Gjest HarryDotter Skrevet 12. oktober 2021 #1201 Skrevet 12. oktober 2021 BethD skrev (34 minutter siden): Kikket for deg eller? Hun har ikke sagt noe på podden. 👇 Klink skrev (30 minutter siden): Hun har gjort det da. Hun sa st mannen hennes har gått bak ryggen hennes over lengre tid.
spirå12 Skrevet 12. oktober 2021 #1202 Skrevet 12. oktober 2021 HarryDotter skrev (13 minutter siden): 👇 Utroskap og brudd florerte det rykter om på Jodel lenge før Sigrid bekreftet det på podd, så det var ikke hun som kom ut med det. Når det er sagt hadde det vært veldig unaturlig å ikke si et ord om det på podden, som faktisk handler om livets opp og nedturer. 26
Gjest Frøken88 Skrevet 12. oktober 2021 #1203 Skrevet 12. oktober 2021 Kjenner jeg blir på grensa til oppgitt her, haha. Greit nok å være nysgjerrig, men har man virkelig behov for å vite hver eneste lille detalj om noen andres brudd så har man ikke veldig mye å ta seg til med. De aller fleste vet hva det handler om og hvem de involverte er. Bare med å vite det føler jeg at jeg vet mer enn nok allerede. Det står så enormt respekt av at Sigrid velger å gjennomføre showene så kort tid etter bruddet, for ei dame! ❤️
Oida Skrevet 12. oktober 2021 #1204 Skrevet 12. oktober 2021 BethD skrev (1 time siden): Kikket for deg eller? Hun har ikke sagt noe på podden. Kanskje du skulle revurdere den uttalelsen? Jeg er ikke noen fast lytter av podden, men var du innom et sosialt medie var det umulig å ikke få uttalelsen fra podden. Så jo, hun har sagt noe på podden. Et kort lite innslag med cliffhanger til dedikerte fans, eller "phungfolk" som visstnok er det foretrukne ordet. Hva som ble sagt eller ikke i denne podden er ikke poenget til @HarryDotter, men den uskyldige parten i dette, barna. Et brudd, uansett årsak, er vondt. Det gjør helt sikkert godt å få ut frustrasjon og sinne. Men må det gjøres offentlig? Disse barna er vel også eksponert en del i sosiale medier. Noe som igjen kan føre til uønsket oppmerksomhet fra totalt ukjente personer. 9
Kinder Skrevet 12. oktober 2021 #1205 Skrevet 12. oktober 2021 HarryDotter skrev (2 timer siden): Om ikke respekten for den dama har ligget på 0 punktet i et par år allerede, så har den sunket i minus nå. Å ta opp et brudd og årsaken til det på en podcast er noe av det nedrigste og mest patetiske jeg tror jeg kan huske å ha hørt. Altså hun har barn!! Disse barna skal gå på skole og seinere i jobb og alle rundt dem vet at faren deres er en dritt som bedro moren. Er det noen her som kan forestille seg hvor ille det må være for barn??? Hun har laget seg karriere på å slenge dritt om andre. Hun, i liket med Anne Kat Herland, har tjent penger på å rive ned andre mennesker! Og begge bretter seg ut i nyhetsbildet og podcaster og fisker etter sympati straks livet byr på utfordringer! At den mannen har klart å holde sammen med det kvinnemenneske så lenge, er for meg en gåte. Jeg har ikke et fnugg av sympati med det hun står i nå og heller ikke gubben som bedro henne. Like barn leker best! Ta bruddet internt Sigrid!! Skjerm de uskyldige barna dine for faen!!!!! Dessverre medaljens bakside ved å være kjendis. Jeg kan godt forstå at Sigrid ønsker å eie sin historie, fremfor at det klistres på fremsiden av Se & Hør (eller lignende), med en dramatisk vinkling. Uten å ha noe form for eierskap til innholdet i artikkelen. Og når det er sagt, så får også barn som ikke har foreldre som er kjendiser også med seg hva som egentlig foregår i hjemmet når det er noe med foreldrene. Særlig når de er så gamle som barna til Tusvik. Selv om foreldrene prøver å holde det skjult. I verste fall får de bare med seg små bruddstykker, og lager sin egen historie som er mye verre enn realiteten. Og stakkars mannen? Ærlig talt, hva vet vel du om hvilken Sigrid og Martin hadde seg imellom? Går ut i fra at Martin er såpas voksen, at om han ikke likte det som ble sagt i podcasten så ville han sagt tydelig i fra til Sigrid. 25
spirå12 Skrevet 12. oktober 2021 #1206 Skrevet 12. oktober 2021 Oida skrev (5 minutter siden): Kanskje du skulle revurdere den uttalelsen? Jeg er ikke noen fast lytter av podden, men var du innom et sosialt medie var det umulig å ikke få uttalelsen fra podden. Så jo, hun har sagt noe på podden. Et kort lite innslag med cliffhanger til dedikerte fans, eller "phungfolk" som visstnok er det foretrukne ordet. Hva som ble sagt eller ikke i denne podden er ikke poenget til @HarryDotter, men den uskyldige parten i dette, barna. Et brudd, uansett årsak, er vondt. Det gjør helt sikkert godt å få ut frustrasjon og sinne. Men må det gjøres offentlig? Disse barna er vel også eksponert en del i sosiale medier. Noe som igjen kan føre til uønsket oppmerksomhet fra totalt ukjente personer. Få ut frustrasjon og sinne ?!? Det hadde hun nok absolutt hatt godt av, men det har hun ikke gjort. Tvert imot har hun vært gråtkvalt i podden, og vært trist og lei seg. 6
Hannah80 Skrevet 12. oktober 2021 #1207 Skrevet 12. oktober 2021 Fløff skrev (3 timer siden): Altså Sigrid har sagt at han ønsker brudd? I podcasten sa hun til Lisa at da Kyrre var utro, så hadde hun et valg. Å velge kjærligheten. Å kjempe for kjærligheten. Men jeg har ikke det valget, sa Sigrid. Jeg tenker at det ikke er så mange måter å tolke det på. 47
Klink Skrevet 12. oktober 2021 #1208 Skrevet 12. oktober 2021 (endret) spirå12 skrev (2 timer siden): Utroskap og brudd florerte det rykter om på Jodel lenge før Sigrid bekreftet det på podd, så det var ikke hun som kom ut med det. Når det er sagt hadde det vært veldig unaturlig å ikke si et ord om det på podden, som faktisk handler om livets opp og nedturer. Tror det er det som brukeren ikke syns er bra når mye av det kan gå ut over barna som også må stå i at hele Norge vet om det. Endret 12. oktober 2021 av Klink 3
Klink Skrevet 12. oktober 2021 #1209 Skrevet 12. oktober 2021 spirå12 skrev (1 time siden): Få ut frustrasjon og sinne ?!? Det hadde hun nok absolutt hatt godt av, men det har hun ikke gjort. Tvert imot har hun vært gråtkvalt i podden, og vært trist og lei seg. Men det sinne er ikke noe hele Norge trenger å få delta i. 4
spirå12 Skrevet 12. oktober 2021 #1210 Skrevet 12. oktober 2021 Klink skrev (2 minutter siden): Tror det er det som brukeren ikke syns er bra når mye av det kan gå it over barna som også må stå i at hele Norge vet om det. Derfor er det vel tydelig at det er far til barna som har feilet. Det hadde ikke vært så "spennende" hvis bruddet hadde foregått på en ordentlig måte. Ikke utroskap og å gå bak ryggen på barnas mor. 9
spirå12 Skrevet 12. oktober 2021 #1211 Skrevet 12. oktober 2021 Klink skrev (2 minutter siden): Men det sinne er ikke noe hele Norge trenger å få delta i. Og det har vi jo heller ikke gjort... Hun har ikke vært sint og frustrert på pod, bare lei seg. 7
Klink Skrevet 12. oktober 2021 #1212 Skrevet 12. oktober 2021 spirå12 skrev (Akkurat nå): Derfor er det vel tydelig at det er far til barna som har feilet. Det hadde ikke vært så "spennende" hvis bruddet hadde foregått på en ordentlig måte. Ikke utroskap og å gå bak ryggen på barnas mor. Barna skal da få ha pappaen sin selv om han har vært utro. Og hvor mye skal barna blandes inn i hva som har skjedd egentlig? Poenget er at hele Norge vet om det, barna burde slippe å deale med at alle vet. 4
Klink Skrevet 12. oktober 2021 #1213 Skrevet 12. oktober 2021 spirå12 skrev (2 minutter siden): Og det har vi jo heller ikke gjort... Hun har ikke vært sint og frustrert på pod, bare lei seg. Nei, jeg liker sladder. Har det kjedelig om dagen. Men Harrydotter mente nok at vi burde ikke fått høre noe om dette! Det er nok det fornuftige å mene. 3
AprilLudgate Skrevet 12. oktober 2021 #1214 Skrevet 12. oktober 2021 Hannah80 skrev (1 time siden): I podcasten sa hun til Lisa at da Kyrre var utro, så hadde hun et valg. Å velge kjærligheten. Å kjempe for kjærligheten. Men jeg har ikke det valget, sa Sigrid. Jeg tenker at det ikke er så mange måter å tolke det på. Nei, det er litt rart å si om det ikke var ment som at han ønsker å gå og ikke gir særlige åpning for parterapi osv. 2
Gjest HarryDotter Skrevet 12. oktober 2021 #1215 Skrevet 12. oktober 2021 Kinder skrev (2 timer siden): Og stakkars mannen? Ærlig talt, hva vet vel du om hvilken Sigrid og Martin hadde seg imellom? Går ut i fra at Martin er såpas voksen, at om han ikke likte det som ble sagt i podcasten så ville han sagt tydelig i fra til Sigrid. Stakkars mannen som har levd med henne så lenge. Ikke stakkars mannen fordi han var utro. Hadde jeg vært mannen hadde jeg brånektet henne å nevne det med ett eneste ord offentlig. Det handler om verdighet og barnas rett til privatliv. Å gå bak ryggen til dama og være utro, er pill råttent! Så hele situasjonen er hans skyld, men det burde være i begges interesse å skåne barna.
Gjest HarryDotter Skrevet 12. oktober 2021 #1216 Skrevet 12. oktober 2021 Fløff skrev (5 minutter siden): Nei, det er litt rart å si om det ikke var ment som at han ønsker å gå og ikke gir særlige åpning for parterapi osv. Har aldri skjønt dette med parterapi. Om den ene har vært utro eller gjort noe som ødelegger tillitsforholdet, er det bare å kaste partner ut! Hadde ikke vurdert terapi engang om jeg hadde opplevd grov utroskap.
AprilLudgate Skrevet 12. oktober 2021 #1217 Skrevet 12. oktober 2021 HarryDotter skrev (4 minutter siden): Har aldri skjønt dette med parterapi. Om den ene har vært utro eller gjort noe som ødelegger tillitsforholdet, er det bare å kaste partner ut! Hadde ikke vurdert terapi engang om jeg hadde opplevd grov utroskap. Tja. Jeg skjønner hensikten, særlig om man har barn sammen. 5
Gasellen Skrevet 12. oktober 2021 #1218 Skrevet 12. oktober 2021 Klink skrev (1 time siden): Barna skal da få ha pappaen sin selv om han har vært utro. Og hvor mye skal barna blandes inn i hva som har skjedd egentlig? Poenget er at hele Norge vet om det, barna burde slippe å deale med at alle vet. Håper du har rett. Når pappan min var utro valgte han bort meg til fordel for den nye kjæresten sin og hennes barn. Jeg ble til luft og har hatt sporadisk kontakt siden. Elsker at julegavene kom fra stemor først før de sluttet med det også. Med navnet mitt sirlig skrevet feil i hennes håndskrift fordi navnet var så likt navnet på hennes egen datter at hun blandet. Og jeg var dønn åpen til folk om hvorfor pappa stakk. den nye dama flytta inn omtrent før vi låste døra bak oss og det var ikke noen hemmelighet heller. MJ og den anonyme nye kjæresten som liksom ingen vet hvem er bor også sammen. De er ett par. Så det er ingen hemmelighet. De har vært ett par i skyggene i årevis og mange som hardnakket påstår de ikke har visst noe har visst. Det Sigrid går igjennom har mange andre gått igjennom også. Og på mange måter synes jeg hun skal dele om hun vil. Det er ikke hennes problem at MJ ikke vil at verden skal vite at han er en utro taper som ødela ekteskapet sitt og opptredde makabert uprofesjonelt på jobb. Når man får familien oppløst på denne måten er det både tabu og ensomt. At SBT snakker om det kan hjelpe andre i hennes situasjon like mye som det kan hjelpe henne selv. Det kan hjelpe andre barn som har en far eller en mor som stikker på denne måten også. Men hun må velge ord med omhu mtp barna sine. 47
Oida Skrevet 12. oktober 2021 #1219 Skrevet 12. oktober 2021 (endret) spirå12 skrev (3 timer siden): Få ut frustrasjon og sinne ?!? Det hadde hun nok absolutt hatt godt av, men det har hun ikke gjort. Tvert imot har hun vært gråtkvalt i podden, og vært trist og lei seg. Jeg foreslår du puster med magen og leser innlegget du siterte på nytt. Jeg har ikke påstått at hun var frustrert,sint eller for den del gråtkvalt i podden. Mitt innlegg var svar til en bruker som påsto hun ikke hadde uttalt seg om saken på podden. Ordene "ordene frustrasjon og sinne" har du dratt fullstendigut av kontekst, da de var i satt i sammenheng med samlivsbrudd generelt og ikke Tusvik spesielt. Det jeg derimot påpekte i innlegget var hensynet til barna i denne situasjonen. Barn som er så store at de skjønner og forstår hva som skjer bør slippe at foreldrenes brudd blir diskutert i en podcast. Endret 12. oktober 2021 av Oida 2
Klink Skrevet 12. oktober 2021 #1220 Skrevet 12. oktober 2021 Gasellen skrev (1 time siden): Håper du har rett. Når pappan min var utro valgte han bort meg til fordel for den nye kjæresten sin og hennes barn. Jeg ble til luft og har hatt sporadisk kontakt siden. Elsker at julegavene kom fra stemor først før de sluttet med det også. Med navnet mitt sirlig skrevet feil i hennes håndskrift fordi navnet var så likt navnet på hennes egen datter at hun blandet. Og jeg var dønn åpen til folk om hvorfor pappa stakk. den nye dama flytta inn omtrent før vi låste døra bak oss og det var ikke noen hemmelighet heller. MJ og den anonyme nye kjæresten som liksom ingen vet hvem er bor også sammen. De er ett par. Så det er ingen hemmelighet. De har vært ett par i skyggene i årevis og mange som hardnakket påstår de ikke har visst noe har visst. Det Sigrid går igjennom har mange andre gått igjennom også. Og på mange måter synes jeg hun skal dele om hun vil. Det er ikke hennes problem at MJ ikke vil at verden skal vite at han er en utro taper som ødela ekteskapet sitt og opptredde makabert uprofesjonelt på jobb. Når man får familien oppløst på denne måten er det både tabu og ensomt. At SBT snakker om det kan hjelpe andre i hennes situasjon like mye som det kan hjelpe henne selv. Det kan hjelpe andre barn som har en far eller en mor som stikker på denne måten også. Men hun må velge ord med omhu mtp barna sine. Men hun tok det likevel offentlig i en 2 min snutt med podcast som gjør at man spekulerer og holder på. De burde latt være. Historien din har ingenting å si. Faren din var en dritt. Så vidt vi vet har han her vært utro mot Sigrid han har ikke valgt bort barna sine. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå