AnonymBruker Skrevet 7. juni 2018 #83 Skrevet 7. juni 2018 Haha. Nu kom det tårer fra meg. Nydelige fetterene 😍 Anonymkode: 9944b...079 2
Gjest Catalina Culès Skrevet 7. juni 2018 #84 Skrevet 7. juni 2018 YES !!!!!!!!!!! Det var utrolig snilt å gi reisen til mor og datter
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2018 #85 Skrevet 7. juni 2018 Og Amanda klarer ikke engang å gratulerer vinnerene.... Anonymkode: 9944b...079 7
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2018 #86 Skrevet 7. juni 2018 Jeg begynte å grine når de ga bort sydenturen, uff. Har fulgt med hele serien og skiftet litt favoritter underveis. Men om jeg skal bedømme hvilken hytte jeg likte best når de ble ferdige så blir det Helene og Martine sin. Anonymkode: 649b7...db0 3
hjertesukka Skrevet 7. juni 2018 #87 Skrevet 7. juni 2018 Hva sa jeg i første innlegg? ☺️ Har hele tiden hatt en magefølelse av at de kom til å vinne. GRATULERER!
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2018 #88 Skrevet 7. juni 2018 Glad for at fetterne vant!! Og utrulig fint å gi vekk sydenturen, da begynte jeg å gråte 😂 Synes søstrene også har vore artig å følge! Amanda har jeg fått litt dårlige vibes av de siste ukene.. Virket ikke som at hun unnet de andre en hytte. Anonymkode: a047e...f36 2
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2018 #89 Skrevet 7. juni 2018 Åherregud, tårene bare renner 😭 Mulig jeg er naiv, men jeg liker de fetterne så godt! Synes finalen fikk fram Amanda og Sebastians true colors, ingen evne til å glede seg på andre sine vegne. Anonymkode: 809af...840 3
Trompeten Skrevet 7. juni 2018 #90 Skrevet 7. juni 2018 Jeg er overrasket over Finn og interiørdama sine valg egentlig. Hun har jo klaget på visningsleiligheten og upersonligheten til fetterne. Til og med Finn sa jo at sofaene var for store og klumpete. Var sikker på at interiørdama skulle gi hammeren til kjæresteparet. Trodde også aldri at folkets dom skulle kåre fetterne som vinnere. Der må det ha vært trynefaktoren som slo til. Trappa opp til hemsen kan jo umulig de eldre ha falt for. Og ville tenkt meg at uteområde til kjæresteparet skulle trekke flest stemmer. Synes fetterne gjorde det best med plassering av sofa i retning utsikten, og fikk opp gardiner. Verdige vinnere! Det lønner seg å være joviale. Det tror jeg var det som slo kjæresteparet på målstreken. Bra jobba 😄 4
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2018 #91 Skrevet 7. juni 2018 Det må være temmelig kjipt å bruke så mye tid og krefter på noe, uten å bli sittende igjen med noe... Anonymkode: e4b86...0fa 3
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2018 #92 Skrevet 7. juni 2018 1 time siden, Trompeten skrev: Jeg er overrasket over Finn og interiørdama sine valg egentlig. Hun har jo klaget på visningsleiligheten og upersonligheten til fetterne. Til og med Finn sa jo at sofaene var for store og klumpete. Men Finn gav jo sin hammer til kjæresteparet? Synes det var så fortjent at fetterne vant. Er superglad for det. Alle hadde fortjent det, men de har innredet hytten slik de ønsker og etter sitt bruk. Man skal kose seg på en hytte og trenger sitteplass til alle (2 par) Det viser virkelig hvilke mennesker de er når de gir bort sydenturen uten å nøle et sekund. Mona og Emilie er jo så søte og positive, det er synd at de ikke har råd til å kjøpe hytten. Anonymkode: 9d154...0d5 4
Oida Skrevet 7. juni 2018 #93 Skrevet 7. juni 2018 4 timer siden, marthes skrev: De skal vinne for å selge videre. De er ikke så close som de prøver å fremstå. Her skal det cashes inn! Mor og datter har blitt mine favoritter og! Fy faen for en hytte og arbeidsinnsats og positivitet! Har du noen problemer med disse fetterne siden du slenger ut slike påstander om dem? Synes de er sympatiske gutter og verdige vinnere. Flott gest av dem og gi reisen til mor og datter. 3
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2018 #94 Skrevet 7. juni 2018 Synes det virket som Amanda og Sebastian hadde tenkt å selge. De bodde i Arendal. Og Amanda innredet etter hva Aina likte. Anonymkode: 9d154...0d5 1
Trompeten Skrevet 8. juni 2018 #95 Skrevet 8. juni 2018 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Men Finn gav jo sin hammer til kjæresteparet? Anonymkode: 9d154...0d5 Det er sant, og samlet sett så forstår jeg valget hans. Men han var jo så utrolig rørt, og skrøyt av mor og datter at han beundret innsatsen og positiviteten, samt hva de har fått til. Husker ikke helt, men innbiller meg at mor og datter i tillegg har forsøkt mer ute i hagen enn kjæresteparet. Kjæresteparet hadde det kanskje mer gjennomført uansett Før siste finalerunde så vet jo produksjonen på forhånd hvem som vinner hytta, så kan tenke meg at de styrer det litt etter det, og valgte det joviale trivelige fetterne. Er jo ingen tvil at de glir rett inn i det hyttemiljøet
marthes Skrevet 8. juni 2018 #96 Skrevet 8. juni 2018 7 timer siden, Oida skrev: Har du noen problemer med disse fetterne siden du slenger ut slike påstander om dem? Synes de er sympatiske gutter og verdige vinnere. Flott gest av dem og gi reisen til mor og datter. Ja jeg tror de er falske akkuratt som du mener motsatt 2
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2018 #97 Skrevet 8. juni 2018 Det blir litt urettferdig at hyttenaboene sin stemme betyr mest, når hyttene har så forskjellig utgangspunkt. Fetternes hytte var størst, hadde to gode soverom, stort nok kjøkken til å ha øy, boblebad, utedusj, best beliggenhet ved sjøen. Alle disse tingene trekker jo opp! Jeg tviler på at de mannfolka som skulle stemme tenkte på hvilket interiør de liker best. En sofa skifter man ut. Så her hadde fetteren en kjempefordel. Jeg hadde også valgt deres hytte, nettopp pga de tingene jeg nevnte. Men så tror jeg også de har gjort det beste håndverket, noe som teller mye. Jeg hadde ikke giddet å rette opp alle feilene til mor og datter f.eks. (selv om de har blitt veldig flinke!) Anonymkode: 8d687...067 1
Oida Skrevet 8. juni 2018 #98 Skrevet 8. juni 2018 1 time siden, marthes skrev: Ja jeg tror de er falske akkuratt som du mener motsatt Greit nok at du ikke liker dem og mener de er falske. Men å slenge ut slike påstander om noen, uten noe som helst dekning for det, er rimelig drøyt. 3
marthes Skrevet 8. juni 2018 #99 Skrevet 8. juni 2018 1 minutt siden, Oida skrev: Greit nok at du ikke liker dem og mener de er falske. Men å slenge ut slike påstander om noen, uten noe som helst dekning for det, er rimelig drøyt. jeg har skrevet flere ganger i tråden at jeg tror det er sånn, denne gangen glemte jeg å legge til tro så beklager at du missforsto
Trompeten Skrevet 8. juni 2018 #100 Skrevet 8. juni 2018 (endret) 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Det blir litt urettferdig at hyttenaboene sin stemme betyr mest, når hyttene har så forskjellig utgangspunkt. Fetternes hytte var størst, hadde to gode soverom, stort nok kjøkken til å ha øy, boblebad, utedusj, best beliggenhet ved sjøen. Alle disse tingene trekker jo opp! Jeg tviler på at de mannfolka som skulle stemme tenkte på hvilket interiør de liker best. En sofa skifter man ut. Så her hadde fetteren en kjempefordel. Jeg hadde også valgt deres hytte, nettopp pga de tingene jeg nevnte. Men så tror jeg også de har gjort det beste håndverket, noe som teller mye. Jeg hadde ikke giddet å rette opp alle feilene til mor og datter f.eks. (selv om de har blitt veldig flinke!) Anonymkode: 8d687...067 Jeg forstår egentlig ikke helt hva du mener. Fetterne vant den første konkurransen og fikk velge hytte først. De valgte den største hytta, og dermed fikk de også mest jobb. De vant boblebadet (det gjorde mor og søster også ). Utedusjen kjøpte de jo for lommepengene sine, noe de andre kunne gjøre også. Personlig synes jeg kjæresteparet har definitivt best plassering, litt mer usjenert, og kan velge litt mer privatliv hvis dette er ønskelig. Hyttene og dens plassering er en del av den premien som fetterne vant, og derfor mener jeg det ikke er noe urettferdig. Enig i det siste du sier, tror også de har det beste håndtverket. Likevel trodde jeg kjæresteparet skulle vinne, men følte det på meg at de sprudlende fetterne ville trekke flest stemmer pga sjarm Ble veldig overraska at fetterne ga bort feriereisen sin. Hyggelig gest, men strengt tatt så sitter mor og datter igjen med et boblebad til nesten 10 000 kroner, kjøkkenvarer til sikkert 5000 kr, og den grønne drømmestolen og skinnsofaen dems. (Antar at de får med seg alt det, ettersom de konkurransepremiene virket som var til odel og eie.). Kjæresteparet har jo kajakkene sine. wohoo! Endret 8. juni 2018 av Trompeten 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå