Gå til innhold

Sommerhytta

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg syns også fetter-fetter-maset var slitsomt i begynnelsen, men nå ler jeg masse av dem. De er sjarmerende på sitt vis. De sier vanvittig mye dumt noen ganger. Blir mer oppgitt over mor og datter. Imponert over hvor blid moren er alltid, men det suser litt mellom øra på de begge to. Søstrene er tøffe jenter som står på. Ikke redde for å jobbe og hun ene har fått bryne seg litt de siste to ukene. Kjæresteparet er de mest oppegående og generelt dyktigste. Virker som veldig trivelige folk! Til sammen en artig gjeng, selv om jeg i begynnelsen syns programmet var døllt, med kjedelige personer.

Anonymkode: 8d687...067

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Deltakerne får gå rundt på de andre hyttene for å se om det er noe gjenbruk der. 

Er det bare meg som synes den klatreplantestativet, brukt som terrassevegg var veldig malplassert der den sto festet med nye stripser? 

Anonymkode: 6672e...7ab

• Liker 3
  • 3 uker senere...
Skrevet

Fetter fetter irriterer meg mer og mer Hehe. Det begynner å bli for åpenlyst at de bare faker og skal egentlig bare vinne for å selge videre... de er ikke så close i det daglige som de virker, men ser sitt snitt til å tjene en million hver. Får håpe tv2 har regler om videresalg dersom de skulle vinne. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Synes det er urettferdig at Emilie får hjelp med en gang moren ikke er der. Men den ene av søstrene måtte jobbe alene i flere uker..

Anonymkode: 7ca9c...e93

• Liker 1
Skrevet

Heier på mor og datter  jeg. De er alltid så blide og positive og jeg er imponert over Emilie som bare er 18 år! Synes de får til mye selv om moren har ødelagte hender nå. 

• Liker 2
Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Synes det er urettferdig at Emilie får hjelp med en gang moren ikke er der. Men den ene av søstrene måtte jobbe alene i flere uker..

tror det er fordi moren ble sykemeldt, mens søsteren gjør mer "private ting" 

Skrevet (endret)

Syns de fetterne har så gode frokoster :kokk: :sikle:

Endret av hjertesukka
AnonymBruker
Skrevet

Spennende å se hvem som får hammeren idag. Jeg holder en knapp på Amanda og Sebastian.

De fetterne er bare irriterende. 

Anonymkode: 15433...7a3

Skrevet
7 timer siden, marthes skrev:

tror det er fordi moren ble sykemeldt, mens søsteren gjør mer "private ting" 

Syns ikke å være på sykehus med datteren din er noe mer "privat" egentlig. Det virker jo også som at søstrene ikke hadde så mange som kunne komme... 

Skrevet
9 minutter siden, Lady Lovelylocks skrev:

Syns ikke å være på sykehus med datteren din er noe mer "privat" egentlig. Det virker jo også som at søstrene ikke hadde så mange som kunne komme... 

Nei, skjønne hva du mener. Jeg bare tolket det litt annerledes enn deg ser jeg nå. Jeg tenkte mer sånn at de satt inn en erstatter for moren fordi «tv2» (legen eller noe sånt) sykemeldte moren, mens søsteren dro mer av «fri vilje» (bare husker hun sa hun skulle på diabetes kurs og hun skulle hente i bhg osv). Men det virker som de ikke har så mye hjelp ellers nei, selv om de bor såpass nærme. 

Skrevet
På 24.5.2018 den 0.02, AnonymBruker skrev:

Søsteren filk også hjelp av samboeren sin. Men han kunne ikke komme på dagtid,  kun etter jobb. 

Skrevet
På 24.5.2018 den 16.59, AnonymBruker skrev:

Spennende å se hvem som får hammeren idag. Jeg holder en knapp på Amanda og Sebastian.

De fetterne er bare irriterende. 

Anonymkode: 15433...7a3

Folk har så forskjellige oppfatninger! Jeg synes Amanda og Sebastian er så kjedelige og så overlegne at jeg håper de ikke vinner.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Syns ikke det er urettferdig at hun får hjelp. Det kunne det andre paret gjort også 

Anonymkode: c5083...edf

Skrevet

Tror det at de kaller hverandre for fetter hele tiden er fra den spanske siden deres.  Min oppfatning er at det er vanlig i Spania å bruke primo (fetter) når man snakker til/med/om fetteren sin.

Skrevet

Yes, en egen tråd om Sommerhytta hvor jeg kan spørre: HVA skjer med hyttene som ikke vinnes av noen? Selges de? Er det TV2 som eier de, eller den hyttelandsbyen?

Synes forøvrig alle deltakerne virker som trivelige folk på hvert sitt vis, men heier på kjæresteparet rett og slett fordi jeg syns de virker flinkest sånn all over. :)

• Liker 1
Skrevet

Amanda "litt" sur over at Mona og Emilie vant fotokonkurransen og at Jokerpremien var så bra!! Fetterne jublet med og det virket som at de unnet mor og datter premien,  men det gjorde ikke Amanda! 

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor spiser de hamburger med kniv og gaffel :klo:

Anonymkode: bfd28...865

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, tirben skrev:

Amanda "litt" sur over at Mona og Emilie vant fotokonkurransen og at Jokerpremien var så bra!! Fetterne jublet med og det virket som at de unnet mor og datter premien,  men det gjorde ikke Amanda! 

Tenkte det samme. Likte de best i begynnelsen fordi de var flinke og skikkelige. 

Men de (Amanda) virker litt høy på seg selv.

Mona og Emilie er jo super positive, og fetterne likedan og så glad på andre sine vegne.

Anonymkode: 9d154...0d5

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, tirben skrev:

Det kan også hende det ble klippet slik for å skape mer drammatikk...

Anonymkode: 41ac7...bd3

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

HERREgud... Jeg er i barselpermisjon og får ikke alltid med meg hva de sier på tv-en, følger med med et halvt øre og øye liksom. Innser nå at jeg hele tiden har tenkt at de sier «Petter» og ikke «fetter». Og så har jeg bare ikke tenkt videre over hvem av dem som liksom heter Petter..... Skjønte liksom ikke hvor alle de kommentarene om «fetter» kom fra. 🤦‍♀️

JA JA! 🤪

Anonymkode: f0ede...2ee

• Liker 7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...