Gå til innhold

Sommerhytta


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ikke at det har noe betydning nå, men fikk ikke sett finalen. Endte søstrene og mor og datter med en hammer?

Btw som en skriver her at h*n tror fetteren Kommer til å selge det tror ikke jeg de har jo virket super gira på å vinne hytten. Og i artikkelen som er på tv2.no har de jo også lovet ha mor og datter også kan få låne hytten. Tror ikke de hadde sagt det hvis de sku selge hytten. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Synes det virket som Amanda og Sebastian hadde tenkt å selge. De bodde i Arendal.

Og Amanda innredet etter hva Aina likte.

Anonymkode: 9d154...0d5

Jeg har tenkt samme tanke. Helt på slutten sier hun jo at de ikke har et sted å bo, derfor var det naturlig å flytte inn i hytta. Det tror jeg ikke på. Hytta var verdt over 2 millioner, og de kan få et ganske fresht hjem i Arendal nære familien for den summen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, marthes skrev:

Ja jeg tror de er falske :) akkuratt som du mener motsatt :) 

Du TROR ja! Kanskje dumt å slenge ut en påstand da! Det virker jeg som om du kjenner dem godt og at du VET at de ikke så close, og at du VET at de skal selge hytta, men så er det bare noe du TROR! 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle kan tro vettu 😘 Og jeg har til og med presisert i første innlegget jeg skrev det at det er min mening og bare noe jeg tror. Så du trenger ikke å bli så små hissig bare fordi noen tror ;) 

Endret av marthes
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, Ellendo skrev:

Endte søstrene og mor og datter med en hammer?

Nei, de fikk ingen hamre i finaleepisoden. 

De hadde en hver.

Anonymkode: 9d154...0d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så trist å pusse opp i 10 uker uten å få noe som helst.

Hadde det ikke vært koselig om de fikk eie i 2 år alle sammen og så måtte de tre som tapte gi den fra seg til TV2?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Mippi skrev:

Så trist å pusse opp i 10 uker uten å få noe som helst.

Hadde det ikke vært koselig om de fikk eie i 2 år alle sammen og så måtte de tre som tapte gi den fra seg til TV2?

Kjæresteparet vet jeg sitter igjen med to kajakker og en symaskin. Tipper de er verdt noen tusenlapper. 

Mor og datter sitter igjen med boblebad, EL-sykkel og masse kjøkkenutstyr. De fikk jo gavekort også, som de brukte på en favorittstol og sofa. Det er i hvertfall verdt mange tusenlapper :PI tillegg gjorde dems vinnende vesen dem til syden-turister pga fetterne.

Søstrene kan jeg ikke huske at de sitter igjen med noe, men jeg vet de vant en (sengegavl-)konkurranse, hvor de valgte snekkerhjelp. Og da hadde de mulighet til å velge seng, gavekort og EL-sykkel. Jeg mener søstrene vant en heklekonkurranse også, men husker isåfall ikke hva de valgte da. 

De fleste valgte snekkerhjelp da de fikk mulighet, så det er jo dems valg. Blant annet valgte kjæresteparet å velge snekkerhjelp til lister/overgang til rundt vindu, stige til hems og trapp. Mor og datter valgte snekkerhjelp til veranda + jokergevinsten som ga noe av det overnevnte. Sebastian ønsker jo veldig boblebadet, men valgte snekkerhjelp i stedet. Forsåvidt taktisk, men da valgte han samtidig bort en premie til seg selv. 

Hvis noen vil føye til, så er det bare å gjøre det ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De vet dessuten hva de de går til når de melder seg på.  Det et jo kun et par som vinner. 

Anonymkode: a74c4...fb0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De vet dessuten hva de de går til når de melder seg på.  Det et jo kun et par som vinner. 

Anonymkode: a74c4...fb0

Selvfølgelig, men jeg synes synd på de likevel. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...