Gjest Lin11 Skrevet 21. april 2020 #381 Del Skrevet 21. april 2020 Har ikke sansen, blir for amasete og vulgært for min smak. Men kjempebra at de outet ut Burøe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gorgen Skrevet 31. mai 2020 #382 Del Skrevet 31. mai 2020 (endret) Sigrid og Lisa er dronninger! Når det er sagt er jeg helt enig i kritikken av Kyrre og Lisa podden.Gubben Holm er bare så altfor lite ydmyk når det gjelder utroskapen,der han knebler og belittler Lisa.Dessuten må dere se bak Sigrids engasjement der hun kritiserer Kyrre,som av og til tar litt overhånd.Det er fordi hun vil beskytte Lisa. Helt ærlig,dere kaller dere fans? Da må dere tåle litt dårlig stemning i studio av og til. Dronninger!! Endret 31. mai 2020 av Gorgen 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Halle-Palle Skrevet 1. juni 2020 #383 Del Skrevet 1. juni 2020 De prøver så altfor hardt. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BethD Skrevet 2. juni 2020 #384 Del Skrevet 2. juni 2020 På 31.5.2020 den 17.42, Gorgen skrev: Sigrid og Lisa er dronninger! Når det er sagt er jeg helt enig i kritikken av Kyrre og Lisa podden.Gubben Holm er bare så altfor lite ydmyk når det gjelder utroskapen,der han knebler og belittler Lisa.Dessuten må dere se bak Sigrids engasjement der hun kritiserer Kyrre,som av og til tar litt overhånd.Det er fordi hun vil beskytte Lisa. Helt ærlig,dere kaller dere fans? Da må dere tåle litt dårlig stemning i studio av og til. Dronninger!! Sååååå enig!!! amen!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gnå Skrevet 13. oktober 2020 #385 Del Skrevet 13. oktober 2020 I dagens episode snakker Sigrid og Lisa om en kommentarfeltkrangel Lisa har hatt med Kari Jaquesson på FB (tror jeg). Er det noen som har funnet det innlegget? Har så lyst til å lese det 😄 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
spirå12 Skrevet 14. oktober 2020 #386 Del Skrevet 14. oktober 2020 På 13.10.2020 den 19.19, Gnå skrev: I dagens episode snakker Sigrid og Lisa om en kommentarfeltkrangel Lisa har hatt med Kari Jaquesson på FB (tror jeg). Er det noen som har funnet det innlegget? Har så lyst til å lese det 😄 Lurer også på det ! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baresierdet Skrevet 14. oktober 2020 #387 Del Skrevet 14. oktober 2020 4 timer siden, spirå12 skrev: Lurer også på det ! Du finner det hvis du blar nedover på facebook siden til Kari J. Det er skrevet for en uke siden ca 🙂 jeg fant det med en gang 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HegeMarie Skrevet 14. oktober 2020 #388 Del Skrevet 14. oktober 2020 Fryktelig umorsomme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pålur Skrevet 15. oktober 2020 #389 Del Skrevet 15. oktober 2020 8 timer siden, Baresierdet skrev: Du finner det hvis du blar nedover på facebook siden til Kari J. Det er skrevet for en uke siden ca 🙂 jeg fant det med en gang Hva var emnet på innlegget KJ? Fant det ikke🤔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baresierdet Skrevet 15. oktober 2020 #390 Del Skrevet 15. oktober 2020 6 timer siden, Pålur skrev: Hva var emnet på innlegget KJ? Fant det ikke🤔 "Ha ha ha, panikken i kabalen er total, har til og med skaffet seg en "Nayira" som hulker og gråter. For et show - kostelig! 😄 "Folk bør være livredde" - ha ha ha." Lagt ut 6 oktober 08.45 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gnå Skrevet 15. oktober 2020 #391 Del Skrevet 15. oktober 2020 3 timer siden, Baresierdet skrev: "Ha ha ha, panikken i kabalen er total, har til og med skaffet seg en "Nayira" som hulker og gråter. For et show - kostelig! 😄 "Folk bør være livredde" - ha ha ha." Lagt ut 6 oktober 08.45 Takk! Nå fant jeg det 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 15. oktober 2020 #392 Del Skrevet 15. oktober 2020 Jeg ser ikke humoren, men jeg synes de er tøffe som er såpass frempå og tør å være ujålete seg selv. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AlkoMann Skrevet 16. oktober 2020 #393 Del Skrevet 16. oktober 2020 På 31.5.2020 den 17.42, Gorgen skrev: Sigrid og Lisa er dronninger! Når det er sagt er jeg helt enig i kritikken av Kyrre og Lisa podden.Gubben Holm er bare så altfor lite ydmyk når det gjelder utroskapen,der han knebler og belittler Lisa.Dessuten må dere se bak Sigrids engasjement der hun kritiserer Kyrre,som av og til tar litt overhånd.Det er fordi hun vil beskytte Lisa. Helt ærlig,dere kaller dere fans? Da må dere tåle litt dårlig stemning i studio av og til. Dronninger!! Huff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaisamaia Skrevet 20. oktober 2020 #394 Del Skrevet 20. oktober 2020 Jeg kan synes de er morsomme, MEN de snakker så høyt og voldsomt at jeg bare orker ikke. 😬 Derfor er det svært sjelden jeg hører på.. Hvis de kunne holdt seg litt lenger unna mikrofonen, så kanskje. Og roa ned tempoet liiitt. 🙉😆 Bortsett fra det, så er jo det de faktisk sier morsomt, altså. 😆❤️ 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hippyskippy Skrevet 21. oktober 2020 #395 Del Skrevet 21. oktober 2020 Jeg er ikke en særlig sart type, men at de snakker dritt om Ari Behn syns jeg var direkte usmakelig. Åpenbart at de vil få opp lyttertallene igjen med litt provokasjon, og da er det bare å tråkke over lik... 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
robot Skrevet 21. oktober 2020 #396 Del Skrevet 21. oktober 2020 I blant er de morsomme, ofte tipper de over i for vulgære og støyende anstrengte for min del. Så showet til Tusvik på Latter nå, det var gøy. Bare et par ganger i overkant vulgært og ufint (du trenger ikke kalle noen "søplemenneske" fra scenen selv om vedkommende fremstår stupid i offentligheten, liksom). 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiominMio Skrevet 23. oktober 2020 #397 Del Skrevet 23. oktober 2020 Tusvik og Tønne er noe av det minst sympatiske som er der ute. Jeg har null respekt for andre som rakker særlig ned på folk som er gått bort. Skammelig. Jeg boikotter disse damene. 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hannah80 Skrevet 23. oktober 2020 #398 Del Skrevet 23. oktober 2020 Syns det var drøyt at de regelrett sa i forrige pod, at Ari Behn var et dritt-menneske. Den kunne de ha spart seg for. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HalldirV2 Skrevet 23. oktober 2020 #399 Del Skrevet 23. oktober 2020 De er rett ut to kvalme mennesker. Jeg blir faktisk fysisk uvel når jeg ser ansiktet til Tusvik, og det sier sitt. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Maxwell Skrevet 23. oktober 2020 #400 Del Skrevet 23. oktober 2020 Synes ikke de er morsomme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå