Gå til innhold

Hvordan rapporterer man?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hvordan rapporterer man? Er det ulik fremgangsmåte på å rapportere en bruker og en tråd? 

Anonymkode: c4c25...0c2

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis du nå ser på mitt svar og plasserer musepekeren/pila over svaret, så vil du se at det kommer fram "report post" øverst til høyre. Bare klikk på det og så kan du rapportere tråder/innlegg. 

Endret av Millimani
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...
AnonymBruker
På 23.4.2018 den 23.56, AnonymBruker skrev:

Hvordan rapporterer man? Er det ulik fremgangsmåte på å rapportere en bruker og en tråd? 

Anonymkode: c4c25...0c2

For å rapportere en bruker må du kontakte en moderator på PM. Du kan også  rapportere brukeren gjennom å rapportere innlegg av brukeren (og nevne i rapporten at du rapporterer bruker xxx) kanskje, men jeg er ikke helt sikker.

Anonymkode: 76472...f90

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 hours ago, AnonymBruker said:

For å rapportere en bruker må du kontakte en moderator på PM. Du kan også  rapportere brukeren gjennom å rapportere innlegg av brukeren (og nevne i rapporten at du rapporterer bruker xxx) kanskje, men jeg er ikke helt sikker.

Ja det kan du, - og det har jeg jo skrevet før...to måneder siden. Når du rapporterer på den måten så er du ikke pliktet til å skrive hvorfor du rapporterer, men du har muligheten til å gjøre det. Hvis ikke du skriver noe så vil nok en aktuell moderator skjønne hva du sikter til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
18 timer siden, Millimani skrev:

Ja det kan du, - og det har jeg jo skrevet før...to måneder siden. Når du rapporterer på den måten så er du ikke pliktet til å skrive hvorfor du rapporterer, men du har muligheten til å gjøre det. Hvis ikke du skriver noe så vil nok en aktuell moderator skjønne hva du sikter til

Ok. Takk :) Jeg ser ikke at du nevnte rapportering av bruker. Derfor skrev jeg svar til ab 0c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 hours ago, AnonymBruker said:

Ok. Takk :) Jeg ser ikke at du nevnte rapportering av bruker. Derfor skrev jeg svar til ab 0c2

Sant nok ;) 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...