Gå til innhold

Trusekanter/BH-kanter


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Slutter aldri å forundres over dere jenter, som bruker stringtruse for å skjule trusekanter, mens dere samtidig lenger opp tydelig viser fram stroppene på BH'n.

Jeg vil ikke ramme de med store bryster som må ha BH med dette utspillet. Jeg vil heller ikke ramme de som syns stringtruse er veldig behagelig å ha på.

Spørsmålet går til jenter med normale pupper.

Har diskutert dette med flere jenter, og når de får det framlagt, så er de enig i at det er litt rart at undertøyskanter er akseptert på ryggen, men ikke på rumpa. De angir som grunn til å bruke BH, at det er for at puppene skal løftes å se fine ut. Ut fra det motivet, så blåser de i sitt rumpeprinsipp, om at undertøyskanter ikke skal synes.

Nå er det bare å sette seg å vente på harmdirrende svar, og svært svevende forklaringer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes ikke det er fint med synlige BH-kanter, heller. Hvis jeg skal ha et plagg der BHen eventuelt vil synes, dropper jeg den heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg bruker ikke string for å bli kvitt trusekanter, men fordi jeg syns det er mest behagelig og fordi jeg syns rumpa får en helt annen form i vanlige truser. BH-en må synes fordi jeg er litt overvektig og har store pupper så det er uaktuelt å gå uten....Imidlertid så driter jeg i hva folk måtte mene om mine undertøyskanter... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg bruker stringtruse fordi jeg syns det er mest behagelig. Det er også et stort pluss at det ikke blir noen synlig trusekant, men det er ikke det viktigste.

Bh bruker jeg fordi jeg føler med mere komfortabel med det, det blir ikke så mye duving og risting, dessuten syns jeg klærne ser penere ut når jeg har på bh.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

å er det bare å sette seg å vente på harmdirrende svar, og svært svevende forklaringer.

Du har rett, Suzy :hoho:

Men h*n innrømmet det, i det minste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du har rett, Suzy :hoho:

Men h*n innrømmet det, i det minste.

Jadda - ærlig var'n i det minste :grinele:

Jeg er i prinsippet FOR resirkulering, men dette blir liksom litt dumt likevel...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Registrer i hvertfall at dere finner spørsmålet provoserende. Det har nok sammenheng med at få klarer å finne en troverdig forklaring på dette merkelige fenomenet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Registrer i hvertfall at dere finner spørsmålet provoserende. Det har nok sammenheng med at få klarer å finne en troverdig forklaring på dette merkelige fenomenet.

Ja herregud så provosert jeg er - denne gangen og. Blir jeg noe mer provosert nå så ler jeg meg ihjel, tror jeg :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei jenter, nå må dere slutte å nekte! Har dere ikke skjønt at "Pietro" ser rett i gjennom innleggene deres. Selv jeg kan se se hvor provoserte vi er. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvorfor jeg bruker stringtruse? Jo, fordi ei vanlig truse havner opp i rumpesprekken etterhvert uansett, og det er mere behagelig med bare en string der enn hele trusa.....

Hvorfor jeg bruker BH? Fordi det ser adskillig bedre ut når puppene holder seg rimelig i ro....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker string både fordi jeg synes det er mest behagelig, og for å unngå trusekanter. Hadde det eksistert en usynlig bh, så hadde jeg brukt den også (forutsatt at den var behagelig), men per i dag finnes det ikke noe slikt. Jeg foreslår derfor at trådstarter og alle andre som irriterer seg over dette store problemet går sammen finner opp en bh som ikke lager søkk og streker. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...