K.B. Skrevet 1. desember 2022 #1441 Del Skrevet 1. desember 2022 T&T har vel utspilt sin rolle for lenge siden. Absolutt fint med fokus på kvinnehelse, men det er ikke motivasjonen deres, det er klicks og likes, det er helt åpenbart. At de prøver å skape kontrovers og skandaler er også ikke for annet gode en deres egen lommebok. Hele budskapet er veldig hult. Du kan ikke kalle deg kommunist og leve av corporate gigs... 12 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest plusskatten Skrevet 1. desember 2022 #1442 Del Skrevet 1. desember 2022 To ekle mobbere som gang på gang benytter hersketeknikker for å sette seg selv i offerrollen. Nei takk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gulvplanke Skrevet 1. desember 2022 #1443 Del Skrevet 1. desember 2022 Blir innmari nysgjerrig på hva hun faktisk deler om bruddet. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HanneSv Skrevet 1. desember 2022 #1444 Del Skrevet 1. desember 2022 Gulvplanke skrev (3 minutter siden): Blir innmari nysgjerrig på hva hun faktisk deler om bruddet. Jeg også! Kanskje noe som skal dit kan fortelle oss det? 🤞🏼 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Licorne Skrevet 1. desember 2022 Populært innlegg #1445 Del Skrevet 1. desember 2022 (endret) 1 hour ago, totti_1 said: De viser bilde av eget rumpehull, vagina og "hetser" kjendiser som har stått frem med psykiske helseproblemer. De outer alt om tidligere forhold og tømmer seg for alt av gørr. Pinlig. Så jævla pinlig. Om man skal tro artikkelforfatteren. «Om man skal tro artikkelforfatteren» er greit å understreke ganske heftig her. Jeg må si at denne "anmeldelsen" i aftenposten er veldig overraskende å lese fordi det er ikke slik jeg (og tilsynelatende resten av salen på det showet jeg var på) opplevde dette tiårsjubileums-showet. Det er en uting at kvinnelige standupkomikere skal få kritikk og spørsmålstegn ved deres moral så fort et show er "drøyt". Forfatteren av nevnte innlegg påstår de er dårlige feminister fordi de sier ordet "fitte". Altså, really? Dag Sørås kalte en 16 år gammel for "ei ufølsom fitte" på scenen og hu får beskjed om at det er "humor" og at "såpass må man tåle". Andre mannlige komikere er ute og tafser, trakasserer eller er voldelige rasister og får full støtte i kommentarfeltene. Men Lisa og Sigrid sier ordet "fitte" og får skrevet saker i aftenposten om det. Ja, de viste to humoristiske bilder av både hemoroider og underlivsproblematikk, noe de har gjort før i ulike liveshows og som de har vært kjent for å snakke høyt om i podcasten. Det er kvinnehelse, og det er morsomt. Bortsett fra for henne, tydeligvis. I tillegg får de liksom kritikk for å ikke snakke mer om psykisk helse og "medmenneskelighet" fordi forfatteren fikk det for seg at det var det showet skulle handle om. Hun blir altså skuffet over at noe hun selv har funnet på ikke har skjedd. Har hun dratt på et standupshow og forventet en TED-talk om "medmenneskelighet"? Ikke opplevde jeg at de "hengte" ut noen heller, de gjorde narr av noen morsomme "motivasjons-videoer" fra tiktok. Hvor hårsåre skal man være på andres vegne, egentlig? Kvinnelige komikere skal liksom alltid måtte ha noe dypere og viktigere tematikk i sine show, hvis ikke er de dårlige mennesker. For meg virker det åpenbart at denne personen ikke vet hva Sigrid og Lisa er kjent for og hva de har snakket om før. Nevnte "gørr" som blir tatt opp som handler om eksmannen til Sigrid er helt fair og noe som har vært kjent for de fleste som har fulgt saken i sosiale medier. Det er gjort med glimt i øyet men også en sårbarhet jeg tror mange setter pris på. Å kalle Sigrid for en "bitter" kvinne som er hevngjerrig mot eksmannen er nedlatende og skammelig. Det eksmannen hennes har gjort er sjokkerende. Ærligheten til Sigrid om hvordan denne livskrisen gikk utover henne både fysisk og psykisk er slående og rørende. Good for her. Endret 1. desember 2022 av Licorne Skrivefeil. 22 6 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 1. desember 2022 #1446 Del Skrevet 1. desember 2022 Den anmeldelsen var mer et karakterdrap enn noe annet. Veldig spesielt. 15 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sprite Skrevet 1. desember 2022 #1447 Del Skrevet 1. desember 2022 Licorne skrev (37 minutter siden): «Om man skal tro artikkelforfatteren» er greit å understreke ganske heftig her. Jeg må si at denne "anmeldelsen" i aftenposten er veldig overraskende å lese fordi det er ikke slik jeg (og tilsynelatende resten av salen på det showet jeg var på) opplevde dette tiårsjubileums-showet. Det er en uting at kvinnelige standupkomikere skal få kritikk og spørsmålstegn ved deres moral så fort et show er "drøyt". Forfatteren av nevnte innlegg påstår de er dårlige feminister fordi de sier ordet "fitte". Altså, really? Dag Sørås kalte en 16 år gammel for "ei ufølsom fitte" på scenen og hu får beskjed om at det er "humor" og at "såpass må man tåle". Andre mannlige komikere er ute og tafser, trakasserer eller er voldelige rasister og får full støtte i kommentarfeltene. Men Lisa og Sigrid sier ordet "fitte" og får skrevet saker i aftenposten om det. Ja, de viste to humoristiske bilder av både hemoroider og underlivsproblematikk, noe de har gjort før i ulike liveshows og som de har vært kjent for å snakke høyt om i podcasten. Det er kvinnehelse, og det er morsomt. Bortsett fra for henne, tydeligvis. I tillegg får de liksom kritikk for å ikke snakke mer om psykisk helse og "medmenneskelighet" fordi forfatteren fikk det for seg at det var det showet skulle handle om. Hun blir altså skuffet over at noe hun selv har funnet på ikke har skjedd. Har hun dratt på et standupshow og forventet en TED-talk om "medmenneskelighet"? Ikke opplevde jeg at de "hengte" ut noen heller, de gjorde narr av noen morsomme "motivasjons-videoer" fra tiktok. Hvor hårsåre skal man være på andres vegne, egentlig? Kvinnelige komikere skal liksom alltid måtte ha noe dypere og viktigere tematikk i sine show, hvis ikke er de dårlige mennesker. For meg virker det åpenbart at denne personen ikke vet hva Sigrid og Lisa er kjent for og hva de har snakket om før. Nevnte "gørr" som blir tatt opp som handler om eksmannen til Sigrid er helt fair og noe som har vært kjent for de fleste som har fulgt saken i sosiale medier. Det er gjort med glimt i øyet men også en sårbarhet jeg tror mange setter pris på. Å kalle Sigrid for en "bitter" kvinne som er hevngjerrig mot eksmannen er nedlatende og skammelig. Det eksmannen hennes har gjort er sjokkerende. Ærligheten til Sigrid om hvordan denne livskrisen gikk utover henne både fysisk og psykisk er slående og rørende. Good for her. Nå er det jo viden kjent at disse to damene er for spesielt interesserte. så denne anmelderen er nok neppe i målgruppen. Jeg velger å anta at hun hadde en agenda før hun gikk på dette showet og valgte å bruke pennen som sitt våpen. Karakterdrap som en over her skrev. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest plusskatten Skrevet 1. desember 2022 #1448 Del Skrevet 1. desember 2022 Regner med at barna deres er stolte, når de vrenger ut rasshølet og fitta si på storskjerm. Ikke noe potensiale for at de synes det er flaut, nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Licorne Skrevet 1. desember 2022 #1449 Del Skrevet 1. desember 2022 1 minutt siden, Sprite said: Nå er det jo viden kjent at disse to damene er for spesielt interesserte. så denne anmelderen er nok neppe i målgruppen. Jeg velger å anta at hun hadde en agenda før hun gikk på dette showet og valgte å bruke pennen som sitt våpen. Karakterdrap som en over her skrev. Absolutt, det er ingen annen forklaring. Man kan mislike Tusvik & Tønne, det har jeg ikke noe problem med. Men denne "anmeldelsen" henger ikke på grep med hva som faktisk ble sagt og gjort på dette showet. Når man da ser at folk her inne slenger seg på og automatisk tror på at de har hetset vilkårlige mennesker som er åpne om sin mentale helse så blir jeg rimelig oppgitt. 12 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
totti_1 Skrevet 1. desember 2022 #1450 Del Skrevet 1. desember 2022 Gulvplanke skrev (1 time siden): Blir innmari nysgjerrig på hva hun faktisk deler om bruddet. Hva tror du? Fyren gjorde en gigantisk feil og det snakket hun ærlig om Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sprite Skrevet 1. desember 2022 #1451 Del Skrevet 1. desember 2022 Licorne skrev (7 minutter siden): Absolutt, det er ingen annen forklaring. Man kan mislike Tusvik & Tønne, det har jeg ikke noe problem med. Men denne "anmeldelsen" henger ikke på grep med hva som faktisk ble sagt og gjort på dette showet. Når man da ser at folk her inne slenger seg på og automatisk tror på at de har hetset vilkårlige mennesker som er åpne om sin mentale helse så blir jeg rimelig oppgitt. Men sånn er det jo dessverre. Folk misliker de også ser de at en person som åpenbart mangler noe oppi skolten kommer med dritt. Så henger de seg på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
totti_1 Skrevet 1. desember 2022 #1452 Del Skrevet 1. desember 2022 (endret) Licorne skrev (9 minutter siden): Absolutt, det er ingen annen forklaring. Man kan mislike Tusvik & Tønne, det har jeg ikke noe problem med. Men denne "anmeldelsen" henger ikke på grep med hva som faktisk ble sagt og gjort på dette showet. Når man da ser at folk her inne slenger seg på og automatisk tror på at de har hetset vilkårlige mennesker som er åpne om sin mentale helse så blir jeg rimelig oppgitt. Podcasten er helt forbanna drøy. Jeg bryr meg ikke om showet så veldig. De har tråkket på en død Ari Behn. De har tråkket på en naken Kåre Conradi. De tråkker og tråkker på folk. Same shit, different wrapping år etter år . Endret 1. desember 2022 av totti_1 14 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sprite Skrevet 1. desember 2022 #1453 Del Skrevet 1. desember 2022 totti_1 skrev (1 minutt siden): Podcasten er helt forbanna drøy. Jeg bryr meg ikke om showet så veldig. De har tråkket på en død Ari Behn. De har tråkket på en naken Kåre Conradi. De tråkker og tråkker på folk. Same shit, different wrapping år etter år . Hva er poenget ditt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Licorne Skrevet 1. desember 2022 #1454 Del Skrevet 1. desember 2022 12 minutter siden, plusskatten said: Regner med at barna deres er stolte, når de vrenger ut rasshølet og fitta si på storskjerm. Ikke noe potensiale for at de synes det er flaut, nei. Tror du oppriktig at barna deres vil lide over at mødrene deres viste frem et humoristisk bilde på et tiårsjubileums-show? Jeg synes det er unødvendig å dra barna inn i dette på denne måten hvor man later som man er bekymret for barna. Jeg tenker ofte på barna til Ørjan Burøe, Louis CK, Trond Giske, osv osv - men jeg går ikke rundt og bruker de på denne måten i diskusjoner om oppførselen til foreldrene deres. 14 1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hannah80 Skrevet 1. desember 2022 #1455 Del Skrevet 1. desember 2022 plusskatten skrev (12 minutter siden): Regner med at barna deres er stolte, når de vrenger ut rasshølet og fitta si på storskjerm. Ikke noe potensiale for at de synes det er flaut, nei. Pfffft. Det er da ingenting. Da de pratet på podcasten om å onanere egne unger, så nådde de vel et ""høydepunkt". Jeg har en jævlig mørk humor selv. Men et sted går grensen. Sikkert knallgøy for ungene å høre slikt i ettertid. 8 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Licorne Skrevet 1. desember 2022 #1456 Del Skrevet 1. desember 2022 1 minutt siden, Hannah80 said: Pfffft. Det er da ingenting. Da de pratet på podcasten om å onanere egne unger, så nådde de vel et ""høydepunkt". Jeg har en jævlig mørk humor selv. Men et sted går grensen. Sikkert knallgøy for ungene å høre slikt i ettertid. Henviser du til spøken som Anne B Ragde ble forferdet over, hvor hun kalte de pedofile? For det var i såfall ikke at de "onanerte egne barn", men at de snakket om bryststimulans ved amming. Drøy spøk selvfølgelig, men man trenger ikke smøre enda tjukkere på. 13 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sprite Skrevet 1. desember 2022 #1457 Del Skrevet 1. desember 2022 Licorne skrev (5 minutter siden): Henviser du til spøken som Anne B Ragde ble forferdet over, hvor hun kalte de pedofile? For det var i såfall ikke at de "onanerte egne barn", men at de snakket om bryststimulans ved amming. Drøy spøk selvfølgelig, men man trenger ikke smøre enda tjukkere på. Ler meg ihjel 🤣🤣🤣🤣 les svaret ditt sett utenifra🤣 jeg elsker disse damene 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Licorne Skrevet 1. desember 2022 #1458 Del Skrevet 1. desember 2022 12 minutter siden, Sprite said: Ler meg ihjel 🤣🤣🤣🤣 les svaret ditt sett utenifra🤣 jeg elsker disse damene 😂 Hhahaa, Ja, I know, det ser helt sjukt ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hannah80 Skrevet 1. desember 2022 #1459 Del Skrevet 1. desember 2022 Licorne skrev (1 time siden): Henviser du til spøken som Anne B Ragde ble forferdet over, hvor hun kalte de pedofile? For det var i såfall ikke at de "onanerte egne barn", men at de snakket om bryststimulans ved amming. Drøy spøk selvfølgelig, men man trenger ikke smøre enda tjukkere på. Nei, det med Ragde var jo gøy. De har snakket om onanering av egne barn i et par andre episoder. Jeg har fulgt Tusvik og Tønne i mange mange år. Og har også vært på flere show med dem. Men nå syns jeg at de har stagnert. Fullstendig. Jeg syns ikke de er morsomme lenger. De burde gitt seg for en god stund siden, mens de var på sitt beste. (Eller verste😂) 4 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thie Skrevet 1. desember 2022 #1460 Del Skrevet 1. desember 2022 Licorne skrev (2 timer siden): Absolutt, det er ingen annen forklaring. Man kan mislike Tusvik & Tønne, det har jeg ikke noe problem med. Men denne "anmeldelsen" henger ikke på grep med hva som faktisk ble sagt og gjort på dette showet. Når man da ser at folk her inne slenger seg på og automatisk tror på at de har hetset vilkårlige mennesker som er åpne om sin mentale helse så blir jeg rimelig oppgitt. Enig. Har sett showet og kjenner meg ikke igjen i omtalen. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå