WhiteSwan Skrevet 28. mai 2019 #341 Del Skrevet 28. mai 2019 Nei. Synes Lisa kan være morsom alene. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest FirstNameLastName Skrevet 28. mai 2019 #342 Del Skrevet 28. mai 2019 Syns de er ufokuserte, kleine og vulgære, men de glimter til en gang i blant. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Parkeringsvakt Skrevet 28. mai 2019 #343 Del Skrevet 28. mai 2019 Hu ene dama er rigid i sin oppfatning, dømmende og snever. Den andre virker mer som en maniuplator som bruker andre mennesker. Hun er enig med den andre så lenge hun tror det gagner henne selv. Ser ikke på noen av de som mennesker man kan stole på eller som har en god innsikt i hvordan ting er. Humor? Er det meningen de skal være morsomme? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lunalee Skrevet 2. juli 2019 #344 Del Skrevet 2. juli 2019 Men hvorfor eksponerer Sigrid ungene sine så mye?! Hadde egentlig trodd at hun var en som ville gjort stikk motsatt. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baresierdet Skrevet 24. januar 2020 #345 Del Skrevet 24. januar 2020 Noen som har lest dette?? Kan jo begynne å tvile litt på Tusvik og Tønne etter å ha lest det, når de kan lese opp et brev i podcasten uten å sjekke fakta på forhånd. https://www.vg.no/rampelys/i/awBajd/manager-erland-bakke-inngikk-forlik-etter-metoo-braak-faar-beklagelse 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minimymlen Skrevet 24. januar 2020 #346 Del Skrevet 24. januar 2020 12 minutter siden, Baresierdet skrev: Noen som har lest dette?? Kan jo begynne å tvile litt på Tusvik og Tønne etter å ha lest det, når de kan lese opp et brev i podcasten uten å sjekke fakta på forhånd. https://www.vg.no/rampelys/i/awBajd/manager-erland-bakke-inngikk-forlik-etter-metoo-braak-faar-beklagelse Du mener at brevet fra Elden var oppdiktet? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Justsaying Skrevet 24. januar 2020 #347 Del Skrevet 24. januar 2020 6 minutter siden, minimymlen skrev: Du mener at brevet fra Elden var oppdiktet? Brevet fra Elden var jo ikke oppdiktet, men at hun som fikk det ringte T&T og sa hun var truet, og de IGJEN blemmer - hysterisk morsomt. Men også urovekkende, når skal de begynne å skjønne at de kun har lokket frem folk til å bløffe om ting som ikke har hendt. 19 minutter siden, Baresierdet skrev: Noen som har lest dette?? Kan jo begynne å tvile litt på Tusvik og Tønne etter å ha lest det, når de kan lese opp et brev i podcasten uten å sjekke fakta på forhånd. https://www.vg.no/rampelys/i/awBajd/manager-erland-bakke-inngikk-forlik-etter-metoo-braak-faar-beklagelse Den dama burde skamme seg like mye som hun andre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baresierdet Skrevet 24. januar 2020 #348 Del Skrevet 24. januar 2020 8 minutter siden, minimymlen skrev: Du mener at brevet fra Elden var oppdiktet? Nei, brevet fra Elden er ikke oppdiktet. Problemet her er vel at Tusvik og Tønne melket alt de kunne, så viser det seg senere at denne kvinnen trekker deler av historien Tusvik og Tønne snakket mye om. Og da stiller jeg spørsmål om hva som egentlig er sant av historier de gledelig deler. De har en såpass stor pod. Og snakker ut til mange mennesker. Så de burde sjekke at det de sier faktisk stemmer. Det å spre falske rykter skulle man tro at de var for gamle til. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Justsaying Skrevet 24. januar 2020 #349 Del Skrevet 24. januar 2020 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oida Skrevet 24. januar 2020 #350 Del Skrevet 24. januar 2020 1 time siden, Justsaying skrev: Å ut fra dette trekker du konklusjonen at alle kvinner som har negative erfaringer med helten din, Burøe, lyver og han er fullstendig uskyldig? Ingen bombe det akkurat. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Justsaying Skrevet 24. januar 2020 #351 Del Skrevet 24. januar 2020 1 time siden, Oida skrev: Å ut fra dette trekker du konklusjonen at alle kvinner som har negative erfaringer med helten din, Burøe, lyver og han er fullstendig uskyldig? Ingen bombe det akkurat. Ut fra dette og resten av historien vi alle har hørt. Er jo ikke første gang Tusvik og Tønne baserer podcasten sin på sladder og/eller oppdiktet «fakta» Tror Sigrid og Lisa kjenner dette på blodtrykket, de vurderer kanskje å kjøre på med mer mot Ørjan for å overbevise om at det er noe men - så har vel fornuften vunnet og de tør ikke si mer for det er jo rett