Gå til innhold

Selvfølelsen min og jeg blir helt ødelagt av datingen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jepp, akkurat nå føler jeg meg litt knekt og forstår at jeg nok bør ta en pause fra dating. Jeg vil jo gjerne finne en å ha det fint sammen med, og som 32-åring føler jeg ikke at jeg har all verdens tid heller. 

All avvisningen, ghostingen, forventninger og håp som knuses gang på gang. «Jeg er ikke klar for noe forhold»/«Jeg har dessverre ikke fått de rette følelsene for deg»/«Du er nydelig, morsom og snill, men...». Så godt som alle vennene og kollegaene mine er etablerte, mens jeg nå er singel på tredje året. Hvorfor er det ingen som vil ha meg?😫

Anonymkode: c93d5...ef9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hang in there. Mange som har det slik. Er du kvinne eller mann? Hvor mange har du selv avist pga. overfladiske ting som utseende eller høyde?

Anonymkode: 80109...c04

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Overrasket

Ja, enig her, altså. Du har det ikke travelt enda! Nyt livet, slapp av litt, treff folk fordi det er gøy og se hva som skjer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får du følelser i ett sett eller? Jeg skjønner meg ikke på dagens dating, og jeg er 27 år. Jeg treffer folk irl, og tilfeldigvis så dukker det opp følelser, fort eller sakte. DA kan jeg begynne å tenke på om  jeg skal date vedkommende. Mens folk møtes via datingapper og hopper på den første single mannen de ser. Noen ganger mistenker jeg at det er bekreftelsen mer enn noe annet dere er ute etter. 
"Ingen" vil ha deg mest sannsynlig pga at du utstråler desperasjon.

Anonymkode: 3ea55...c82

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kommer deg på date i alle fall. Ikke alle som er så heldige.

Anonymkode: 65c36...4d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Får du følelser i ett sett eller? Jeg skjønner meg ikke på dagens dating, og jeg er 27 år. Jeg treffer folk irl, og tilfeldigvis så dukker det opp følelser, fort eller sakte. DA kan jeg begynne å tenke på om  jeg skal date vedkommende. Mens folk møtes via datingapper og hopper på den første single mannen de ser. Noen ganger mistenker jeg at det er bekreftelsen mer enn noe annet dere er ute etter. 
"Ingen" vil ha deg mest sannsynlig pga at du utstråler desperasjon.

Anonymkode: 3ea55...c82

I en travel hverdag er det vanskelig å tilfeldigvis bare møte på folk. Jeg bruker datingapper fordi jeg er sjenert, og fordi jeg rett og slett ikke har så mye fritid å bruke på å møte nye mennesker. Regner med at det er flere som har det sånn. Ellers er jeg enig i at det aller beste og mest naturlige er å møte potensielle kjærester irl. Føles mye bedre.

Anonymkode: 28ba4...ad5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frøkenskog

Hang in there sister! I feel ya ❤️ livet ekke lett. Og det er mange som begynner å svette etter passerte 30. Skjønner den. Etablering og barn... 😊 

Men du, jeg har gitt opp nettdating. Det blir så objektivt. Prøv ut noen hobbyer. Kanskje han er der! 😊 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...