AnonymBruker Skrevet 27. april 2018 #1 Skrevet 27. april 2018 Jeg er en mann på 35 som skal begynne å date etter å ha vært singel en god stund. Grunnen til at jeg ikke har gjort det tidligere er fordi jeg har hatt det helt fint som singel og ikke sett behovet før nå. Det jeg har tenkt en del på er at jeg vil være kostbar og utilgjengelig, slik at kvinnene må ta initiativ og følge opp om jeg skal fortsette å møte dem. Er dette noe kvinner foretrekker? Liker dere å jakte på en mann? Anonymkode: 0f8f9...49a
AnonymBruker Skrevet 27. april 2018 #2 Skrevet 27. april 2018 Prøv👍🏻Hadde ikke funket på meg! Anonymkode: ccdc7...74b 28
AnonymBruker Skrevet 27. april 2018 #3 Skrevet 27. april 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Prøv👍🏻Hadde ikke funket på meg! Anonymkode: ccdc7...74b Hvorfor ikke? Anonymkode: 0f8f9...49a
AnonymBruker Skrevet 27. april 2018 #4 Skrevet 27. april 2018 En dame skal være jælla keen om hun gidder å jakte på en som gjør seg kostbar. Det normale er vel å tolke det som manglende interesse, og så gidder man ikke legge så mye i relasjonen, og så dabber det helt av. Anonymkode: 1d325...462 48
AnonymBruker Skrevet 27. april 2018 #5 Skrevet 27. april 2018 It`s a womens world i datingverden, derforAnonymkode: 0ad38...888 5
AnonymBruker Skrevet 27. april 2018 #6 Skrevet 27. april 2018 Nei, jeg jakter ikke. Erfaring har lært meg at om han ikke tar kontakt / svarer innen rimelig tid på sms etc, så er han ikke interessert. Så om du oppfører deg slik, tar jeg det som du ikke er interessert, og da hører du ikke mer fra meg. Anonymkode: fe9e8...2bc 36
AnonymBruker Skrevet 27. april 2018 #7 Skrevet 27. april 2018 Det kommer nok til å funke på noen, så metoden din må avhenge av type person du ønsker å tiltrekke deg. Og så kommer jo problemet med å holde på interessen når de først har fått deg. Anonymkode: f5adf...cb5 8
AnonymBruker Skrevet 27. april 2018 #8 Skrevet 27. april 2018 Hvis hun ikke vil jakte er hun vel ikke interessert? Det er en grei måte å teste henne på. Ts Anonymkode: 0f8f9...49a 2
Charlene87 Skrevet 27. april 2018 #9 Skrevet 27. april 2018 Pene damer får mye oppmerksomhet ellers, tror ikke de ville jaktet på deg. Spørs om du liker pene damer eller ikke. 6
AnonymBruker Skrevet 27. april 2018 #10 Skrevet 27. april 2018 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det kommer nok til å funke på noen, så metoden din må avhenge av type person du ønsker å tiltrekke deg. Og så kommer jo problemet med å holde på interessen når de først har fått deg. Anonymkode: f5adf...cb5 Hvem vil det funke på? Anonymkode: 0f8f9...49a
Million Skrevet 27. april 2018 #11 Skrevet 27. april 2018 (endret) 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvis hun ikke vil jakte er hun vel ikke interessert? Det er en grei måte å teste henne på. Ts Anonymkode: 0f8f9...49a Feil. Kvinner tenker ikke sånn, det kan jeg garantere deg. Kjører du det spillet, taper du. Kvinner tolker slikt som mangel på interesse, kort og godt, og dropper det hele. Kanskje sitter hun hjemme og griner litt fordi den ålreite typen åpenbart har mistet interessen selv om daten var fin, og kanskje poster hun et frustrert grineinnlegg om det her på KG Men hun maser ikke og jakter ikke, nei. Det kryr av innlegg her på KG der kvinner ikke skjønner seg på atferden til menn som oppfører seg som uinteresserte, selv om de like før har virket interesserte eller sagt det. Endret 27. april 2018 av Million 28
AnonymBruker Skrevet 27. april 2018 #12 Skrevet 27. april 2018 Det hadde ikke fungert på meg. Jeg spiller rett og slett ikke spill, og hadde antakelig tenkt at du ikke var så veldig interessert. Legg til at de fleste kvinner i liten grad tar initiativ, særlig det berømmelige første steget, så kan du nok regne med å være singel en stund til. Med det sagt finnes det en mellomting mellom å være kostbar, og å være veldig tilgjengelig, eller litt desperat. Vis interesse, flørt, svar på meldinger innen rimelig tid, og ikke vær redd for å ta initiativ. Med det sagt, viser ikke hun tilsvarende interesse, kan det være lurt å ta et steg eller to tilbake. Anonymkode: 13049...db8 11
AnonymBruker Skrevet 27. april 2018 #13 Skrevet 27. april 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvis hun ikke vil jakte er hun vel ikke interessert? Det er en grei måte å teste henne på. Ts Anonymkode: 0f8f9...49a Det er en grei måte å få hun som virkelig er interessert til å miste interessen for deg når hun skjønner at du bedriver kynisk spill. Du tror vel ikke virkelig at du får en dame på det viset der?? Anonymkode: 02400...c3e 14
Letiana Skrevet 27. april 2018 #14 Skrevet 27. april 2018 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei, jeg jakter ikke. Erfaring har lært meg at om han ikke tar kontakt / svarer innen rimelig tid på sms etc, så er han ikke interessert. Så om du oppfører deg slik, tar jeg det som du ikke er interessert, og da hører du ikke mer fra meg. Anonymkode: fe9e8...2bc Jupp!! 2
AnonymBruker Skrevet 27. april 2018 #15 Skrevet 27. april 2018 Jeg vil ikke ha en kvinne som ikke legger inn en innsats for å få meg på kroken. Er det for mye å forlange? Er hun ikke villig til å be meg ut, følge opp og be meg på flere dater kan hun umulig være interessert? Anonymkode: 0f8f9...49a 3
AnonymBruker Skrevet 27. april 2018 #16 Skrevet 27. april 2018 15 minutter siden, Million skrev: Kanskje sitter hun hjemme og griner litt fordi den ålreite typen åpenbart har mistet interessen selv om daten var fin, og kanskje poster hun et frustrert grineinnlegg om det her på KG Da får hun ta kontakt selv da og be han ut igjen. Anonymkode: 0f8f9...49a
AnonymBruker Skrevet 27. april 2018 #17 Skrevet 27. april 2018 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det hadde ikke fungert på meg. Jeg spiller rett og slett ikke spill, og hadde antakelig tenkt at du ikke var så veldig interessert. Legg til at de fleste kvinner i liten grad tar initiativ, særlig det berømmelige første steget, så kan du nok regne med å være singel en stund til. Med det sagt finnes det en mellomting mellom å være kostbar, og å være veldig tilgjengelig, eller litt desperat. Vis interesse, flørt, svar på meldinger innen rimelig tid, og ikke vær redd for å ta initiativ. Med det sagt, viser ikke hun tilsvarende interesse, kan det være lurt å ta et steg eller to tilbake. Anonymkode: 13049...db8 Hva funker på deg da? Forventer du at mannen skal ta initiativ til alt? Anonymkode: 0f8f9...49a 1
AnonymBruker Skrevet 27. april 2018 #18 Skrevet 27. april 2018 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er en grei måte å få hun som virkelig er interessert til å miste interessen for deg når hun skjønner at du bedriver kynisk spill. Du tror vel ikke virkelig at du får en dame på det viset der?? Anonymkode: 02400...c3e Hvis hun mister interessen av å ikke få tak i meg med en gang var hun kanskje ikke så gira til å begynne med? Anonymkode: 0f8f9...49a
annebanane Skrevet 27. april 2018 #19 Skrevet 27. april 2018 (endret) Jeg liker at kommunikasjon, initiativtaking og det å vise interesse går begge veier når en dater. Det er måte på hvor mye jeg gidder gjøre før jeg sier fra at du må ta initiativ, viss ikke går jeg videre (eller bare faser ut). Endret 27. april 2018 av Moonwalker 11
AnonymBruker Skrevet 27. april 2018 #20 Skrevet 27. april 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvis hun mister interessen av å ikke få tak i meg med en gang var hun kanskje ikke så gira til å begynne med? Anonymkode: 0f8f9...49a Der er ikke det du legger opp til. Du legger opp til å være utilgjengelig på trass. Det er ikke pent gjort, riktig, eller særlig sjarmerende. Noe helt annet er det å faktisk være utilgjengelig på grunn av jobb eller andre viktige saker. At du ikke er tilgjengelig fordi du har bestemt deg for å ikke være tilgjengelig og samtidig sitter og pilser og gamer hos en kompis istedenfor å oppføre deg skikkelig mot dama, det vil kun føre til tap for deg. Hørt om respekt? Anonymkode: 02400...c3e 16
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå