Gå til innhold

Dette er dine verste sider – ifølge ditt stjernetegn


Gjest Catalina Culès

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Gå hit og still et horoskop og se hvem som er imbesil. Jeg har skremt flere med denne siden ;) http://www.astro.com/horoskoper 

Anonymkode: 85130...ca5

Gi meg heller en link til en vitenskapelig artikkel som bekrefter denne overtroen. DA blir jeg skremt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, Peaches said:

Gi meg heller en link til en vitenskapelig artikkel som bekrefter denne overtroen. DA blir jeg skremt.

Det er også en form for overtro å tro at ingenting er sant med mindre det står i en vitenskapelig artikkel.

Anonymkode: 85130...ca5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skorpionen stemmer på min eks, manipulerende og ekkel. 

Anonymkode: ca3f5...a6e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 25.4.2018 den 13.58, AnonymBruker skrev:

Stemmer ikke i det hele tatt på meg. Er skytten. 

Anonymkode: 62f19...99f

Samme her, er skytte og det stemmer ikke. Stemmer ikke på noen av de andre skyttene jeg kjenner heller.

Anonymkode: d0ac6...82a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er også en form for overtro å tro at ingenting er sant med mindre det står i en vitenskapelig artikkel.

Anonymkode: 85130...ca5

...sa den overtroiske som ikke kan bevise at horoskop ikke er en scam...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men altså - ti av tolv passet på meg. Kunne nok strukket meg til å innrømme litt på skorpionen og skytten også... Greia er jo at de gjør det så generelt at 90 % av befolkningen kjenner seg igjen...

Anonymkode: 36fed...837

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 4/26/2018 at 11:11 AM, Peaches said:

Tror virkelig folk på horoskop i 2018? Hvor imbesil må man være da?

Man trenger ikke å tro på astrologi for å svare i denne tråden da.

Jeg er steinbukk og tror ikke på astrologi, men dette beskriver meg godt når jeg er presset, stresset eller sur. Kanskje også de fleste andre hvis de har selvinnsikt og tør å være helt ærlige? Jeg synes i alle fall dette passer på halve KG :fnise:

"Steinbukker er hardtarbeidende mennesker som bryr seg veldig mye om sitt eget rykte og image, ifølge astrologen. 

Siden dette er så viktig for dem, har de en tendens til å være bedrevitende og tro at de er de eneste som sitter med det riktige svaret.

De kan også ha mangel på medfølelse overfor mennesker som trenger hjelp, fordi de er så fokuserte på sine egne liv."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er løve, og nei, passet ikke i det hele tatt.

Mennesker født under dette tegnet kan være både dramatiske og forfengelige, ifølge astrologen. Hun sier også at løver har en tendens til å tro så godt om seg selv at de lar stoltheten og forfengeligheten gå til hodet på seg. De kan også være overdramatiske for å få viljen sin.

Jeg er ikke dramatisk, og ikke forfengelig, annet enn at jeg er misfornøyd med huden min, og med rosacea, burde det være greit. Jeg er ikke full av stolthet heller. Jeg påvirkes lett, er for snill og er den svake parten hva gjelder samarbeid (lar de(n) andre styre). Jeg tror at jeg kan mindre enn jeg gjør og er ikke veldig selvsikker. Ingen verdensmesterholdning hos meg, altså!

Anonymkode: 64ca5...fe8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tvilling : stemmer at jeg er pratsom og flink å snakke for meg. Men tror IKKE jeg er fæl å gjenta de samme historiene år ut og år inn, heller ikke å lyve. Men stemmer at jeg er for dårlig til å lytte!! Er klar over dette, og jobber med forbedring 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beskrivelse av ett stjernetegn i hele horoskopet blir selvsagt veldig generelt og noe vil stemme, noe ikk. Det tegnet som er stjernetegnet ditt er det tegnet sola stod i da du ble født. Månen og alle de andre planetene i solsystemet stod også et sted på himmelen, og de blir også regnet med, og så har du husene, nodene, astereoidene, aspektene, ascendanten, descendanten....astrologi er tusen ganger mere komplekst enn soltegnet alene.

Så ta meg f.ex. Jeg er tvilling, dermed har jeg solen i tvillingene. Men solen min er også i 9de hus, i opposisjon til månen, trigon til ascendanten og Jupiter og kvadrat til pluto og uranus. Det sier allerede uendelig mye mer om personligheten min enn bare "solen i tvillingene". Og det er bare solen...

Anonymkode: 85130...ca5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 hours ago, Peaches said:

...sa den overtroiske som ikke kan bevise at horoskop ikke er en scam...

Man kan ikke bevise at kjærlighet finnes heller.

Anonymkode: 85130...ca5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Man kan ikke bevise at kjærlighet finnes heller.

Anonymkode: 85130...ca5

Jo, med en CT/MR av hjernen. Dessuten finnes det et vitenskapelig basert fagområde som heter psykologi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

55 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Man kan ikke bevise at kjærlighet finnes heller.

Anonymkode: 85130...ca5

Kjærlighet er kjemikalier, og vi vet ganske godt hva som skjer og hvilke mekanismer som er i gang når vi snakker om kjærlighet. Prøv igjen.

Anonymkode: 5458c...a0d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

22 minutter siden, Peaches said:

Jo, med en CT/MR av hjernen. Dessuten finnes det et vitenskapelig basert fagområde som heter psykologi.

 

18 minutter siden, AnonymBruker said:

Kjærlighet er kjemikalier, og vi vet ganske godt hva som skjer og hvilke mekanismer som er i gang når vi snakker om kjærlighet. Prøv igjen.

Anonymkode: 5458c...a0d

Kjærlighet er et ord som beskriver en følelse, og følelser kan ikke måles og veies. Kjemikalier kan det, ikke kjærlighet.
Og det er forskjellige meninger om hvorvidt psykologi kan regnes for en vitenskap eller ikke.

MEN astrologi er regnet som vitenskap i India ;) 

Anonymkode: 85130...ca5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 

Kjærlighet er et ord som beskriver en følelse, og følelser kan ikke måles og veies. Kjemikalier kan det, ikke kjærlighet.
Og det er forskjellige meninger om hvorvidt psykologi kan regnes for en vitenskap eller ikke.

MEN astrologi er regnet som vitenskap i India ;) 

Anonymkode: 85130...ca5

Det sier vel litt om India...

Hvordan kan du påstå at psykologi ikke kan regnes som vitenskap?? Den kjemiske prosessen som skjer i hjernen, ER kjærlighet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...