Gå til innhold

Sommerhytta


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det noen som ser på? Hva synes dere? Hvem heier dere på?

Anonymkode: 76b41...a44

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ålreit tidtrøyte. Heier ikke på noen, men tror de to guttene vinner for de er så kreative med farger m.m.

Endret av hjertesukka
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er et virkelig dølt program... glad jeg har netflix...

Anonymkode: 47717...773

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes programmet er ok, men nå liker jeg oppussingsprogram generelt.

Det som irriterer mest i denne sesongen er fetter, fetter, fetter, fetter, fetter.....:angry:

Heier ikke på noen, men liker søstrene godt!

Anonymkode: 2ad78...ecd

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Synes programmet er ok, men nå liker jeg oppussingsprogram generelt.

Det som irriterer mest i denne sesongen er fetter, fetter, fetter, fetter, fetter.....:angry:

Heier ikke på noen, men liker søstrene godt!

Anonymkode: 2ad78...ecd

Akkurat det samme kunne jeg skrevet. :)

Anonymkode: 443d1...c13

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns det er et koselig program. Håpe mor og datter vinner, de er glade og positive😊

Anonymkode: cc25a...d24

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Synes programmet er ok, men nå liker jeg oppussingsprogram generelt.

Det som irriterer mest i denne sesongen er fetter, fetter, fetter, fetter, fetter.....:angry:

Heier ikke på noen, men liker søstrene godt!

Anonymkode: 2ad78...ecd

Enig! Hjelpes.

Anonymkode: 76b41...a44

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja skjer med fetter, fetter, fetterne?? Redd for å bli stempla som homofile eller noe? 

 

Anonymkode: c5083...edf

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker Amanda og Sebastian :) og enig i at "fetter,fetter" blir slitsom i lengden 

Anonymkode: 8ce45...848

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes synd på hun av søstrene som må jobbe alene hele tiden. 

Anonymkode: 76b41...a44

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker også programmet godt, liker generelt den type program.

Syns det hadde vært litt mer spennende om de hadde gjort som i fjor, at de fikk et budsjett på hele hytta også måtte de slev fordele pengene til de ulike rommene og materialer. Nå får de alt av materialer og har et par tusen de disponerer selv på pynt virker det som. Mer spennende om de måtte være mer kreative med løsninger og prioritere. 

Jeg heier mest på søstrene og kjæresteparet. Irriterer meg også over at gutta kaller hverandre fetter hele tiden. 

Gleder meg til de skal drive mer inne, med kjøkken og bad blant annet. Får da sett deres stil mer tenker jeg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser på! :) har ingen absolutte favoritter, men jeg tror fetter fetter egentlig bare vil vinne hytta for å selge og tjene penger... (min egen mening, det er bare noe som skurrer) 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er ingen søstre med, men venninner.

Anonymkode: bfd28...865

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er ingen søstre med, men venninner.

Anonymkode: bfd28...865

De er søstre, jo.

Anonymkode: 18c66...1f5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

18 minutter siden, AnonymBruker said:

Husket vist helt feil, jeg.

Anonymkode: bfd28...865

Fort gjort. :)

Anonymkode: 443d1...c13

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser også på. Jeg liker på og er generelt interessert i oppussingsprogrammer :) Har egentlig ingen klare favoritter, men kjæresteparet er vel dem jeg liker best.

Søstrene er utrolig flinke, men dessverre så synes jeg det blir negativt når hu ene må jobbe alene. Forrige uke fikk hu jo hjelp av flere i familien.. og han ene var jo tydlig handy. Da synes jeg nesten det blir juks, da trappa plutselig var der og hu fikk hammeren.  Hu hadde jo vært kreativ selvsagt å lagt tømmerplater som inngangsparti.. men disse hadde sykt lang avstand mellom hverandre og må være ekstremt glatte i regnet.. Ikke helt pent heller. Men da ble det jo 1-1-1-0 i hammere, og produksjonen bygger opp en spenning vuttu..

Mor og datter er, spesielt moren er meget positiv og det liker jeg. Begge har jo null selvinnsikt, og da butter det. De vant snekkerhjelp med å hive sammen tre gamle deler og kalle det en pølse/grill-bord. Har dem ikke som favoritter da kvaliteten dem ikke er helt på stell, men de gjør en super innsats og er helt klar verdige deltakere. 

Fetterfetterfetterfettererne er nøye og absolutt favoritter til å vinne. Dessverre litt for abisiøse og slurvete i sluttfasen. Synes det er rart at ingen klarte å male hyttene sine, noe som burde vært mulig. Fetterne lå ihvertfall langt etter. Kjærestene var ikke veldig effektive der. Viktig å kose seg i prosessen :)

Kjæresteparet gjør det gjennomgående bra, og etter min mening burde de hatt fler enn én hammer. Blir spennende. Det jeg reagerer på er at de velger kajakk og symaskin. Ikke veldig taktiske. Jeg hadde heller kjøpt gardinene og spart tid, enn å sette i gang et syprosjekt med kort tid.. 

Anonymkode: 6672e...7ab

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...