og slett bare flaut dette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oida Skrevet 24. januar 2020 #352 Del Skrevet 24. januar 2020 3 timer siden, Justsaying skrev: Ut fra dette og resten av historien vi alle har hørt. Er jo ikke første gang Tusvik og Tønne baserer podcasten sin på sladder og/eller oppdiktet «fakta» Tror Sigrid og Lisa kjenner dette på blodtrykket, de vurderer kanskje å kjøre på med mer mot Ørjan for å overbevise om at det er noe men - så har vel fornuften vunnet og de tør ikke si mer for det er jo rett og slett bare flaut dette. Hva med de kvinner som din helt Burøe har innrømmet å ha trakassert? Kjenner de også dette på <blodtrykket> ? Jeg kan opplyse om at mitt blodtrykk er strålende. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Infinity Skrevet 24. januar 2020 #353 Del Skrevet 24. januar 2020 6 timer siden, Baresierdet skrev: Nei, brevet fra Elden er ikke oppdiktet. Problemet her er vel at Tusvik og Tønne melket alt de kunne, så viser det seg senere at denne kvinnen trekker deler av historien Tusvik og Tønne snakket mye om. Og da stiller jeg spørsmål om hva som egentlig er sant av historier de gledelig deler. De har en såpass stor pod. Og snakker ut til mange mennesker. Så de burde sjekke at det de sier faktisk stemmer. Det å spre falske rykter skulle man tro at de var for gamle til. Dette ( uthevet) gjelder jo deg også.. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baresierdet Skrevet 25. januar 2020 #354 Del Skrevet 25. januar 2020 55 minutter siden, Infinity skrev: Dette ( uthevet) gjelder jo deg også.. Ja, der tok du meg 🤪 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AlkoMann Skrevet 10. april 2020 #355 Del Skrevet 10. april 2020 På 4.4.2019 den 22.43, Visma12 skrev: Hører fast på podden deres og synes de har en interessant vinkling på stort og smått. Synes de begge fremstår som reflekterte med skarpe tunger. - Men er det meningen at dette blant annet skal være en humorpodcast? Jeg tar poengene deres, men humrer aldri... Så, er de egentlig morsomme? Eller kun interessante og edgy? Det er politisk korrekte. Altså offisielt morsomme. Du får lov til å le av dette Visma12 . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BethD Skrevet 11. april 2020 #356 Del Skrevet 11. april 2020 12 timer siden, AlkoMann skrev: Det er politisk korrekte. Altså offisielt morsomme. Du får lov til å le av dette Visma12 . Sigrid og Lisa?! Politisk korrekte?! Det trodde jeg aldri jeg skulle høre om de 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AlkoMann Skrevet 11. april 2020 #357 Del Skrevet 11. april 2020 11 minutter siden, BethD skrev: Sigrid og Lisa?! Politisk korrekte?! Det trodde jeg aldri jeg skulle høre om de 😂 Å være feminister som syter er det mest politisk korrekte som finnes i 2020. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oida Skrevet 11. april 2020 #358 Del Skrevet 11. april 2020 (endret) 2 timer siden, AlkoMann skrev: Å være feminister som syter er det mest politisk korrekte som finnes i Nå er ikke dette en podcast jeg hører på, men at de syter og er politisk korerekte er ikke mitt inntrykk akkurat. Hva mener du så de syter om? Endret 11. april 2020 av Oida 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fullrulle Skrevet 11. april 2020 #359 Del Skrevet 11. april 2020 Noe er morsomt annet ikke. Jeg elsker når sigrid hisser seg opp over ting, antagelig fordi jeg er enig i mye av det hun sier. Liker når ting blir satt på spissen! Lisa har litt for mye bæsje-humor til det stadiet at det blir litt mye for min smak, men det er bare pirk. Alt i alt er podkasten lett underholdning. Noen ganger er de bedre enn andre. Det er ikke sånn at jeg setter meg ned med et glass vin for å høre på de, men det er PERFEKT underholdning når jeg lager middag, rydder eller bretter klær😆 En må ta det for det det er, en lavterskel samtale med humoristisk undertone mellom to damer med sterke meninger. Noe mer tror jeg ikke deres intensjon om innholdet skal være heller! 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AlkoMann Skrevet 11. april 2020 #360 Del Skrevet 11. april 2020 1 time siden, Oida skrev: Nå er ikke dette en podcast jeg hører på, men at de syter og er politisk korerekte er ikke mitt inntrykk akkurat. Hva mener du så de syter om? De syter om vestlige menn for eksempel . De er egentlig veldig woke . Du er kvinne så jeg forstår at du tenker annerledes enn meg . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå