Gå til innhold

Hva er det verste ordet noen har kalt deg?


Oddy

Anbefalte innlegg

44 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ble kalt egoistisk og slem på barneskolen. Jeg vet at barn sier mye dumt og at man ikke skal ta seg nær av det, men jeg var et sensitivt barn og til den dag i dag er det de ordene jeg kan huske som har såret meg mest. Jeg prøvde jo bare å være snill mot alle og ble veldig lei meg over at noen tenkte jeg var slem.

Anonymkode: 02662...dff

Kom på en ting som var verre. På undomgskolen sa kjæresten til en venninne til meg "jævla frosk, du er så støgg". At han sa det var ikke så ille, jeg hadde allerede da skjønt at han var en drittsekk. Det som såret var at venninnen min ikke sa noe på det. Det var kun oss tre der og hun godtok at han sa noe så stygt til meg.

Anonymkode: 02662...dff

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest AvocadoMelon

Ble kalt kald og følelsesløs av min lærer i 7 klasse fordi jeg ikke gråt når det var jentedrama. Det sitter i minnet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner jeg blir provosert når jeg leser at flere her inne har blitt kalt stygge av totalt fremmede mennesker?! 

 

Altså, man kan godt tenke at noen ikke er attraktiv, men hva får man egentlig ut av å fortelle det til vedkommende? Er det for å tøffe seg liksom? Føle seg bedre selv? 

 

Sånne rasshøl, som kun er ute etter å ødelegge for, såre og være stygge mot andre, burde holde seg hjemme og ta et kurs i respekt, ydmykhet og selvinnsikt. 

 

 

Anonymkode: cba37...2df

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Jerry Lee skrev:

Litt usikker på hvorfor noen plusser denne...   

Det er nok ment som sympati, altså "jeg er enig i at det er en fæl ting å bli kalt".

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ble kalt psykopat av en venninne. Eller, hun skrev det ikke til meg, men en jeg spurte en annen venn om hvorfor X ikke svarte meg lenger, så hun sendte melding og spurte, og vennen svarte at hun ikke klarte å være med meg lenger, fordi hun følte at jeg var en psykopat og manipulerende. 

Det var vondt fordi jeg så hva det var hun mente når hun sa det, jeg kjente meg på en måte igjen. Snudde på oppførselen min etter det, men at jeg faktisk oppførte meg på en måte som fikk en person jeg var glad i til å kalle meg psykopat var vondt.

Anonymkode: ed919...758

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prektig og kjedelig. Tror det svir fordi jeg ikke identifiserer meg selv som det. 

Har selvsagt også blitt kalt hore, fitte, drittkjerring, stygg, vanskapt, tilbakestående, idiot, undermåler, tosk, dum ku, gal, brilletryne, ekkel, loner, einstøing, asosial, hemma og jævlig, men so what. 

Anonymkode: b0535...6f8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Fucking white woman", i San Diego :( da dette kom fra en latino-amerikaner, er det jo helt akseptabelt da :dry: :dry::dry:

Anonymkode: bfca1...175

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg møtte en eldre dame på en konferanse en gang. Vi hadde vært på samme foredrag. Noen felles bekjente, presenterte oss for hverandre. Da jeg sa mitt navn, så jeg hun ble stram rundt munnen og øynene ble svarte. "Hva heter du, sa du?". Jeg sa det igjen, litt skjelven....og tro det eller ei, men hun spyttet på meg og kalte meg i samme øyeblikk "tyskerbarn", fnøs og snudde ryggen til meg....

DET er det verste jeg har opplevd. Og ja, jeg har tysk navn, men det har ingenting med krigen å gjøre....Begge mine foreldre er 100% norske....Har aldri følt meg så ydmyket i hele mitt liv.

Det skal sies at noen år i etterkant, var jeg i et voldelig forhold. Jeg ble kalt "hore", "fitte" og jeg vet ikke hva. Men det prellet mer av, siden jeg visste at det var "bare stygge ord". Når du kaller noen et tyskerbarn, ja, da gikk det rett og slett på min integritet som menneske....det var utrolig sårende.

Anonymkode: 7dbec...547

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har blitt kalt alt mulig. Så lenge det ikke kommer fra noen jeg ser på som en venn så bryr jeg meg ikke. Morder er kanskje det verste. Når tilskuere ikke vet at det er for at jeg jakter så blir jeg brydd. 

Den som vil ha meg forbannet kan heller si noe nedsettende om familien min. Da kommer vedkommende til å forstå hvorfor jeg har hatt et dårlig rykte fra gammelt...

Anonymkode: 0db15...14b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har blitt kalt stygge ting fra jeg var barn og frem til i dag. Ulike årsaker og situasjoner, så ikke en og samme person over kort tid. Men en setning har gjort inntrykk. Jeg gikk på barneskolen (ca 25 år siden jeg gikk i det trinnet). Settingen var i en barnebursdag og jeg hadde sagt i fra til lærer tidligere den uka eller samme dagen (husker ikke), at jeg ble mobbet av noen i klassen min. I bursdagen kommer det en frem i en guttegjen på 5-6 stykker og sier:

«Vi skal drepe deg og denne gangen mener vi det».

Dette ble tatt tak i, og mobbingen roet seg. Ordene sitter godt fremdeles og veller en del ting fra barneskolen, både gode og mindre gode minner som jeg lever fint med etter å ha gått noen runder med meg selv. 

Anonymkode: 4c767...103

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde ei "venninne" som spredte løgner om at jeg var alkoholiker, fordi jeg en gang gjorde noe så utilgivelig grusomt som å ta meg en øl i hennes nærvær. Jeg visste at hun var avholds, men ikke at hun var militant motstander av alkohol, og så på alle som drakk "djevelens urin" som tapere. Bortsett fra det, skal det mye til før kallenavn går innpå meg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...