Ludovica- Skrevet 11. april 2020 #361 Del Skrevet 11. april 2020 Syns de blir for vulgære og brautende. Dessverre mange kvinnelige komikere som fort blir sånn. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
melatonin Skrevet 11. april 2020 #362 Del Skrevet 11. april 2020 Jeg liker dem jeg. Jeg er av typen som kan tulle med alt, og at noe blir vulgært og over the top takler jeg fint. Synes de er søte sammen, elsker Lisas herlige barnslighet, av og til et Sigrid litt for sjef. Men hun er like hissig som meg. Men når de virkelig gløtter til synes jeg de kan ha gode verdier og meninger. Jeg koser meg med podden når jeg går tur, rydder, vasker osv, kan være enig og uenig i det de sier uten å lage noen sak ut av det. Og tror helt ærlig ingen er så mye bedre i en privat samtale mellom venner. 😉 Det er jo i grunn bare en samtale mellom de to som de offentliggjør, og folk velger å høre på. De folkene som sier de aldri drar en vulgær eller på kanten-spøk, aldri sier noe negativt om noe det er folk jeg innerst inne tenker lyver og bare vil fremstille seg selv som perfekte, og jeg liker ikke perfekte folk. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Heartgirl Skrevet 12. april 2020 #363 Del Skrevet 12. april 2020 Liker ikke den duoen der. Beklager. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest commeilfaut Skrevet 12. april 2020 #364 Del Skrevet 12. april 2020 Synes de er morsomme, uten at det akkurat fører til latterkuler. Viktig med dyktige kvinner i den bransjen, særlig når man hører om ukultur i miljøet og Ørjan Burøe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Morradi Skrevet 12. april 2020 #365 Del Skrevet 12. april 2020 Jeg elsker dem. Dypt og inderlig. ❤️ Men jeg skjønner at det ikke er alles greie, og det er HELT ok. Jeg ler så jeg griner innimellom, men jeg kan også få skikkelig klump i halsen. Jeg elsker at de er helt perfekte uperfekte. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tamsi Skrevet 12. april 2020 #366 Del Skrevet 12. april 2020 Jeg gav dem et forsøk en gang, men for det første var det drita kjedelig. Det var bare babbel, og podcastene varte alt for lenge etter min smak. For det andre hørtes de helt dopa ut! De snakket snøvlete, langsomt og med slitsomme, nasale stemmer. Jeg ble nesten trøtt av å høre på. Det var som å høre på to narkiser sitte og bable uten å komme til noe poeng. Og så var det vulgært på en inmari cringy måte. Jeg tar det gjerne litt vulgært, har vokst opp med guttehumor og mørke vitser, men det funka bare ekstremt dårlig. Vet ikke hvorfor. Det er mange som har anbefalt dem til meg, så jeg skjønte ingenting. Forsøkte å høre flere, men nei... bare nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Variert skydekke Skrevet 12. april 2020 #367 Del Skrevet 12. april 2020 På 11.4.2020 den 15.46, Ludovica- skrev: Syns de blir for vulgære og brautende. Dessverre mange kvinnelige komikere som fort blir sånn. Helt enig! Jeg synes ikke de finnes morsomme i det hele tatt, syns de er skikkelig usympatiske. Jeg stusset veldig over den perioden der Lisas mann var utro, og elskerinnens navn ble sagt nærmest rett ut i podcasten, samtidig som Lisa valgte å bli i forholdet. Rar oppførsel! Dessverre er det få kvinnelige komikere jeg finner morsomme pga denne brautende fremtoningen. Faktisk foretrekker jeg en del av de kvinnelige skuespillerne som i utgangspunktet ikke er komikere, som vi finner i diverse norske komiserier. Ine Jansen syns jeg f.eks er morsom. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kågebruker Skrevet 12. april 2020 #368 Del Skrevet 12. april 2020 Jeg takler ikke de to damene der. Slitsomme og krampaktige. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MaleficentAurora Skrevet 12. april 2020 #369 Del Skrevet 12. april 2020 Liker dem. Men det er ikke alt de legger ut om i podcasten sin som faller i smak hos meg. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kitty20 Skrevet 12. april 2020 #370 Del Skrevet 12. april 2020 Jeg syntest de er morsomme 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hippyskippy Skrevet 13. april 2020 #371 Del Skrevet 13. april 2020 Liker dem egentlig, men de deler altfor mye om barna sine, ihvertfall Sigrid. Nesten ubehagelig til tider. