Gjest Mannemann26 Skrevet 27. april 2018 #21 Skrevet 27. april 2018 Har alltid hatt den 2 steg frem 1 steg tilbake tilnærming til dating. Sunt å gjøre seg litt utilgjengelig.
AnonymBruker Skrevet 27. april 2018 #22 Skrevet 27. april 2018 Du er for gammel til å holde på sånn. Ser ikke for meg at kvinner i din aldersgruppe, som er ute noe seriøst, har tid og tålmodighet til å forholde seg til menn som leker og spiller. Anonymkode: 6dfff...3d6 17
Gjest Mannemann26 Skrevet 27. april 2018 #23 Skrevet 27. april 2018 For det gjør ikke damer😂 selvinnsikt er noe dritt..
AnonymBruker Skrevet 27. april 2018 #24 Skrevet 27. april 2018 13 minutter siden, Mannemann26 skrev: Har alltid hatt den 2 steg frem 1 steg tilbake tilnærming til dating. Sunt å gjøre seg litt utilgjengelig. Bra at andre har skjønt hvordan det burde være! Anonymkode: 0f8f9...49a
AnonymBruker Skrevet 27. april 2018 #25 Skrevet 27. april 2018 Sliter nok med å føle meg uønsket av menn, så for meg hadde det bare blitt nok en bekreftelse på at det jeg tenker stemmer. Spill er noe dritt. Anonymkode: 9a8b0...677 7
AnonymBruker Skrevet 27. april 2018 #26 Skrevet 27. april 2018 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du er for gammel til å holde på sånn. Ser ikke for meg at kvinner i din aldersgruppe, som er ute noe seriøst, har tid og tålmodighet til å forholde seg til menn som leker og spiller. Anonymkode: 6dfff...3d6 Vel, jeg tar ikke det første og beste. Jeg vil ha en kvinne som jobber for det hun vil ha Anonymkode: 0f8f9...49a 1
AnonymBruker Skrevet 27. april 2018 #27 Skrevet 27. april 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vel, jeg tar ikke det første og beste. Jeg vil ha en kvinne som jobber for det hun vil ha Anonymkode: 0f8f9...49a De fleste kvinner er ikke slik. Og da mister du jo muligens en veldig god mulighet til et bra forhold. Om bare alle hadde tatt kontakt, alle hadde svart og alle hadde vært ærlige uten å spille spill så hadde det vært enklere både for kvinner og menn. Siden menn og kvinner dater forskjellig og det vanligste og mest kjente er at mannen tar initiativ og mannen er den som jakter så har det blitt sånn for de fleste. De fleste kvinner tar ikke initiativet første gangen fordi de ikke er vant til det og noen ganger de har prøvd seg på det så har menn trukket seg unna fordi de vil være den som gjør framstøt. Har man derimot fått en relasjon så kan kvinnen også ta initiativ, men hvis da mannen trekker seg unna og gjør seg kostbar så vil kvinnen bli usikker og trekke seg tilbake. Dumt hvis mannen egentlig var interessert. Og hvis han tenker som kvinner at "da var hun ikke så interessert allikevel" så har de begge kanskje gått glipp av noe som kunne vært bra. For at slike ting som at kvinnen skal være den som går etter og mannen skal være den som blir "gått etter" så må mannen si ifra tror jeg. Si ifra i begynnelsen - eller i en datingprofil - at "jeg ønsker ikke å ta initiativ selv, jeg ønsker å være den passive, så hvis du ønsker å bli kjent med meg så må du ta kontakt" Når jeg leser denne tråden så er det litt artig. Sånn det er skrevet så kunne man bare byttet om på kjønnene her og så hadde alle kvinner vært enig - "nei, han ville ikke ha deg nok, så da går du bare videre til neste" - og så hadde det vært en sannhet. (Som det som regel er) Anonymkode: e3e08...aec 3
AnonymBruker Skrevet 27. april 2018 #28 Skrevet 27. april 2018 27 minutter siden, AnonymBruker said: Hva funker på deg da? Forventer du at mannen skal ta initiativ til alt? Anonymkode: 0f8f9...49a Selvsagt gjør jeg ikke det. Jeg flørter, viser interesse, og tar gjerne initiativ til å treffes. Med min forrige kjæreste tror jeg muligens det var jeg som først viste interesse. Jeg var sammen med en før det hvor jeg er litt usikker på hvem som faktisk tok initiativ først, men jeg startet i alle fall samtaler på melding og slike ting. Med han siste jeg datet tok han utvilsomt mest initiativ, men da var jeg ikke så voldsomt interessert, så det ble mer opp til han å overbevise meg. Uansett blir vel poenget at dersom jeg er interessert, tar jeg selvsagt initiativ, men jeg slutter om jeg ikke får noe tilbake. Da tolker jeg det som at han ikke er interessert, og går heller videre. Anonymkode: 13049...db8 4
AnonymBruker Skrevet 27. april 2018 #29 Skrevet 27. april 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg er en mann på 35 som skal begynne å date etter å ha vært singel en god stund. Grunnen til at jeg ikke har gjort det tidligere er fordi jeg har hatt det helt fint som singel og ikke sett behovet før nå. Det jeg har tenkt en del på er at jeg vil være kostbar og utilgjengelig, slik at kvinnene må ta initiativ og følge opp om jeg skal fortsette å møte dem. Er dette noe kvinner foretrekker? Liker dere å jakte på en mann? Anonymkode: 0f8f9...49a De billigste tilbudene hamstres fortest, damer som menn Anonymkode: 41412...0b2
AnonymBruker Skrevet 27. april 2018 #30 Skrevet 27. april 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: It`s a womens world i datingverden, derfor Anonymkode: 0ad38...888 Liker de å tro..frem til tidsnøden melder seg. Plutselig har man skutt seg selv i foten Anonymkode: 41412...0b2
AnonymBruker Skrevet 27. april 2018 #31 Skrevet 27. april 2018 Jeg er kvinne, og mister interessen helt dersom en mann skal gjøre seg kostbar. Tror i grunn det er tilfellet blant de fleste kvinner. Har derimot opptrådt litt kostbart ovenfor han jeg nå skal på date med (litt ufrivillig, siden jeg har hatt litt noia for dette med dating), og det har gjort han helt vill etter meg, selv om han i utgangspunktet sjeldent blir betatt av noen Så det funker nok i større grad på menn enn omvendt.. Anonymkode: b3ab3...649 6
AnonymBruker Skrevet 27. april 2018 #32 Skrevet 27. april 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hvem vil det funke på? Anonymkode: 0f8f9...49a De som vil ha det de ikke kan få, som da er ute etter jakten, de som har problemer i forhold til bekreftelse osv. Det er vist at en fin og dyr bil drar damer. Men om du er ute etter en jordnær jente som ikke bryr seg med materialistiske ting, så er ikke det veien å gå. Du får som du gir, om du skjønner. Det er gjerne derfor man sier "bare vær deg selv", for det spillet du planlegger å spille holder bare for en liten stund. Ønsker du noen som passer sammen med deg i lengden, så må du være deg selv så godt du kan. Anonymkode: f5adf...cb5 2
AnonymBruker Skrevet 27. april 2018 #33 Skrevet 27. april 2018 1 time siden, Charlene87 skrev: Pene damer får mye oppmerksomhet ellers, tror ikke de ville jaktet på deg. Spørs om du liker pene damer eller ikke. Nettopp. Tenker det samme, de svært pene (som tror/vet de er det) kjører akkurat samme taktikk som ts, så man risikerer jo å misse disse hvert fall. Samtidig er vel ikke nødvendigvis disse kvinnene noen catch, og særlig ikke typen man trakter etter i tredveårene. Når man er 35 tror jeg nok likevel man er litt for gammel til å kjøre noen "hard to get" taktikk. Man er liksom blitt litt for voksen syns jeg. Tror man tjener mest på være den man faktisk er, da man gjerne møter de beste og mest ekte om man er seg selv og ikke kjører noe spill. Anonymkode: ad6c8...86f 5
AnonymBruker Skrevet 27. april 2018 #34 Skrevet 27. april 2018 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er kvinne, og mister interessen helt dersom en mann skal gjøre seg kostbar. Tror i grunn det er tilfellet blant de fleste kvinner. Har derimot opptrådt litt kostbart ovenfor han jeg nå skal på date med (litt ufrivillig, siden jeg har hatt litt noia for dette med dating), og det har gjort han helt vill etter meg, selv om han i utgangspunktet sjeldent blir betatt av noen Så det funker nok i større grad på menn enn omvendt.. Anonymkode: b3ab3...649 Mildt sagt snevert grunnlag for generalisering, men tror nok likevel du har rett. Kostbarhet forbindes gjerne med noe kvinner driver med. Som mann mister jeg dog, som deg, totalt interessen om jenta skal kjøre et spill. Anonymkode: ad6c8...86f 2
Gjest Minesveiper Skrevet 27. april 2018 #35 Skrevet 27. april 2018 (endret) 2 hours ago, AnonymBruker said: Jeg er en mann på 35 som skal begynne å date etter å ha vært singel en god stund. Grunnen til at jeg ikke har gjort det tidligere er fordi jeg har hatt det helt fint som singel og ikke sett behovet før nå. Det jeg har tenkt en del på er at jeg vil være kostbar og utilgjengelig, slik at kvinnene må ta initiativ og følge opp om jeg skal fortsette å møte dem. Er dette noe kvinner foretrekker? Liker dere å jakte på en mann? Anonymkode: 0f8f9...49a Jeg ville ikke anbefalt det. Kvinner er bedre til å se gjennom spill, og ikke minst være mistenksom ovenfor spill enn det menn er. Du vil nok miste en del kvinner på det. Så er det faktisk sånn at kvinner får mer oppmerksomhet enn menn generelt. Det betyr i praksis at de kan tillate seg å være mer kresne, og være mer passive. Det hjelper ikke at initiativbyrden generelt ligger hos menn heller. Så alt i alt er det en dårlig strategi med mindre du gjør det med en dame som liker å ha kontroll og være den som tar initiativ. 1 hour ago, Charlene87 said: Pene damer får mye oppmerksomhet ellers, tror ikke de ville jaktet på deg. Spørs om du liker pene damer eller ikke. Her har jeg litt forskjellige erfaringer faktisk. Jeg kan være enig i at det funker dårlig å spille kostbar før man i det hele tatt har tatt kontakt, men det kan funke veldig bra å være på i begynnelsen for å så ta foten av gasspedalen i enkelte tilfeller. Jeg gjorde dette noen ganger når jeg var yngre, og når jeg var mindre voksen. Pene damer er tross alt vandt til at menn løper etter dem, og noen irriterer seg over at de ikke kan få gå etter mannen de liker samtidig som de får være i fred fra andre menn. Det er ganske gøy når en pen dame plutselig er den som pusher på for at relasjonen skal bevege seg fremover. Det er ikke alle det virker med da, og jeg er egentlig ikke så veldig for den type oppførsel med å være på, og så av. Det finnes uansett pene damer som vil "jakte" på deg, men det er først etter at de har begynt å like deg. For å få de interessert må man som regel ta kontakt først. Endret 27. april 2018 av Minesveiper
Charlene87 Skrevet 27. april 2018 #36 Skrevet 27. april 2018 2 timer siden, Minesveiper skrev: Her har jeg litt forskjellige erfaringer faktisk. Jeg kan være enig i at det funker dårlig å spille kostbar før man i det hele tatt har tatt kontakt, men det kan funke veldig bra å være på i begynnelsen for å så ta foten av gasspedalen i enkelte tilfeller. Jeg gjorde dette noen ganger når jeg var yngre, og når jeg var mindre voksen. Pene damer er tross alt vandt til at menn løper etter dem, og noen irriterer seg over at de ikke kan få gå etter mannen de liker samtidig som de får være i fred fra andre menn. Det er ganske gøy når en pen dame plutselig er den som pusher på for at relasjonen skal bevege seg fremover. Det er ikke alle det virker med da, og jeg er egentlig ikke så veldig for den type oppførsel med å være på, og så av. Det finnes uansett pene damer som vil "jakte" på deg, men det er først etter at de har begynt å like deg. For å få de interessert må man som regel ta kontakt først. Joda, klart er det mulig, men da må Ts være ganske så kjekk og sjarmerende, for at det skal funke, noe jeg tror han ikke er. 1
AnonymBruker Skrevet 27. april 2018 #37 Skrevet 27. april 2018 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvis hun ikke vil jakte er hun vel ikke interessert? Det er en grei måte å teste henne på. Ts Anonymkode: 0f8f9...49a Nei, du har for mange feilkilder på den shit-testen. Kvinner sitter på gjerdet fordi menn stempler dem som neddy, pushy eller billig om de tar initativ selv. Anonymkode: 19ea0...822 6
AnonymBruker Skrevet 27. april 2018 #38 Skrevet 27. april 2018 Funker ikke på meg. Jeg har nok av potensielle å ta av, så da gidder jeg ikke «jakte» på en fyr som viser nada interesse. Anonymkode: bcf45...fc2 1
Ellevill Skrevet 27. april 2018 #40 Skrevet 27. april 2018 Utrolig barnslig. Hvorfor spille spill? Bruk heller energien din på å finne ei du kan ha et trygt og godt forhold med. At kvinnen jakter på deg, sier ingenting om hverken henne eller dets eventuelle fremtid. Hvordan iallverden har du kommet opp med denne ideen? 4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå