AnonymBruker Skrevet 23. april 2018 #1 Del Skrevet 23. april 2018 Hvordan rapporterer man? Er det ulik fremgangsmåte på å rapportere en bruker og en tråd? Anonymkode: c4c25...0c2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millimani Skrevet 24. april 2018 #2 Del Skrevet 24. april 2018 (endret) Hvis du nå ser på mitt svar og plasserer musepekeren/pila over svaret, så vil du se at det kommer fram "report post" øverst til høyre. Bare klikk på det og så kan du rapportere tråder/innlegg. Endret 24. april 2018 av Millimani 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2018 #3 Del Skrevet 15. juni 2018 På 23.4.2018 den 23.56, AnonymBruker skrev: Hvordan rapporterer man? Er det ulik fremgangsmåte på å rapportere en bruker og en tråd? Anonymkode: c4c25...0c2 For å rapportere en bruker må du kontakte en moderator på PM. Du kan også rapportere brukeren gjennom å rapportere innlegg av brukeren (og nevne i rapporten at du rapporterer bruker xxx) kanskje, men jeg er ikke helt sikker. Anonymkode: 76472...f90 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millimani Skrevet 15. juni 2018 #4 Del Skrevet 15. juni 2018 16 hours ago, AnonymBruker said: For å rapportere en bruker må du kontakte en moderator på PM. Du kan også rapportere brukeren gjennom å rapportere innlegg av brukeren (og nevne i rapporten at du rapporterer bruker xxx) kanskje, men jeg er ikke helt sikker. Anonymkode: 76472...f90 Ja det kan du, - og det har jeg jo skrevet før...to måneder siden. Når du rapporterer på den måten så er du ikke pliktet til å skrive hvorfor du rapporterer, men du har muligheten til å gjøre det. Hvis ikke du skriver noe så vil nok en aktuell moderator skjønne hva du sikter til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2018 #5 Del Skrevet 16. juni 2018 18 timer siden, Millimani skrev: Ja det kan du, - og det har jeg jo skrevet før...to måneder siden. Når du rapporterer på den måten så er du ikke pliktet til å skrive hvorfor du rapporterer, men du har muligheten til å gjøre det. Hvis ikke du skriver noe så vil nok en aktuell moderator skjønne hva du sikter til Ok. Takk Jeg ser ikke at du nevnte rapportering av bruker. Derfor skrev jeg svar til ab 0c2 Anonymkode: 76472...f90 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millimani Skrevet 16. juni 2018 #6 Del Skrevet 16. juni 2018 5 hours ago, AnonymBruker said: Ok. Takk Jeg ser ikke at du nevnte rapportering av bruker. Derfor skrev jeg svar til ab 0c2 Anonymkode: 76472...f90 Sant nok 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå