Oliviero Skrevet 4. desember 2022 #1481 Skrevet 4. desember 2022 (endret) Slår meg at media plutselig er så «rystet» over det Tusvik sier i showet at de ikke ønsker å gjengi det. Betyr det at Mr MJ har stor makt i media Norge? For det slår meg at når se og hør har denne holdningen, som gjerne løfter dyner både innenriks og utenriks så er det noe som ikke stemmer… Endret 4. desember 2022 av Oliviero Feil 10 1 1
Hummingbird2 Skrevet 5. desember 2022 #1482 Skrevet 5. desember 2022 Oliviero skrev (6 timer siden): Slår meg at media plutselig er så «rystet» over det Tusvik sier i showet at de ikke ønsker å gjengi det. Betyr det at Mr MJ har stor makt i media Norge? For det slår meg at når se og hør har denne holdningen, som gjerne løfter dyner både innenriks og utenriks så er det noe som ikke stemmer… Handler absolutt ikke om makt. Norsk presse skriver ikke om utroskap. Godt er det, det er tross alt små barn involvert. 13
totti_1 Skrevet 5. desember 2022 #1483 Skrevet 5. desember 2022 Hummingbird2 skrev (9 minutter siden): Handler absolutt ikke om makt. Norsk presse skriver ikke om utroskap. Godt er det, det er tross alt små barn involvert. Ikke sant. Halve Nationaltheatret har knullet rundt på byen i årevis, men slikt skriver selv ikke de kulørte om 😫👍 4
Gjest Bolledeig2.0 Skrevet 5. desember 2022 #1484 Skrevet 5. desember 2022 (endret) Det som jeg synes er ironisk, er hvordan folk som har ganske mye meninger om influenceres dobbelthet der man i lys av å skulle være "venninne" tjener masse penger det ene øyeblikket og når man blir kritisert er dette ugreie personangrep mot et stakkars enkeltmenneske som bare prøver å .... Ikke ser at Tusvik og Tønne gjør dette hele tiden. Nei, vil nesten si at T&T har gjort dette til en kunstform. De kommer med nøye utvalgte "drypp" fra sin egen hverdag, og har derfor lurt en del av fansen til å tro at det betyr at de deler "fritt" fra eget liv. Derfor har de en haug med fans som sluker alt de sier rått, og skulle noen _våge_ å kritisere dem så henges de ut på deres egne, ikke-redaktørstyrte flater og får titusenvis av sinte fans pusset på seg. Tusvik og Tønnes metode er akkurat den samme som Mads Hansen sin, selv om sistnevnte har høyere "fotballtrøye-faktor" blant følgerne sine. De har selvfølgelig blitt eksperter til å styre narrativet til egen fordel. "Jeg må få eie min egen historie" sier de og deler sin egen variant av enhver konflikt og private detaljer om andre for å selge konsertbilletter. Og ved å ha kunstige "medieforbud" og referatforbud fra forestillingen gir de et skinn av at de skjermer noen, når de i realiteten bare gjør de personlige utleveringene enda mer spennende, og skjermer seg fra kritikk fordi de liksom ikke ytrer dette offentlig. Newsflash; alt du sier fra en scene som har mer enn et titalls publikum er å anses for å være en offentlig ytring. Til å være feminister bryr de seg fint lite om samtykke. Endret 5. desember 2022 av Bolledeig2.0
SpaceDementia Skrevet 5. desember 2022 #1485 Skrevet 5. desember 2022 (endret) . Endret 5. desember 2022 av SpaceDementia
Gjest plusskatten Skrevet 5. desember 2022 #1486 Skrevet 5. desember 2022 (endret) Bolledeig2.0 skrev (5 timer siden): Det som jeg synes er ironisk, er hvordan folk som har ganske mye meninger om influenceres dobbelthet der man i lys av å skulle være "venninne" tjener masse penger det ene øyeblikket og når man blir kritisert er dette ugreie personangrep mot et stakkars enkeltmenneske som bare prøver å .... Ikke ser at Tusvik og Tønne gjør dette hele tiden. Nei, vil nesten si at T&T har gjort dette til en kunstform. De kommer med nøye utvalgte "drypp" fra sin egen hverdag, og har derfor lurt en del av fansen til å tro at det betyr at de deler "fritt" fra eget liv. Derfor har de en haug med fans som sluker alt de sier rått, og skulle noen _våge_ å kritisere dem så henges de ut på deres egne, ikke-redaktørstyrte flater og får titusenvis av sinte fans pusset på seg. Tusvik og Tønnes metode er akkurat den samme som Mads Hansen sin, selv om sistnevnte har høyere "fotballtrøye-faktor" blant følgerne sine. De har selvfølgelig blitt eksperter til å styre narrativet til egen fordel. "Jeg må få eie min egen historie" sier de og deler sin egen variant av enhver konflikt og private detaljer om andre for å selge konsertbilletter. Og ved å ha kunstige "medieforbud" og referatforbud fra forestillingen gir de et skinn av at de skjermer noen, når de i realiteten bare gjør de personlige utleveringene enda mer spennende, og skjermer seg fra kritikk fordi de liksom ikke ytrer dette offentlig. Newsflash; alt du sier fra en scene som har mer enn et titalls publikum er å anses for å være en offentlig ytring. Til å være feminister bryr de seg fint lite om samtykke. Det er et eller annet med disse «phungfolkene», de virker helt hjernevasket. Minner meg om medlemmer av Scientologikirken. Endret 5. desember 2022 av plusskatten
EllaSays Skrevet 5. desember 2022 #1487 Skrevet 5. desember 2022 plusskatten skrev (5 timer siden): Det er et eller annet med disse «phungfolkene», de virker helt hjernevasket. Minner meg om medlemmer av Scientologikirken. Så lite vet du, altså. 3
stemorsblomsten Skrevet 29. januar 2023 #1488 Skrevet 29. januar 2023 Lurer på hvordan forholdet mellom S og M er nå... og samarbeidet med barna..må være sjukt vanskelig....
Gjest Sprite Skrevet 30. januar 2023 #1489 Skrevet 30. januar 2023 Gjest plusskatten skrev (På 5.12.2022 den 13.49): Det er et eller annet med disse «phungfolkene», de virker helt hjernevasket. Minner meg om medlemmer av Scientologikirken. 😂😂😂😂😂😂😂😂
Gjest Sprite Skrevet 30. januar 2023 #1490 Skrevet 30. januar 2023 stemorsblomsten skrev (19 timer siden): Lurer på hvordan forholdet mellom S og M er nå... og samarbeidet med barna..må være sjukt vanskelig.... hun er såpass classy at det vil jeg tro går greit i barnas åsyn. Men hun spyr nok av hele fyren, det er åpenbart i podden 😅
MarianneE Skrevet 14. mai 2023 #1491 Skrevet 14. mai 2023 (endret) *** Endret 14. mai 2023 av MarianneE 1
EllaSays Skrevet 14. mai 2023 #1492 Skrevet 14. mai 2023 MarianneE skrev (5 timer siden): Hvor lenge er det siden de gikk fra hverandre? På Morten Ramm sin insta er det utdrikningslag for en viss Sleipnes.. Begynner vel å bli drøye 2 år. Men Sleipnes er ikke eksen til Sigrid... 1
MarianneE Skrevet 14. mai 2023 #1493 Skrevet 14. mai 2023 (endret) EllaSays skrev (1 time siden): Begynner vel å bli drøye 2 år. Men Sleipnes er ikke eksen til Sigrid... Ser jeg tok skikkelig feil her. Beklager!!!! Endret 14. mai 2023 av MarianneE
EllaSays Skrevet 14. mai 2023 #1494 Skrevet 14. mai 2023 MarianneE skrev (Akkurat nå): Jo, hun var jo sammen (gift?) med Martin Sleipnes? Nei. Martin Jøndahl.
MarianneE Skrevet 14. mai 2023 #1495 Skrevet 14. mai 2023 EllaSays skrev (1 minutt siden): Nei. Martin Jøndahl. Ja, jeg tok feil. Slettet.
EllaSays Skrevet 14. mai 2023 #1496 Skrevet 14. mai 2023 MarianneE skrev (Akkurat nå): Ja, jeg tok feil. Slettet. Det går bra 😊
Pippi Lotta Skrevet 14. mai 2023 #1497 Skrevet 14. mai 2023 Sprite skrev (På 30.1.2023 den 15.54): hun er såpass classy at det vil jeg tro går greit i barnas åsyn. Men hun spyr nok av hele fyren, det er åpenbart i podden 😅 Poden er jo offentlig og dermed ikke så veldig langt fra nettopp barnas åsyn…. 3
Warum Skrevet 16. mai 2023 #1498 Skrevet 16. mai 2023 Jeg lurer sånn på hvem som er Sigrid sin nye flamme😃
Irja Skrevet 16. mai 2023 #1499 Skrevet 16. mai 2023 Warum skrev (48 minutter siden): Jeg lurer sånn på hvem som er Sigrid sin nye flamme😃 Er det en ny flamme? 2
Warum Skrevet 16. mai 2023 #1500 Skrevet 16. mai 2023 Irja skrev (43 minutter siden): Er det en ny flamme? Hører bare om gjentatte «ons» på podden, og tenkte kanskje det var en spesiell utkåret😊 Hadde vært så stas om hun fant en bra fyr! 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå