Luna Llena · #40181 Posted June 19 Har det. Spiser du kveldsmat hver kveld ? 0 Share this post Link to post Share on other sites
Arwen Undómiel · #40182 Posted June 19 (edited) Av og til. Har du skulket skolen noen ganger? Edited June 19 by Arwen Undómiel 1 Share this post Link to post Share on other sites
Guest ståpels · #40183 Posted June 20 Bare forsovet meg betydelig Har du det bra i dag? 0 Share this post Link to post Share on other sites
Arwen Undómiel · #40184 Posted June 20 (edited) Jeg har det bra. Har du det bra idag? Edited June 20 by Arwen Undómiel 1 Share this post Link to post Share on other sites
Chantielle · #40185 Posted June 20 Kan ikke si det Venter du på sommervær? 2 Share this post Link to post Share on other sites
Aragorn ll Elessar · #40186 Posted June 20 Gjør ikke det. Eier du en teppebanker ? 0 Share this post Link to post Share on other sites
Nadya · #40187 Posted June 20 Det.. har... jeg... ikke. Men har ting som fint funker som en teppebanker Har du toastjern? 1 Share this post Link to post Share on other sites
Chantielle · #40188 Posted June 20 Ikke nå lenger Har du vaffeljern? 1 Share this post Link to post Share on other sites
Nadya · #40189 Posted June 20 Har et veldig bra et! Svært fornøyd med det. Kjøpt på bruktbutikk. Hvilken bok skal du lese neste gang? 1 Share this post Link to post Share on other sites
Aragorn ll Elessar · #40190 Posted June 20 Det har jeg ikke avgjort enda Leser du en bok nå? 0 Share this post Link to post Share on other sites
Arwen Undómiel · #40191 Posted June 20 Ja, den er veldig fin. Har du planer om å bade i sommer? 1 Share this post Link to post Share on other sites
Chantielle · #40192 Posted June 20 Tvilsomt om det blir noen utendørsbading på meg Hva med deg? 0 Share this post Link to post Share on other sites
Luna Llena · #40193 Posted June 20 Ikke på meg heller. Drikker du kaffe nå ? 0 Share this post Link to post Share on other sites
Nadya · #40194 Posted June 20 Drikker vann Hvor lenge ville du overlevd på en øde øy med stabil vannkilde? 1 Share this post Link to post Share on other sites
Chantielle · #40195 Posted June 20 Aner ikke Har du vært på spa-hotell ? 0 Share this post Link to post Share on other sites
Rumle · #40196 Posted June 20 Det har jeg ikke, og det kommer heller aldri til å skje *grøss* Har du vært hos fysioterapeut i år? 0 Share this post Link to post Share on other sites
Chantielle · #40197 Posted June 20 Det har jeg Har du hatt influensa i år? 0 Share this post Link to post Share on other sites
Rumle · #40198 Posted June 20 Har heldigvis ikke det. Har du bestilt en ferie i år? 0 Share this post Link to post Share on other sites
Luna Llena · #40199 Posted June 20 Har ikke det Har du vært syk i år ? 0 Share this post Link to post Share on other sites
Rumle · #40200 Posted June 20 Har det. Har du bekymret deg mye i år? 0 Share this post Link to post Share on other sites