Gå til innhold

Hudpleie i Elverum


Skravla

Anbefalte innlegg

Er det noen som har tips til en bra hudpleie/spa-salong i Elverum? Gjerne på PM med telefonnummer eller hvis de har en hjemmeside så er det fint med link.

Jeg skal ha et gavekort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Skravla!

Det ligger en bra drop-in hudpleiesalong i bunnen av kinogata (husker ikke hva den heter). Der får du en bra rens med maske, damping og fjerning av urenheter for ca 500 kr (1 og en halv times behandling)

Kroppoteket var det gitt

Dessuten er Studio 96 (i mursteinsbygget i Storgata vis a vis Hotel Central) bra på ansiktspleie. Der kan du også på aromamassasje og mange andre typer behandlinger.

Omtrent samme prisnivå som drop-in salongen.

HER er kontaktinfo.

Bare spør om du lurer på noe mer - send meg en pm om du heller vil ta det privat :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Suzy

Takk for tipsene. Har du prøvd noen av dem selv? Har vært i Elverum ørten ganger, men aldri tatt hudpleie der.

Hørte om ei som het Grønkilen som visst var flink. Vet du om hun tilhører noen av disse?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Solveig Grønkilen er flink har jeg hørt (jeg har vært der og fått massert nakken min en gang for lenge siden, men jeg er ikke helt sikker på hvor hun er nå. Hun er i allefall ikke på noen av disse stedene.

Jeg har tatt hudpleie hos Kroppoteket og var veldig fornøyd - også kjøpte jeg gavekort hos Studio 96 til mamma til jul og hun var utrolig fornøyd med ansiktspleien der. Hun anbefalte meg den faktisk.

Jeg har hørt gode ting om Elverum hudpleie også, men jeg syns personlig at hun prater altfor mye... :oops:

Jeg har vært hos henne for aromamassasje serru og jeg konkluderer med at jeg vil ha avslapping og kos ikke masse nysgjerrige spørsmål og bla, bla, bla... MEN det er ikke sikkert det er representativt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...