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MildeMarie Skrevet 19. april 2020 #372 Del Skrevet 19. april 2020 Jeg liker at de har begynt å la hverandre fullføre historier! Det blir litt lengre mellom gapskratten nå enn i starten synes jeg, men det er naturlig at noen av de beste historiene er fortalt allerede. Jeg liker at de har blitt litt flinkere til å la den andre fullføre ting. Synes at mye av det som er morsomt med dem er at de skyver på grensen for hva det går an å fleipe om, og at de ufarliggjør det å legge seg flat når man har sagt noe dumt. Sånt blir det ikke gapskratt av kanskje, men jeg finner det veldig underholdende. 😊 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BethD Skrevet 21. april 2020 #373 Del Skrevet 21. april 2020 Den siste episoden ble litt klein... ?! Uff. Følte de nesten skulle begynne å krangle der på et tidspunkt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AlkoMann Skrevet 21. april 2020 #374 Del Skrevet 21. april 2020 Selv om du er en heks ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Finlay Skrevet 21. april 2020 #375 Del Skrevet 21. april 2020 Jeg har hørt på dem i alle år, og vært stor fan. Men nå har jeg fått nok, er forsåvidt enig i noe av det Sigrid sa om podden Kyrre-Lisa, synes den var litt kjedelig og vanskelig å høre på. Mest fordi Lisa ble så “liten” i den samtalen, og at dynamikken mellom paret framstod så helt annerledes enn jeg hadde sett for meg. Men fikk nok da jeg hørte mandagens T&T altså. Amper, ekkel stemning, noe jeg synes det er blitt mer og mer av det siste året. Sigrid har tatt helt over, roper og skriker og virker aggressiv, mens Lisa knapt kommer til orde. Så jeg er ferdig med dem, i hvert fall inntil videre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BethD Skrevet 21. april 2020 #376 Del Skrevet 21. april 2020 2 minutter siden, Finlay skrev: Jeg har hørt på dem i alle år, og vært stor fan. Men nå har jeg fått nok, er forsåvidt enig i noe av det Sigrid sa om podden Kyrre-Lisa, synes den var litt kjedelig og vanskelig å høre på. Mest fordi Lisa ble så “liten” i den samtalen, og at dynamikken mellom paret framstod så helt annerledes enn jeg hadde sett for meg. Men fikk nok da jeg hørte mandagens T&T altså. Amper, ekkel stemning, noe jeg synes det er blitt mer og mer av det siste året. Sigrid har tatt helt over, roper og skriker og virker aggressiv, mens Lisa knapt kommer til orde. Så jeg er ferdig med dem, i hvert fall inntil videre. Har ikke hørt podden som de snakket om men syns også dagens episode var ubehagelig å høre på.... det ble rett og slett litt flaut... følte jeg satt å tyvlyttet på noen som hadde en privat samtale... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tough cookie Skrevet 21. april 2020 #377 Del Skrevet 21. april 2020 De er litt morsomme innimellom, men jeg blir sliten i hodet av å høre på de, fordi de snakker på innpust og utpust, spesielt Sigrid. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hippyskippy Skrevet 21. april 2020 #378 Del Skrevet 21. april 2020 Jeg reagerte også på alt hun sa om podden til Kyrre, og ikke minst måten det ble formidlet på. Det virker som om Sigrid tror hun har fasiten på alt, og alle andre som mener noe annet enn henne er komplett idioter. Vært trofast lytter i flere år, men nå er jeg lei. Det blir for mye surmaga oppgulp fra privilegert hvit kvinne på Nordstrand. Lisa har jeg fortsatt sansen for, hun er mye varmere. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blålilla Skrevet 21. april 2020 #379 Del Skrevet 21. april 2020 Har hørt de fleste podcastene deres, men liker ikke de siste mnd. Synes Sigrid er brautende og snakker Lisa ned. Liker ikke den dynamikken som har endret seg. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
icock Skrevet 21. april 2020 #380 Del Skrevet 21. april 2020 (endret) ... Endret 14. mai 2020 av icock 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå