Gå til innhold

Hvordan rapporterer man?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan rapporterer man? Er det ulik fremgangsmåte på å rapportere en bruker og en tråd? 

Anonymkode: c4c25...0c2

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Hvis du nå ser på mitt svar og plasserer musepekeren/pila over svaret, så vil du se at det kommer fram "report post" øverst til høyre. Bare klikk på det og så kan du rapportere tråder/innlegg. 

Endret av Millimani
  • Liker 2
  • 1 måned senere...
AnonymBruker
Skrevet
På 23.4.2018 den 23.56, AnonymBruker skrev:

Hvordan rapporterer man? Er det ulik fremgangsmåte på å rapportere en bruker og en tråd? 

Anonymkode: c4c25...0c2

For å rapportere en bruker må du kontakte en moderator på PM. Du kan også  rapportere brukeren gjennom å rapportere innlegg av brukeren (og nevne i rapporten at du rapporterer bruker xxx) kanskje, men jeg er ikke helt sikker.

Anonymkode: 76472...f90

Skrevet
16 hours ago, AnonymBruker said:

For å rapportere en bruker må du kontakte en moderator på PM. Du kan også  rapportere brukeren gjennom å rapportere innlegg av brukeren (og nevne i rapporten at du rapporterer bruker xxx) kanskje, men jeg er ikke helt sikker.

Ja det kan du, - og det har jeg jo skrevet før...to måneder siden. Når du rapporterer på den måten så er du ikke pliktet til å skrive hvorfor du rapporterer, men du har muligheten til å gjøre det. Hvis ikke du skriver noe så vil nok en aktuell moderator skjønne hva du sikter til

AnonymBruker
Skrevet
18 timer siden, Millimani skrev:

Ja det kan du, - og det har jeg jo skrevet før...to måneder siden. Når du rapporterer på den måten så er du ikke pliktet til å skrive hvorfor du rapporterer, men du har muligheten til å gjøre det. Hvis ikke du skriver noe så vil nok en aktuell moderator skjønne hva du sikter til

Ok. Takk :) Jeg ser ikke at du nevnte rapportering av bruker. Derfor skrev jeg svar til ab 0c2

Skrevet
5 hours ago, AnonymBruker said:

Ok. Takk :) Jeg ser ikke at du nevnte rapportering av bruker. Derfor skrev jeg svar til ab 0c2

Sant nok ;) 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...