Gå til innhold

Ikke lov å svare ja eller nei!


Marpessa

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest SunflowerPenguin

Jeg kan vel ha gjort det noen gang. Husker ikke nár da?

Liker du á ha en dag's liste pá hva du skal gjóre i lópet av en hel dag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lister er ikke helt min ting, men må ha handleliste.

Pleier du å være sent oppe kun i høytider eller er du nattdyr generelt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SunflowerPenguin

Vel, jeg har lett for á bli nattperson noen ganger. ;) Men jeg vil snu det om etter Nyttár og sá starte med á fá til et bedre dógnsrytme. Jeg liker best á vákne opp tidlig pá morningen, humóret mitt blir ogsá mye bedre og jeg har mer energi da enn nár jeg vákner opp seinere pá dagen.

Er du mer en nattperson sjólv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er jeg nok, liker stillheten om natten. Men har også kroniske søvnproblemer.

Er KG et koselig forum?

ps. er nysgjerrig siden jeg er ny her :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SunflowerPenguin

Synes ná at KG kan vaere et fint forum á vaere i. Klart vil det alltid vaere folk du ikke kommer sá godt overens med, og noen brukere kan vaere frekke og lite hyggelige mot andre. Men dette er ná noe du vil oppleve i de fleste forum, ogsá noe en vil oppleve i det normale liv utenfor nettet ogsá. ;) Men jeg synes det er mye hyggelige folk innpá her. :)

Synes du at KG virker som en fin forum den tiden du har vaert innpá her?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjeder meg ikke i det hele tatt. :)

Jeg ser nesten for meg KG som en stor cafè hvor man stikker regelmessig innom

og blir møtt med hilsen og vinking fra alle kjente som en vet pleier å sitte der.

Har du det også sånn? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SunflowerPenguin

Vel, jeg har egentlig ikke tenkt pá KG pá den máten. Det er jo en fin tanke da. Men vi har alle vár grunn til hvorfor vi ville bli medlemmer innpá KG. For noen var det fordi de trengte stótte eller rád i fra andre, for noen var det fordi de kanskje fólte seg ensomme, andre kanskje ville finne seg nye vennskap, og sá ville kanskje noen bare dele sine tanker og meninger med flere... Kan vaere mange flere ársaker til at en person ónsket á bli med innpá KG som medlem.

Har du et arr/sár som fortsetter med á plage deg men som ikke har blitt sett pá som noe sá ille av legen din?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke det.

Er det greit for deg at jeg tar en pc-pause nå og spiser frokost? :) *på forhånd takk*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det gjør jeg! Får stadig sjokk når jeg ser hva de tar. Husker den tiden da det kostet rundt 10 kr per liter.

Har du vært ute i dag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...