jentafralandet Skrevet 18. januar 2022 #1381 Del Skrevet 18. januar 2022 Warum skrev (På 15.1.2022 den 14.37): Er det noen som har fortsatt å høre på dem på den nye plattformen? Jeg har liksom ikke giddet enda et abonnement/utgift osv. Mistet både denne og radioresepsjonen, og et par andre. Men er litt prinsipp for meg egentlig. Hørte på en del kjempegamle episoder av T&T nå, og så utrolig gøy det var i starten! Noen som vil oppdatere her hvordan det går med Sigrid? Jeg hører fortsatt. Syns prisen for podme er grei å betale altså, det er mange gode podcaster der ☺️ Syns podcasten er lik som tidligere, de snakker ikke så mye om det. Bare noen bisetninger innimellom 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thaila Skrevet 18. januar 2022 #1382 Del Skrevet 18. januar 2022 Har aldri vurdert det en gang. Det podcasten jeg savner mest som flytta over er forøvrig Må På Behandling 😅 At Radioresepsjonen skal ta seg betalt for å ha lyttere så mange år etter deres storhetstid? lol 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Warum Skrevet 18. januar 2022 #1383 Del Skrevet 18. januar 2022 Thaila skrev (6 timer siden): Har aldri vurdert det en gang. Det podcasten jeg savner mest som flytta over er forøvrig Må På Behandling 😅 At Radioresepsjonen skal ta seg betalt for å ha lyttere så mange år etter deres storhetstid? lol Ja er litt det jeg føler også, både med radioresepsjonen og T&T, at de var begge ferdig med storhetstiden sin for en god stund siden. Men at jeg var trofast og hørte fortsatt, og syns det var hyggelig. Men ja, jeg blir ikke med på podme. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thaila Skrevet 18. januar 2022 #1384 Del Skrevet 18. januar 2022 Warum skrev (1 minutt siden): Ja er litt det jeg føler også, både med radioresepsjonen og T&T, at de var begge ferdig med storhetstiden sin for en god stund siden. Men at jeg var trofast og hørte fortsatt, og syns det var hyggelig. Men ja, jeg blir ikke med på podme. Enig! Synes de tar lytterne veldig forgitt. De har solt seg i glansen av å vært mest lytta på, på grunn av oss, og de har tjent penger både på reklame og shows, men nå er det bare piffen som får bli med videre. Tror de kommer til å tape på det. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Warum Skrevet 18. januar 2022 #1385 Del Skrevet 18. januar 2022 jentafralandet skrev (6 timer siden): Jeg hører fortsatt. Syns prisen for podme er grei å betale altså, det er mange gode podcaster der ☺️ Syns podcasten er lik som tidligere, de snakker ikke så mye om det. Bare noen bisetninger innimellom Ja er egentlig ikke prisen i seg selv for min del. Men at det er noe jeg binder meg til, og det blir en ekstra utgift. Styr med abonnement her og der. Prøvde meg på fabel en periode feks, men det gadd jeg heller ikke etter en liten stund. Selv om der har man jo tilgang på mengder av gode lydbøker. Mister lysten rett og slett. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Warum Skrevet 18. januar 2022 #1386 Del Skrevet 18. januar 2022 Thaila skrev (4 minutter siden): Enig! Synes de tar lytterne veldig forgitt. De har solt seg i glansen av å vært mest lytta på, på grunn av oss, og de har tjent penger både på reklame og shows, men nå er det bare piffen som får bli med videre. Tror de kommer til å tape på det. Ja er enig med deg. Også føler jeg at de har misforstått podcastens rolle litt. Det var podcasten som var reklamen deres. Det var sånn de fikk fulle hus både på egne og felles show. Det var slik de skaffet seg mer kjente navn, og fikk andre roller i underholdningsnorge og fikk kronikker på trykk. De har tilogmed tjent penger på selve podcasten både med merch i starten (tskjorter osv), og ren reklame etterhvert. At ikke det er nok, og de tilogmed legger det fram som «dere må jo forstå at vi trenger en inntekt også», gjorde meg en blanding av flau og uvell. Og jeg er et ekte phungfolk som har stått på deres side alltid, ikke minst i dette forumet😅 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bobleplasten Skrevet 19. januar 2022 #1387 Del Skrevet 19. januar 2022 Warum skrev (9 timer siden): Ja er enig med deg. Også føler jeg at de har misforstått podcastens rolle litt. Det var podcasten som var reklamen deres. Det var sånn de fikk fulle hus både på egne og felles show. Det var slik de skaffet seg mer kjente navn, og fikk andre roller i underholdningsnorge og fikk kronikker på trykk. De har tilogmed tjent penger på selve podcasten både med merch i starten (tskjorter osv), og ren reklame etterhvert. At ikke det er nok, og de tilogmed legger det fram som «dere må jo forstå at vi trenger en inntekt også», gjorde meg en blanding av flau og uvell. Og jeg er et ekte phungfolk som har stått på deres side alltid, ikke minst i dette forumet😅 Mye som er kritikkverdig med både denne podcasten og ting de har sagt opp igjennom men at folk som har hatt forestillinger og sceneshow som inntektskilde de siste årene prøver å finne andre, stabile, inntektskilder om ikke er avhengig av de til enhver tid gjeldende reglene for fastmonterte seter, det har jeg full sympati for. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Warum Skrevet 19. januar 2022 #1388 Del Skrevet 19. januar 2022 Bobleplasten skrev (4 timer siden): Mye som er kritikkverdig med både denne podcasten og ting de har sagt opp igjennom men at folk som har hatt forestillinger og sceneshow som inntektskilde de siste årene prøver å finne andre, stabile, inntektskilder om ikke er avhengig av de til enhver tid gjeldende reglene for fastmonterte seter, det har jeg full sympati for. Ja jeg forstår jo dette også, er jo egentlig fan og fulgt de lenge. Var mer for å forklare hvorfor jeg ikke gidder å kjøpe abonnement. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Atheena Skrevet 19. januar 2022 #1389 Del Skrevet 19. januar 2022 Hadde alle podcastene jeg hører på vært på samme abonnementtjeneste ville jeg vurdert det. Foreløpig så prøver jeg å finne nye podder og ønsker ikke å betale på et fast abonnement til. Det ligger ikke så mye arbeid bak podcast som ved filmer, musikk, bøker og serier. Forøvrig ser jeg at en del trucrimepodder er mye arbeid og de fortjener selvfølgelig lønn for det. Problemet er egentlig at de fleste poddene jeg hører på ligger på Podimo og å abonnemenere på Podmi også ville blitt for mye å betale kun for å høre på TT. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kitty20 Skrevet 19. januar 2022 #1390 Del Skrevet 19. januar 2022 Syntes at det har blitt litt kjedelig... 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hannah80 Skrevet 19. januar 2022 #1391 Del Skrevet 19. januar 2022 Kitty20 skrev (6 minutter siden): Syntes at det har blitt litt kjedelig... Dritkjedelig faktisk. Jeg har vært fan i mange år. Og har også vært på flere av showene deres. Men nå syns jeg at de har mistet grepet. Det fenger meg ikke lenger. Temmelig uinteressant å høre Lisa fortelle om hvordan hun rir Kyrre. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gulvplanke Skrevet 20. januar 2022 #1392 Del Skrevet 20. januar 2022 (endret) 21 hours ago, Hannah80 said: Dritkjedelig faktisk. Jeg har vært fan i mange år. Og har også vært på flere av showene deres. Men nå syns jeg at de har mistet grepet. Det fenger meg ikke lenger. Temmelig uinteressant å høre Lisa fortelle om hvordan hun rir Kyrre. Å, herregud. 😂 Jeg har ikke hørt på T&T på noen år, men husker jeg tenkte da at det må være litt pinlig for barna deres når de blir eldre. Kanskje ikke alt man trenger å dele, som er tilgjengelig i arkivet. Endret 20. januar 2022 av Gulvplanke 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jentafralandet Skrevet 20. januar 2022 #1393 Del Skrevet 20. januar 2022 Er det noen andre som har tenkt over at det aldri nevnes at Kyrre har en sønn fra et tidligere forhold? Husker ikke i hvilken episode det var, men det var i en sammenheng der det hadde vært naturlig å nevne det. Husker bare at Lisa ble veldig taus rundt det. Kanskje bare jeg som innbiller meg at han har det?😂 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hannah80 Skrevet 20. januar 2022 #1394 Del Skrevet 20. januar 2022 jentafralandet skrev (5 minutter siden): Er det noen andre som har tenkt over at det aldri nevnes at Kyrre har en sønn fra et tidligere forhold? Husker ikke i hvilken episode det var, men det var i en sammenheng der det hadde vært naturlig å nevne det. Husker bare at Lisa ble veldig taus rundt det. Kanskje bare jeg som innbiller meg at han har det?😂 Neida, stemmer det. Han har en sønn fra et tidligere forhold. Men enig i at det er rart at det aldri nevnes med ett ord. De prater jo om alt annet😁 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken fjong Skrevet 20. januar 2022 #1395 Del Skrevet 20. januar 2022 Jeg var fast følger i mange år. Men ikke interessert i å gå over til den plattformen. Det er hele prinsippet, og som noen over her nevnte; podkasten er deres reklameplakat. En kanal som trigger folks interesse for show og betalte tjenester. Nå som jeg ikke hører på dem lenger, har jeg nesten glemt dem. Ville nok ikke kommet på å kjøpe billetter til show eller booke dem inn til events for eksempel.. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solmåneogstjerner Skrevet 20. januar 2022 #1396 Del Skrevet 20. januar 2022 (endret) Hannah80 skrev (32 minutter siden): Neida, stemmer det. Han har en sønn fra et tidligere forhold. Men enig i at det er rart at det aldri nevnes med ett ord. De prater jo om alt annet😁 Håper det er fordi han har sagt at han ikke vil utleveres/bli kjent, og så blir det faktisk respektert! (Så er det de andre barna da. Hva de (og ham) synes om at intime detaljer fra familien blir kjent) Jeg hører ikke på det, men man får jo med seg mye uansett. Endret 20. januar 2022 av solmåneogstjerner 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Justlooking Skrevet 20. januar 2022 #1397 Del Skrevet 20. januar 2022 Jeg har ikke hørt på podcasten deres det jeg kan huske og har ikke helt sansen …. Og kommer aldri til å betale selvsagt 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
spirå12 Skrevet 20. januar 2022 #1398 Del Skrevet 20. januar 2022 Jeg elsker podcasten, noe dårlig innimellom. Men alt i ett så liker jeg den. Men å gå over på Podme til 79 kr i mnd for 1 podcast blir for drøyt. Finner ingen andre podder jeg liker der... 😪 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Louiah Skrevet 21. januar 2022 #1399 Del Skrevet 21. januar 2022 (endret) spirå12 skrev (11 timer siden): Jeg elsker podcasten, noe dårlig innimellom. Men alt i ett så liker jeg den. Men å gå over på Podme til 79 kr i mnd for 1 podcast blir for drøyt. Finner ingen andre podder jeg liker der... 😪 Jeg har ikke betalt enda. Tok deres tilbud om to måneders gratis, så gjennom et annet sted. Kan anbefale «Hvordan har du det, mann», «Truecrimepodden», «Rådvill med Stian Blipp» , «Gimeg alle detaljene» og «Må på behandling». Endret 21. januar 2022 av Louiah 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BethD Skrevet 21. januar 2022 #1400 Del Skrevet 21. januar 2022 Jeg er SÅ glad for at de fikk meg over på PodMe!! Ikke bare er TT der men MANGE andre også! Elsker det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå