonymkode: e88f1...11f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hun tapte muligheten til å være med meg.

Hun hadde sjansen og muligheten men ødla den selv..

Anonymkode: 52cfc...ddf

Tror hun "dodged a bullet" der. :fnise: 
Kanskje hun har lest denne tråden og skjønner at det er henne du har skrevet om? Er stygt redd for at hun ikke så på deg som førstepremien i hvert fall. Og inntrykket du legger igjen i denne tråden er at du ikke engang er tredjepremien. 

 

Lykke til med neste dame. 

Anonymkode: 1e1df...2d1

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk til TS for en svært underholdende tråd og morsomme innlegg, jeg ler meg skakk ihjel her :laugh:

Anonymkode: 40044...0d9

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hun tapte muligheten til å være med meg.

Hun hadde sjansen og muligheten men ødla den selv..

Anonymkode: 52cfc...ddf

:spy: :alice::rulle::danser::laugh::pinar::helen:

Anonymkode: 72e30...731

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk til TS for en svært underholdende tråd og morsomme innlegg, jeg ler meg skakk ihjel her :laugh:

Anonymkode: 40044...0d9

Jeg skjønner ikke hvorfor du ser på dette som underholdning? Det er livet mitt det er snakk om. 

Anonymkode: 52cfc...ddf

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tror hun "dodged a bullet" der. :fnise: 
Kanskje hun har lest denne tråden og skjønner at det er henne du har skrevet om? Er stygt redd for at hun ikke så på deg som førstepremien i hvert fall. Og inntrykket du legger igjen i denne tråden er at du ikke engang er tredjepremien. 

 

Lykke til med neste dame. 

Anonymkode: 1e1df...2d1

Det inntrykket jeg legger igjen her er skuffelse og de tankene jeg får da. 

Jeg har tenkt mye og skrevet det her, men ikke sagt noe til henne. Utenom det med oppvasken. 

At jeg da blir avvist fordi hun føler at jeg ikke gjorde nok er sårt. I tillegg tok det for lang tid før jeg svarte. Trodde jeg var bra nok når jeg viser at jeg er godt likt blant vennene mine og jeg er et kupp. 

Anonymkode: 52cfc...ddf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det inntrykket jeg legger igjen her er skuffelse og de tankene jeg får da. 

Jeg har tenkt mye og skrevet det her, men ikke sagt noe til henne. Utenom det med oppvasken. 

At jeg da blir avvist fordi hun føler at jeg ikke gjorde nok er sårt. I tillegg tok det for lang tid før jeg svarte. Trodde jeg var bra nok når jeg viser at jeg er godt likt blant vennene mine og jeg er et kupp. 

Anonymkode: 52cfc...ddf

Er det ikke du som synes at hun ikke er bra nok for deg? Hvordan var deres siste  møte?

Anonymkode: e88f1...11f

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det inntrykket jeg legger igjen her er skuffelse og de tankene jeg får da. 

Jeg har tenkt mye og skrevet det her, men ikke sagt noe til henne. Utenom det med oppvasken. 

At jeg da blir avvist fordi hun føler at jeg ikke gjorde nok er sårt. I tillegg tok det for lang tid før jeg svarte. Trodde jeg var bra nok når jeg viser at jeg er godt likt blant vennene mine og jeg er et kupp. 

Anonymkode: 52cfc...ddf

På hvilken måte viste du henne at du er et kupp? Hvilke ting gjorde du  for å gi henne det inntrykket? Kannskje  hun misforsto noe?

Anonymkode: e88f1...11f

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

47 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det inntrykket jeg legger igjen her er skuffelse og de tankene jeg får da. 

Jeg har tenkt mye og skrevet det her, men ikke sagt noe til henne. Utenom det med oppvasken. 

At jeg da blir avvist fordi hun føler at jeg ikke gjorde nok er sårt. I tillegg tok det for lang tid før jeg svarte. Trodde jeg var bra nok når jeg viser at jeg er godt likt blant vennene mine og jeg er et kupp. 

Anonymkode: 52cfc...ddf

Du ba henne ta oppvasken. Et minus der. Du kom for sent til henne. Enda et minus der. Du svarte ikke på meldinger fra henne før lenge etterpå. Enda et minus. Du tar ikke kontakt. Nok et minus.

Så skrøt du av vennene dine og trodde du var et kupp pga det. Et halvt minus der. For meg så ser det ut som du ligger ganske mye i minus.

Anonymkode: 1e1df...2d1

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 4/28/2018 den 22.18, AnonymBruker skrev:

Igjen; det er så utrolig mange ufine svar her. Jeg tror nesten ikke det jeg leser. Dette er et reelt problem og noe som faktisk har skjedd. Prøv å sett dere inn i min situasjon; hvorfor hadde du reagert om du var meg? Eller henne da for den saks skyld.. 

Det var tredje date og jeg fikk ikke mer enn en klem i løpet av kvelden. Jeg tror ikke hun ville mer enn det. Jeg trodde hun var interessert. 

Ts

Anonymkode: 52cfc...ddf

Er du autist? 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det ikke du som synes at hun ikke er bra nok for deg? Hvordan var deres siste  møte?

Anonymkode: e88f1...11f

Det siste møtet var hos henne. Det er skrevet om tidligere i tråden.

Hun er ikke bra nok for meg når hun gir opp for fort. Det er mer riktig at jeg dumper henne, enn om hun dumper meg. Hun har vist mest interesse hele tiden. 

23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

På hvilken måte viste du henne at du er et kupp? Hvilke ting gjorde du  for å gi henne det inntrykket? Kannskje  hun misforsto noe?

Anonymkode: e88f1...11f

Tror nok hun misforsto. Men det får hun aldri vite når hun gir opp så fort. 

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du ba henne ta oppvasken. Et minus der. Du kom for sent til henne. Enda et minus der. Du svarte ikke på meldinger fra henne før lenge etterpå. Enda et minus. Du tar ikke kontakt. Nok et minus.

Så skrøt du av vennene dine og trodde du var et kupp pga det. Et halvt minus der. For meg så ser det ut som du ligger ganske mye i minus.

Anonymkode: 1e1df...2d1

Hvem holder telling? 

17 minutter siden, Eplejuice123 skrev:

Er du autist? 

Hva har det med saken å gjøre?

Anonymkode: 52cfc...ddf

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det siste møtet var hos henne. Det er skrevet om tidligere i tråden.

Hun er ikke bra nok for meg når hun gir opp for fort. Det er mer riktig at jeg dumper henne, enn om hun dumper meg. Hun har vist mest interesse hele tiden. 

Tror nok hun misforsto. Men det får hun aldri vite når hun gir opp så fort. 

Anonymkode: 52cfc...ddf

Ok. Føles det ikke som et tap for deg at hun ga opp (i følge deg)? Håper at du har bedre lykke med neste dame.

Anonymkode: e88f1...11f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ok. Føles det ikke som et tap for deg at hun ga opp (i følge deg)? Håper at du har bedre lykke med neste dame.

Anonymkode: e88f1...11f

Joda. Hadde hun vært tålmodig og tatt det rolig hadde hun sett at jeg er en bra person. Et kupp. Noe som hun ikke kommer til å få sjansen til å møte igjen. 

Men det får hun ikke vite når hun gir opp så fort. Hennes tap! Ikke mitt tap når hun kaster meg bort på den måten. 

Anonymkode: 52cfc...ddf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hun tapte muligheten til å være med meg.

Hun hadde sjansen og muligheten men ødla den selv..

Anonymkode: 52cfc...ddf

Du høres ut som et skikkelig kupp ja. 

 

Anonymkode: d838e...be3

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

 

Hvem holder telling? 

 

Anonymkode: 52cfc...ddf

Du burde det i hvert fall, for da hadde du sett på hvor mange punkter du sviktet som en potensiell kjæreste. 

Og jeg tror nok denne daten din også holdt tellingen. 

Kan hende det kan være lurt å lese gjennom denne tråden og ta til deg det som har kommet av råd til deg og passe på å ikke gjøre det samme neste gang. 

1. Ikke forvent at kvinner du dater skal ta oppvasken, og ikke si noe om det i hvert fall. 
2. Vis at du er interessert. Svar på meldinger. Send meldinger selv.
3. Kom til rett tid på dater.
4. Smil. By på deg selv. 
5. Ikke snakk om at du er et kupp, ikke tenk det engang. ER du et kupp så finner hun det ut via datingen av seg selv. 

Anonymkode: 1e1df...2d1

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...