Gå til innhold

Slått med føner etter "onani"


Gjest gjest1

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg skjønner at hun ble sjokkert når det sikkert så ut som om han onanerte under frakken. Men å slå til ham med føneren er første respons?! Uffa...

Hun kunne jo heller ha tilkalt sjefen eller rett og slett tatt et kraftig "Hva er det du driver med?!!"

Det høres jo komisk ut, men det var sikkert en utrolig ekkel situasjon for henne...på ulike måter før og etter slaget!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
men det var sikkert en utrolig ekkel situasjon for henne...på ulike måter før og etter slaget!

Hva med han da? Sitter der og pusser brillene og blir slått kraftig i hodet?

Stakkars jenta ja.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo for all del, stakkars mann! Han skulle absolutt ikke blitt slått med føneren!

Jeg sier bare at det ikke kan ha vært så lett for henne også som trodde hun ble påtvunget en ekstremt ubehagelig situasjon

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Syns egentlig veldig synd på frisøren. For henne må det ha vært en vanvittig ekkel situasjon.

Samtidig å dra til noen som første reaksjon?

Syns det er litt kraftig kost,men skjønner henne.

Kunden må jo ha fått totalt granatsjokk.

Sånn i ettertid håper jeg de kan le av det hele.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser for meg tryne på den stakkars brillepussende mannen jeg :grinele:

Men selvfølgelig en ubehagelig opplevelse for henne også, om dette virkelig har skjedd. Men å dra til fyren var nå litt vel da....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun kunne jo vært betrodd til å rive speilet ned fra veggen og tredd det over hodet på ham!!! :ler:

Dette skjedde selvsagt i mitt nærmiljø. Glad jeg ikke bruker briller og kjenner frisøren min personlig...Også kvinner trenger å pusse brillene sine iblant... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

PS: Flere av VG Netts lesere tviler på at fønerhistorien er sann, da den er til forveksling lik en video som er spredd på epost i en periode.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bellatrix

Har hlørt historien som en vits for lenge siden. Er nok en vandrehistorie på lik linje med de som ikke visste hvordan de lagde barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Hørte på Are og Odin idag, og de spurte det samme til sine hørere/seere, og de fikk bekreftet at akkurat denne historien var sann.

Av og til kan "vandrehistorier" ha opphav til ekte hendelser. Slike ting har sikkert skjedd mer en én gang. Har venninner som er sykepleiere og frisører, og som kommer med en del horrible historier (om menn som gjør slikt ja).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...